Olen 42v nainen, kelpaanko enää 25-35v komealla miehelle?
Juuri eronnut. Mihin kannattaisi tähdätä?
Onko tinderi niin hyvä kun sanotaan?
Kommentit (150)
Seksiin kelpaat. Sulla pitää olla kierukka tai pillerit ettei tarvita kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Kermaahan nämä kaikki naiset nykyään haluaa.
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Taa on kylla ihan taytta hevonp*skaa. Ala AP usko.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Ja etnisesti ei-suomalainen, jota valtaosa naisisa ei huolisi haluaisi parisuhteeseen.
Se erohan suomalaisissa naisissa ja miehissä on. Kun mies menee ulkomaille niin hänellä on mahikset siihen lauman kauniimpaan 18-v tyttöön.
Kun nainen menee niin hän hankkii jonkun luuserin joka ei paikallisille kelpaa, ottaa sen suomeen ja väittää että tää on ny komeempi kuin suomimiehet. Sitten se mies yleensä vielä pettää minkä kerkeää ja nainen on joko niin tyhmä ettei huomaa tai katsoo sitä läpi sormien.
Yleensä katsoo läpi sormien. Ettei kukaan pääse sanomaan - mitä sulle sanottiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Suomessa on niin harvoja komeita miehiä, että jopa kauniillakin on vaikeuksia kelvat heille. He nimittäin ovat kyllä niin täynnä itseään ja lähes järjestään pelimiehiä.
Mutta onneksi miehiä on olemassa miljardeja, joten ei tarvitse itkeä suomimiesten perään, vaan voi hakea sen oman komistuksen vaikka Intiasta, kuten Wilma. Kaikenlaista etnistä alkuperää löytyy ja monelle heistä kelpaa oikein hyvin varsinkin, jos on hyvin säilynyt, suomalainen nainen. Eikä heille ikä ole kuin numero. He ovat valmiita myös muuttamaan Suomeen, joten itse ei tarvitse lähteä edes asumaan sen takia ulkomaille.Suomessako vähän miehiä jotka on tota wilman miestä paremman näköisiä? Ei nyt viddu suomimuijat...
No ei varmaan sellaisia, jotka Wilman kaltaisen naisen ja vieläpä lähes eläkeikäisen naisen huolisi suhteeseen, kun tuon tyyppistä naista saa vanhempikin mies 30-v nuorempana versiona. Naisille vaan iskee kovat defenssit päälle, kun tullaan tiettyyn ikään...
Miksei oman ikäinen mies kelpaa? Tai vaikka 37v?
M37
Vierailija kirjoitti:
M37
Mulle kelpaisi, mutta yli 50-v ei.
N42, ei ap
Olen jo yli tuon eli 36 mutta en minäkään ottaisi itseäni vanhempaa, ainakaan neljäkymppistä tätiä! Nainen parhaimmillaan 22-27v. Jos siis ei ole päästänyt itseään lihomaan ja kynittänyt tukkaansa lyhyeksi.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Milloin kaltaisesi tajuaa, että ihmisiä on erilaisilla mieltymyksillä ja kaikki eivät viehäty ollenkaan parikymppisistä naisista vaan löytävät helpommin sopivan kumppanin vanhemmasta.
Fetissit on fetissejä, ja nekin johtuu vain siitä, ettei nuoremmat ole antaneet huomiota.
Ei ole välttämättä kyse fetissistä vaan siitä, että joku nuori mies kokee useammin henkistä yhteyttä vanhemman naisen kanssa kuin valtaosasta ikäisiään naisia, näinollen suuntaa katseensa hyvin säilyneisiin kauniisiin vanhempiin naisiin kuin kauniisiin parikymppisiin.
Tama. Mun miehella on ollut mua ennen kaksi "vakavampaa" parisuhdetta ja molemmat olivat omanikaistensa kanssa. Han on nyt minulle sanonut, etta ekaa kertaa tuntuu "oikealta" parisuhteelta ilman mitaan kummia oikutteluja ja ihme tuuliviireilya. Etta tuntuu silta etta nyt ollaan loppuelama tassa suhteessa, mikaan ei arsyta ja kaikki sopii yhteen taydellisesti.
En tieda sitten johtuuko se ensisijaisesti iasta vai persoonasta. Luultavammin tietty molemmista. Me vaan sovitaan hyvin yhteen.
Minun miesystävällä kertomansa mukaan vastaavat kokemukset ja tykkää juurikin siitä, että en tee riitaa turhasta. Arki on tasaista ja mukavaa.
