Kolesterolin alentaminen
Miten? En muutenkaan syö juustoa, rasvaista lihaa/maitotuotteita enkä leivonnaisia. OIvariinia kyllä joskus leivän päälle ja kananmunia meni keväällä useitakin viikossa. Kai lisätäävä kaurapuuroa ja laihdutettava. Kokonaiskolesteroli on 7.1.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syö statiineja, pitäisi syödä koko ajan ubikinonia ja d-vitamiinia. Tätä eivät lääkärit painota. Ei toki tee haittaa muillekaan.
Tällaiset neuvot ovat aina vähän vaarallisia, koska ihmisillä on kaikenlaisia lääkityksiä päällä ja esim. Ubikinonilla on interaktioita esim. minun käyttämieni lääkkeiden kanssa, sama koskee Omega3, jota aina suositellaan.
Kaikki ihmiset eivät tiedosta näitä riskejä vaan ryntäävät suinpäin kokeilemaan kaikkea netissä ilman asiantuntemustakin neuvottua.
Aivan kuin mummoon pumpattavan 11 eri lääkkeen yhteisvaikutukset tunnettaisiin...
Tässä selitetty kaikki tarpeellinen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syö statiineja, pitäisi syödä koko ajan ubikinonia ja d-vitamiinia. Tätä eivät lääkärit painota. Ei toki tee haittaa muillekaan.
Tällaiset neuvot ovat aina vähän vaarallisia, koska ihmisillä on kaikenlaisia lääkityksiä päällä ja esim. Ubikinonilla on interaktioita esim. minun käyttämieni lääkkeiden kanssa, sama koskee Omega3, jota aina suositellaan.
Kaikki ihmiset eivät tiedosta näitä riskejä vaan ryntäävät suinpäin kokeilemaan kaikkea netissä ilman asiantuntemustakin neuvottua.Aivan kuin mummoon pumpattavan 11 eri lääkkeen yhteisvaikutukset tunnettaisiin...
Siksipä juuri ei kannata näitä neuvoja antaa. Tosiasia kun on, että useimmilla kolesterolilääkkeen syöjillä on muitakin lääkkeitä.
Harva tietää edes sitä, että greippi ja statiini ei missään nimessä sovi yhteen.
Lähtötilanne: 6.3
Enemmän/usein: kasviksia, pähkinää, avokadoa, oliiviöljyä, kanaa, kauraleipää
Vähemmän/harvemmin: punainen liha, maksamakkara, rasvaiset juustot
Aikaa mennyt noin 2 vuotta.
Nykyisin 4.1
Kaikki ihmiset eivät tiedosta näitä riskejä vaan ryntäävät suinpäin kokeilemaan kaikkea netissä ilman asiantuntemustakin neuvottua.