Olen 42v nainen, kelpaanko enää 25-35v komealla miehelle?
Juuri eronnut. Mihin kannattaisi tähdätä?
Onko tinderi niin hyvä kun sanotaan?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kauniimpi kuin 22-30-vuotiaat kauniit naiset, jotka kilpailevat noista samoista miehistä?
Useimmat noista ovat aika ylipainoisia. Itse olen hoikka.
- ap
Et sä niitä pulleroita vastaan kilpaile komeista miehistä, vaan niitä hoikkia ja kauniita vastaan.
Miksi miehen pitää olla nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä vähän pelkään että mies käyttäisi minua vain seksiin ja tulisi loppu sitten kun se löytää nuoremman ja kauniimman.
- ap
Tämä. Parisuhdetta on melko turha etsiä, mutta petikumppaneita varmasti löytyy.
Miksipä et kelpaisi. Ei se ikä monellekaan ole se tärkein juttu tai sitten on niitä jotka juurikin haluaa mieluummin vanhemman naisen mikäli ulkonäkö miellyttää.
Itse olen 35 vuotias eronnut äiti, hoikka ok kroppainen, mutta en nyt mikään fitness mimmi kumminkaan, mutta tuntuu nuorempia miehiä kiinnostavan silti.
Miesystäväni on 22 vuotias treenattu, tiukassa kunnossa oleva vela mies. Tavatessamme hän oli 19 vuotias ja minussa kuulemma sytytti ulkonäön lisäksi iloinen naurava persoona sekä kyky keskustella. Hän oletti kyllä aluksi minun olevan noin 25 vuotias, mutta iän tullessa puheeksi ei antanut asian kuitenkaan häiritä vaan jatkettiin tapailua.
Itse olen parisuhteessa oleva 26 vuotias, joten ehkä en kaikkein pätevin vastaaja, mutta voisin sanoa kuitenkin sen verran, että jos olisin sinä niin pitäisin mielen avoinna ja kokeilisin kaikkea. Mitä hävittävää tavallaan sinulla on? Itse ainakin ottaisin kaiken ilon irti, jos sitä vakavaa suhdetta ei heti synny, niin jokainen kohtaaminen on kuitenkin kokemus ja yleenäs opettaa ja avaa ehkä uusia näkökulmiakin. Mutta tietysti, jos ajatusmaailma ja asenne on heti negatiivinen ja itseä soimaava, "kelpaanko enää" niin ei sitten varmaan kelpaakkaan kun olet jo niin epävarma. Tottahan se on, että vanhempana on vaikeampaa löytää ehkä uutta kumppania, koska suurin osa on jo vakaissa parisuhteissa tai löytää uuden lähipiiristään... mutta ei se aina ole 100% totuus ja että vanhempi naine olisi jotenkin arvottomampi. Kunhan et tee siitä itse numeroa. Tiedän monia 40-50 vuotiaita naisia jotka ovat paljon paremmassa kunnossa fyysisesti ja ulkonäöllisestikin kuin monet parikymppiset. Ja se itsevarmuus on aina plussa :) mieti mitä haluat ja lähde avoimesti kokeilemaan ja katsomaan mitä siitä seuraa. Älä pety heti ensimmäisen epäonnistumisen jälkeen vaan koita uudelleen.
Tinder toimi ainakin itselläni. Nykyinen suhde alkoi sieltä. Hiukan vaivaa ja aikaa se vaati kyllä, ainakin 15 ihmisen kanssa kävin ulkona treffeillä, ja osa oli aivan hirveitä kokemuksia, mutta toisaalta sen kautta opin arvostamaan ihmisiä eri tavalla ja myös katsomaan ei niin kriittisesti ihmisiä. Oma mies löytyi juuri, kun olin iskemässä hanskoja tiskiin. Aikaa kului tinderissä vajaa 5kk suunnilleen. Moni kaveri on luovuttanut heti ekan kahden kuukauden tai yhden tai kahden ihmisen jälkeen :(
Onpas suvaizevainen keskustelu kun verrataan niihin, joissa mies kirjoittelee tällaista.
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kelpaat, Tinder on tosin aika pitkalti seksisovellus ja muutenkin aika ulkonakopainotteinen.
Itse loysin omani badoosta.
N44/M30, avoliitto
Onko ihan suomalainen mies?
No mitäpä luulet?
Jollekin mummofetisistille voit kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää olla nuorempi?
Miesten lisääntymiskyky loppuu aikaisemmin,siksi.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin mummofetisistille voit kelvata.
Tai homolle Ranskan presidentille.
Vitu puuma. Ei 42 vuotiaan kuuluisi etsiä deitti seuraa alle 30.
Jospa mummo ettisit omanikäistä seuraa.
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Kermaahan nämä kaikki naiset nykyään haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Milloin kaltaisesi tajuaa, että ihmisiä on erilaisilla mieltymyksillä ja kaikki eivät viehäty ollenkaan parikymppisistä naisista vaan löytävät helpommin sopivan kumppanin vanhemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Taa on kylla ihan taytta hevonp*skaa. Ala AP usko.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kermamiehellä tarkoitetaan komeaa ja hyvä kroppaista niin sehän ei suoraan tarkoita, että olisi pettävä panomies.
Minun komea treenattu miesystäväni on harrastanut seksiä kolmen naisen kanssa eikä ikinä irtosuhteita. Vastaavanlaisia mukavia komistuksia löytyy varmasti vaikka kuinka paljon. He vain eivät tee itsestään numeroa vähäpukeisin kuvin somessa ja tinderissä eivätkä löydy baarista pakaroille läpsimässä.
Ei se sinun kelpaamisesta kyse ole, vaan kuka sinua miellyttää loppujen lopuksi. Pääasia, että olet avoimin mielin ja vältät ikäeron suhteen liian tiukkaa rajaamista.
Sopivan parin löytäminen, jos on hiukankin halukas sitoutumaan, ei todellakaan ole helppoa miehille saati naisille.
Ikäerosta etenkin vanhempien naisten kohdalla vouhkataan suut vaahdossa, kun ei monellakaan rohkeutta riitä muuta kuin nyhjätä omassa ikäluokassaan. Sitten märmätetään, jos ei kukaan ymmärrä ja onko-minussa-jotakin-vikaa-kun - en- ketään-kiinnosta. Juskus syy voi olla sitäkin, että vanhempi/nuorempi seura olisikin se paras/sopivin seura.
Tinderissä on tietysti niitä oman seksuaaliseen vetovoimaansa uskovia poikasia, mutta myös asiallisiakin. Ne seksin tarjoajat menevät kyllä nopeasti siihen asiaan, mutta aina kannattaa antaa mahdollisuus kaikille. Jyvät erottuvat akanoista ajan kanssa.