Meillä ikäeroa 13 vuotta, mies 22 ja minä 35.Meilla aika sama ikaero, mina taytin 44 maaliskuussa ja mies 30 viime vuoden joulukuussa. :)
Mukava, kun näillä keskustelupalstoilla törmää ihmisiin joilla hieman isompi ikäero näinpäin. Omassa tuttavapiirissäni olen vähän outolintu, kun miehet ovat suunilleen samanikäisiä tai vanhempia. Jotkut oletti suhteen alkutaipaleella, että olen ottanut tästä miehestä itselleni toyboyn. Väärin luulivat, sillä vaikka seksikin on hyvää niin suhde perustuu luonteen yhteensopivuuteen ja välitämme aidosti toisistamme. Muut ajatelkoon mitä huvittaa. Lähipiirille kelpaamme omanaitsenämme.
Paljon on miehiä, joilla olisi vaihtoehtoja, mutta ovat silti ottaneet itseään vanhemman naisen. Ei se nyt niin ihmeellistä ole. Pinnallisuuden mekasta Hollywoodistakin niitä löytyy, esim. Hugh Jackman. Tavisten kohdalla on varmasti tavallisempaa. Kun se kuuluisampi osapuoli on nainen, ikäero hänen hyväkseen on vielä tavallisempi.
Vierailija kirjoitti:
M37
Kylla mulle olisi periaatteessa kelvannut omanikainenkin (olen 44), mutta ainakin noissa deittisovelluksissa tosi useat olivat varattuja tai eronneita suht pienten lapsien kanssa. Itsehan en lapsista pida, tai ala varatun kanssa suhteeseen, niin nama olivat deal-breakereita.
Onneksi alysin alentaa ikatoivetta. Kolmekymppisissa miehissa on paljon niita, jotka haluavat vakiintua "oikeaan parisuhteeseen". Toi 30 on monelle se rajapyykki just. Ja kun mieskaan ei halua lapsia niin mikas tassa. :)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Milloin kaltaisesi tajuaa, että ihmisiä on erilaisilla mieltymyksillä ja kaikki eivät viehäty ollenkaan parikymppisistä naisista vaan löytävät helpommin sopivan kumppanin vanhemmasta.
Fetissit on fetissejä, ja nekin johtuu vain siitä, ettei nuoremmat ole antaneet huomiota.
Ei ole välttämättä kyse fetissistä vaan siitä, että joku nuori mies kokee useammin henkistä yhteyttä vanhemman naisen kanssa kuin valtaosasta ikäisiään naisia, näinollen suuntaa katseensa hyvin säilyneisiin kauniisiin vanhempiin naisiin kuin kauniisiin parikymppisiin.
Tama. Mun miehella on ollut mua ennen kaksi "vakavampaa" parisuhdetta ja molemmat olivat omanikaistensa kanssa. Han on nyt minulle sanonut, etta ekaa kertaa tuntuu "oikealta" parisuhteelta ilman mitaan kummia oikutteluja ja ihme tuuliviireilya. Etta tuntuu silta etta nyt ollaan loppuelama tassa suhteessa, mikaan ei arsyta ja kaikki sopii yhteen taydellisesti.
En tieda sitten johtuuko se ensisijaisesti iasta vai persoonasta. Luultavammin tietty molemmista. Me vaan sovitaan hyvin yhteen.
Minun miesystävällä kertomansa mukaan vastaavat kokemukset ja tykkää juurikin siitä, että en tee riitaa turhasta. Arki on tasaista ja mukavaa.
Meillä ikäeroa 13 vuotta, mies 22 ja minä 35.Meilla aika sama ikaero, mina taytin 44 maaliskuussa ja mies 30 viime vuoden joulukuussa. :)
Mukava, kun näillä keskustelupalstoilla törmää ihmisiin joilla hieman isompi ikäero näinpäin. Omassa tuttavapiirissäni olen vähän outolintu, kun miehet ovat suunilleen samanikäisiä tai vanhempia. Jotkut oletti suhteen alkutaipaleella, että olen ottanut tästä miehestä itselleni toyboyn. Väärin luulivat, sillä vaikka seksikin on hyvää niin suhde perustuu luonteen yhteensopivuuteen ja välitämme aidosti toisistamme. Muut ajatelkoon mitä huvittaa. Lähipiirille kelpaamme omanaitsenämme.
Joo, ma olen kanssa kaveripiirin ainut, jolla on (ylipaataan) nuorempi mies. Mutta jos ovat ihmetelleet, niin eivat ainakaan ole pain naamaa sanoneet. Olen itseasiassa kuullut vaan ihan positiivisia juttuja (kuinka onnellisilta naytetaan, ym).
Jos joku heittaisi tuolla toyboy-kortilla, ottaisin/otettaisiin varmaan ihan huumorilla! :D Ei kannata valittaa mita muut ajattelevat.
Minulle kelpaisi ap jos vaan löytyy älyä. Tosin kukaan älykäs ei kysele vauvapalstalta että kelpaako. Vanhemmissa naisissa ei sinänsä ole mitän vikaa jos on aktiivinen ja tahtoo oppia uutta. Osa on katkeria ja näitä kannattaakin välttää.
