Olen 42v nainen, kelpaanko enää 25-35v komealla miehelle?
Juuri eronnut. Mihin kannattaisi tähdätä?
Onko tinderi niin hyvä kun sanotaan?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vaikeata se on mammoille myöntää että harvoja miehiä vanhempi nainen kiinnostaa. Varsinkin jos se mies on komea ja saa nuoria ja kauniita.
Onneksi tältä palstalta ollaan opittu, että aniharva tavallinen suomalainen mies saa ikäistään naisseuraa. Markkina on niinollen auki vähän vanhemmillekin, joilla voi silti olla myös jotain etujakin nuorempiin nähden.
Et; koska täällä kyselet ;)
Olen samoja ikiä kuin sinä, urheilullinen timmi ja rypytön.
Ihan jo liikkuessa ihmisten ilmoilla sen näkee : minulla on vara valita nuorten keski-ikäisten joukosta mutta en ota ketään.
Minulla on ollut 19-vuotias rakastaja joka märisee edelleen perääni ...
minulla on tapa pitää suuni kiinni myös elikä jollekin 40-50 v ukoille en edes sanoisi että tietäisitpä mikä flaksi minulla käy.. pääsee helpoimmalla sulkemalla suunsa.
Lapset aikuisia.
Deittipalveluissa en ole enkä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeata se on mammoille myöntää että harvoja miehiä vanhempi nainen kiinnostaa. Varsinkin jos se mies on komea ja saa nuoria ja kauniita.
Mitä vielä. Maailma on suuri ja valeanihoinen keski-ikäinen nainen on ihan haluttu ja kyllä heidän seuransa kiinnostaa moniakin tuolla maailmalla. Jos naiselta vaan voi saada jotain, niin aina on kiinnostuneita olemassa. Varmaan siitä asti kun on 12 vuotias, kunnes perintörahasto jaetaan. Joten en myönnä mitään, koska väitteesi on ihan BS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Kermaahan nämä kaikki naiset nykyään haluaa.
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Jos kermamiehellä tarkoitetaan komeaa ja hyvä kroppaista niin sehän ei suoraan tarkoita, että olisi pettävä panomies.
Minun komea treenattu miesystäväni on harrastanut seksiä kolmen naisen kanssa eikä ikinä irtosuhteita. Vastaavanlaisia mukavia komistuksia löytyy varmasti vaikka kuinka paljon. He vain eivät tee itsestään numeroa vähäpukeisin kuvin somessa ja tinderissä eivätkä löydy baarista pakaroille läpsimässä.
Kermamies on ulkonäöltään parhaassa 10%:ssa. Ja eivät tietenkään kaikki kermamiehet ole pelimiehiä, mutta kaikki oikeat pelimiehet ovat kermamiehiä.
Noita kermamiehiä ei valitettavasti vain riitä kaikille halukkaille, kun melkein kaikki naiset niistä uneksivat. Mikä taas on avannut oven näille pelimiehille, kun nää tinderit sun muut ovat heille täydellinen kultakaivos ja on helppoa pyörittää useamman hengen haaremia.
Tutkittiin ja miehet valitsivat aina KAUNIIMMAN JA PAREMPI VARTALOISEN NAISEN NAISEN IÄSTÄ RIIPPUMATTA.
Jos on kaunis tukka, vartalo tyyliä 90’-60-90 ja pituutta 170 ja painoa 58 niin iän karttuessa katseet jopa lisääntyy ;)))
Jos Ashton Kutcherillekin aikanaan kelpasi 15 vuotta vanhempi nainen, miksei muillekin. Tai ehkä sillä ei ollut valinnan varaa ja oli pakko ottaa vaan joku.
ENTÄ JOS ON 41 upea kadu eikä etsi nuorempaa seuraa; vaan he itse tyrkyttävät itseään somessa ja livenä?
Näin mulla...
Minulla on jono 18-80-vuotiaita kiinnostuneita.
Ikävä vain en huoli ketään.
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Suomessa on niin harvoja komeita miehiä, että jopa kauniillakin on vaikeuksia kelvat heille. He nimittäin ovat kyllä niin täynnä itseään ja lähes järjestään pelimiehiä.
Mutta onneksi miehiä on olemassa miljardeja, joten ei tarvitse itkeä suomimiesten perään, vaan voi hakea sen oman komistuksen vaikka Intiasta, kuten Wilma. Kaikenlaista etnistä alkuperää löytyy ja monelle heistä kelpaa oikein hyvin varsinkin, jos on hyvin säilynyt, suomalainen nainen. Eikä heille ikä ole kuin numero. He ovat valmiita myös muuttamaan Suomeen, joten itse ei tarvitse lähteä edes asumaan sen takia ulkomaille.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Taa on kylla ihan taytta hevonp*skaa. Ala AP usko.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Ja etnisesti ei-suomalainen, jota valtaosa naisisa ei huolisi haluaisi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Minäpä sain iskettyä miehen, johon ihan KAIKEN ikäiset naiset oli lääpällään, myös ne nuoret ja kauniit, eli ottajia olisi ollut, näin sen itse siis. Teoria romutettu, ihan sama kuinka paljon vänkäät täällä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Milloin kaltaisesi tajuaa, että ihmisiä on erilaisilla mieltymyksillä ja kaikki eivät viehäty ollenkaan parikymppisistä naisista vaan löytävät helpommin sopivan kumppanin vanhemmasta.