Vanhemmat naiset tajuavat tehdä osansa nuorempia paremmin. Omien kokemusteni mukaan nuoremmat tuppaavat vaatimaan kaikenlaista, mutta se oma tekeminen tuppaa unotumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kelpaat. On vaikka kuinka paljon nuoria miehiä, jotka haaveilee vanhemmista naisista. Älä ajattele tulevaisuutta jonnekin 15-20 v:n päähän, mitä tahansa voi tapahtua siihen mennessä. Ja nykyään ei läheskään kaikki halua lapsiakaan, joten sekään ei todennäköisesti ole ongelma. Ero voi tulla ihan minkä ikäisen tahansa kanssa.
Osaisinpa mäkin valehdella noin hyvin.
En ap usko että kelpaat muuta kuin seksiseuraksi ja sekin silloin kun ei ole muuta tarjolla. Valitan, mutta näin se maailma menee. Et ole ensimmäinen tuleva katkera vaharouva.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ma olen kanssa kaveripiirin ainut, jolla on (ylipaataan) nuorempi mies. Mutta jos ovat ihmetelleet, niin eivat ainakaan ole pain naamaa sanoneet. Olen itseasiassa kuullut vaan ihan positiivisia juttuja (kuinka onnellisilta naytetaan, ym).
Jos joku heittaisi tuolla toyboy-kortilla, ottaisin/otettaisiin varmaan ihan huumorilla! :D Ei kannata valittaa mita muut ajattelevat.
Juuri näin. Hyvin menee niin mitäpä muiden ajatuksista.
Toyboy kommentteihin totesin vaan, että suhde on muutakin kuin seksiä ja sitten on alkanut kommentin heittäjäkin tutustua miesystävääni kuten olettaa voisi heittäen ennakkoluulot syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kelpaat. On vaikka kuinka paljon nuoria miehiä, jotka haaveilee vanhemmista naisista. Älä ajattele tulevaisuutta jonnekin 15-20 v:n päähän, mitä tahansa voi tapahtua siihen mennessä. Ja nykyään ei läheskään kaikki halua lapsiakaan, joten sekään ei todennäköisesti ole ongelma. Ero voi tulla ihan minkä ikäisen tahansa kanssa.
Osaisinpa mäkin valehdella noin hyvin.
Onhan se prosentti pari kaikista miehistä aika iso numero noin absoluuttisena arvona katsottuna. Tietenkin se että jokaiselle niistä on naisia tarjolla vaikka kuinka on pikku sivuseikka jota ei anneta ap:tä häiritä. Kyllä jokainen voi lotossa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ashton Kutcherillekin aikanaan kelpasi 15 vuotta vanhempi nainen, miksei muillekin. Tai ehkä sillä ei ollut valinnan varaa ja oli pakko ottaa vaan joku.
Ei vaan nimeonmaan ei kelvannut, kuin pelkkään seksiin. Siis se suhde alkoi seksisuhteena ja sitten ajan mittaan tuli tunteet peliin, näin ovat itse kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä vähän pelkään että mies käyttäisi minua vain seksiin ja tulisi loppu sitten kun se löytää nuoremman ja kauniimman.
- ap
Mitä muuta käyttöä löytyisi?
Oletko hyvä hakkaamaan halkoja?
Mistä tuollainen tuli mieleen? Olen ap:n ikäinen, ja erittäin hyvä hakkaamaan halkoja. Mieluummin hakkaisin halkoja kuin ottaisin 25 v miestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä vähän pelkään että mies käyttäisi minua vain seksiin ja tulisi loppu sitten kun se löytää nuoremman ja kauniimman.
- ap
Ni äidiksihän susta ei enää ole siinä vaiheessa kun se nyt 25:nen huomaa haluavansa perheen.. eli joo, eiköhän se pääsääntöisesti seksisuhde olisi. Mutta mitäs vikaa niissä on?
On paljon miehiä jotka ei halua lapsia, jopa sellaisia joille toisen lapset eivät kuitenkaan ole este. Lisäksi nelikymppisellä usein on jo lapset melko isoja joten omaakin aikaa on hyvin ja voi keskittyä myös parisuhteeseen.
Se erohan suomalaisissa naisissa ja miehissä on. Kun mies menee ulkomaille niin hänellä on mahikset siihen lauman kauniimpaan 18-v tyttöön.
Kun nainen menee niin hän hankkii jonkun luuserin joka ei paikallisille kelpaa, ottaa sen suomeen ja väittää että tää on ny komeempi kuin suomimiehet. Sitten se mies yleensä vielä pettää minkä kerkeää ja nainen on joko niin tyhmä ettei huomaa tai katsoo sitä läpi sormien.