Fetissit on fetissejä, ja nekin johtuu vain siitä, ettei nuoremmat ole antaneet huomiota.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Ja etnisesti ei-suomalainen, jota valtaosa naisisa ei huolisi haluaisi parisuhteeseen.
Tämä ei ole totta. Kyllä valtaosalle kelpaa mainiosti joku skandinaavi/pohjoismaalainen tai pohjois-amerikkalainen. Usealle myös suurin osa eurooppalaisista ja yllättävän monelle sekä lähi-idän tai etelä- Amerikan ja Aasian maista tulevat ja vähemmistölle jopa afrikkalaiset. Ehkä alle 5% sanoisi, ettei minkään muun maan kansalainen, kuin suomalainen tulisi kysymykseen. Itse en sellaisiin naisiin ole vielä törmännyt.
Eikyllä tollasella asenteella kelpaa, en ihmettelekkään että olet päätynyt eroon jos ulkonäön perusteella valkkailet pelkästään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole totta. Kyllä valtaosalle kelpaa mainiosti joku skandinaavi/pohjoismaalainen tai pohjois-amerikkalainen. Usealle myös suurin osa eurooppalaisista ja yllättävän monelle sekä lähi-idän tai etelä- Amerikan ja Aasian maista tulevat ja vähemmistölle jopa afrikkalaiset. Ehkä alle 5% sanoisi, ettei minkään muun maan kansalainen, kuin suomalainen tulisi kysymykseen. Itse en sellaisiin naisiin ole vielä törmännyt.
En puhunut suomalaisuudesta, vaan suomalaisten etnisesta alkuperästä. Näköjään olisi pitänyt täsmällisemmin ilmaista.
Listaamasi ovat etsinisesti suomalaisten kanssa samaa rotua, vähemmistöryhmia lukuunottamatta. Deittisaittien valinnat osoittavat, että 97% naisita rodulla on väliä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muunrotuinen kelpaisi, mutta ensisijainen preferenssi on etnisesti samankaltainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää olla nuorempi?
Miesten lisääntymiskyky loppuu aikaisemmin,siksi.
Eikö kaikki nykyisin halunneet olla veloja? Sehän on vain kätevää miehille, jotka eivät halua lapsia, ettei nainen voi enää niitä saada.
Vierailija kirjoitti:
Tutkittiin ja miehet valitsivat aina KAUNIIMMAN JA PAREMPI VARTALOISEN NAISEN NAISEN IÄSTÄ RIIPPUMATTA.
Jos on kaunis tukka, vartalo tyyliä 90’-60-90 ja pituutta 170 ja painoa 58 niin iän karttuessa katseet jopa lisääntyy ;)))
Tutkittiin missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut suomalaisuudesta, vaan suomalaisten etnisesta alkuperästä. Näköjään olisi pitänyt täsmällisemmin ilmaista.
Listaamasi ovat etsinisesti suomalaisten kanssa samaa rotua, vähemmistöryhmia lukuunottamatta. Deittisaittien valinnat osoittavat, että 97% naisita rodulla on väliä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muunrotuinen kelpaisi, mutta ensisijainen preferenssi on etnisesti samankaltainen mies.
Mitä sillä ensisijaisuudella on väliä, jos se toinen ja kolmaskin sija kuitenkin kelpaa? Tässä esimerkki. Ensisijaisesti juot punaviiniä, mutta jos sitä ei ole, niin valkoviinikin kelpaa ja kyllä, myös roseviiniä ja jopa olut. Samako tuo, kun sinne lasiin jotain kaadetaan ja se ilolla juodaan pois?
Mutta jos olen absolutisti ja juon vain ja ainoastaan vettä, niin silloin sillä ensijaisuudella on tietenkin merkitystä. Koska se on myös ainutsijaisuus.
Ja tietenkin rodulla saattaa olla suurtakin merkitystä. Toiset tykkäävät latinoista, toiset aasialaista ja toiset tummista jne. Mutta lähes kaikki löytävät kyllä jonkun muunkin ryhmän kuin tuon ensisijaisen, josta he kelpuuttaisivat miehen, jos kiva yksilö osuu kohdalle,
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hankalaa just nimenomaan suomalaisen kanssa pariutua, kun en asu Suomessa :D (Miksi tosin haluaisin on sitten toinen juttu.)
Oot joko rikas tai sitten trolli. Kukaan oikeasti komea alfa ei ole kiinnostunut naisesta, jonka parasta ennen päiväys on umpeutunut vuosia sitten. Tai sitten se sun "komea" mies on se mukava tavismies, joka voi oikeasti ollakin kiinnostunut.