Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies voi olla näin tylsä? (Toiset treffit)

Vierailija
14.05.2019 |

Toiset, koska halusin antaa mahdollisuuden, ajattelin jos ujostutti (itse olen hyvin ujo ja koitan silti ylläpitää keskustelua). Itse 24 ja hän 25.

Pätkä keskustelusta:

Minä: Millasesta musiikista pidät?
Hän: Aika laidast laitaan *5 sekunnin tauko*
Minä: Okei, mitään suosikkiartisteja?
Hän: Eipä mulla oikee mitää, kaikki menee
Minä: Okei. Ite kuuntelen aika paljon rockia
Hän: Juu ja nyökkäys
*10 sekunnin tauko*
Minä: Seuraatko muuten politiikkaa?
Hän: Eipä oo kauheesti nyt tullut seurailtua
Minä: Okei, ite seuraan kyllä jonkun verran
Hän: joo joo ja nyökkäys
*hetken hiljaisuus*
Minä: sanoit ettet oo kauheesti matkustellut, niin oisko jotain kohdetta missä haluaisit käydä?
Hän: eipä nyt tuu mieleen, ehkä jenkeissä
Minä: okei! Missä osavaltiossa?
Hän: Texasissa ehkä
Minä: kiva, mikä siellä kiehtoo?
Hän: kulttuuri on ehkä semmonen mielenkiintonen
Minä: onks siinä jotain mikä erityisesti kiinnostaa?
Hän: en oikein osaa sanoa

Selvä, ok. Mitä helvettiä? Mitä tein väärin, vai onko tämä normaalia kommunikaatiota treffeillä? Kertoisin itsestäni enemmän, mutta vastapuoli ei tule yhtään vastaan, ei kysele, kertoo hyvin suppeasti, ei mitään. Pyysi kolmansille treffeille, en ole menossa. Nyt suorastaan masentaa.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä ujouden piikkiin. Harmi.

Vierailija
2/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Ymmärrrän teitä molempia. Toinen ei välttämättä vaan oikeasti keksi mitään sanottavaa, mut onhan tuo nyt turhauttavaa sinulle yrittää pitää keskustelua yllä. Veikkaan, että vastapuolta jännittää, mutta on jotkut ihmiset tuollasia vaikka tapais 10 kertaa. Kivasti oot yrittänyt kysellä ja ottaa toista mukaan keskusteluun! Jotkut toiminnalliset treffit vois kans toimia tuollaisen ujon tyypin kanssa. Ei tarvii niin pelätä niitä hiljaisia hetkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile nyt säälistä vielä kolmannen kerran. Jutteleeko puhelimessa?

Vierailija
4/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun olis naisten kanssa treffeillä. Vedät tässä klassista trollia jossa sukupuolet on vaihdettu?

Vierailija
5/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit ens kerralla vaikka "mitä harrastat?" "miten päivä/viikonloppu meni?" ja jos sieltä tulis jotain tarttumapintaa mihin keskittyä. Noi aiemmat kysymykset oli vähän sellasia, että esim minä, vaikka puhelias onkin jäisin varmaan aika hiljaseks kun oikeesti kuuntelen kaikenlaista musiikkia, matkustelu ei kiinnosta, enkä politiikastakaan ole erityisen kärryillä.

Mut sit taas toisaalta kannattaako edes yrittää, jos teiltä ei yhteisiä kiinnostuksen kohteita tunnu löytyvän? Ja toiset on vaan hiljasempia.. Ehkä heidän kanssa kannattais mennä treffeille jonnekin missä olis enemmän tekemistä mihin keskittyä, eikä esim syömään tai kahville..

Vierailija
6/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt liikaa mielipideasioita, ja unelmia. Pidä aiheet käytännön läheisinä: mitä teit tänään töissä ja siihen lisäkysymyksiä, katoitko jääkiekon xxx-ottelun jne.

Vierailija
7/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaisin noihin kysymyksiin täsmälleen tuolla tavalla. En osaa keskustella musiikista tai matkailusta, kun eivät ole sellaisia elämää suurempia intohimoja. Ehkä jonkun yksittäisen artistin tai matkakohteen osaisin mainita, mutta siihen se jäisikin. Politiikkakysymys taas on omituinen. Miten tuollaiseen ympäripyöreään kysymykseen pitäisi muka vastata? Muutenkin ventovieraan kanssa hieman kyseenalainen aihe. Jos juttua ei riitä ihan luonnostaan, ei tuollaiset teennäiset kysymykset oikein tilannetta pelasta. 

Vierailija
8/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei ole juuri matkustellut, niin yksityiskohtaisten ajatusten esittäminen saattaa olla hitusen haasteellista.

Tuo vuorovaikutuksellisuuden puute on kyllä väsyttävää. Joskus olen yrittänyt viritellä jotain sellaisenkin kautta, että olen kysynyt, mitä hän haluaisi tietää minusta. (Tämäkin voi mennä mönkään. Ainakin kerran vastaus oli: kaiken.)

Vierailija
9/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt liikaa mielipideasioita, ja unelmia. Pidä aiheet käytännön läheisinä: mitä teit tänään töissä ja siihen lisäkysymyksiä, katoitko jääkiekon xxx-ottelun jne.

Huoh, tuo oli vaan pätkä kaikesta mitä olen kysynyt! Kyllä kysyin mm-kisoista, mitä teki viikonloppuna, mitä tekee arkena jne jne, chattaillessakin ihan samanlaisia vastauksia kun livenä. En mene säälistä tuhlaamaan aikaa, voisin mennä jos edes chatissa irtoaisi jotain informatiivisempaa vielä, mutta epäilen.

Vierailija
10/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis... Olikohan ekat treffit ikinä naisen kanssa?

Vierailija
11/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vastaisin noihin kysymyksiin täsmälleen tuolla tavalla. En osaa keskustella musiikista tai matkailusta, kun eivät ole sellaisia elämää suurempia intohimoja. Ehkä jonkun yksittäisen artistin tai matkakohteen osaisin mainita, mutta siihen se jäisikin. Politiikkakysymys taas on omituinen. Miten tuollaiseen ympäripyöreään kysymykseen pitäisi muka vastata? Muutenkin ventovieraan kanssa hieman kyseenalainen aihe. Jos juttua ei riitä ihan luonnostaan, ei tuollaiset teennäiset kysymykset oikein tilannetta pelasta. 

Niin, jos ne 30 kysymystä jota olen esittänyt ei kelpaa, voisi esittää omia kysymyksiä, olisin vastannut mielellään. Toivottavasti seuraava treffikumppani on vähän puheliaampi.

Vierailija
12/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen paljon radioo ja youtubessa menee itsekseen eteenpäin.

En osaa nimetä yhtään suosikkiartistia tai edes musiikkityyliä, sillä kaikki menee virseistä teknoon ja metallista jazziin. En osaa edes sanoa suosikkibiisejä, koska pidän lähes tulkoon kaikesta.

Menisin ihan hämileni jos joku alkais tivaamaan lemppariani.

Vierailija
13/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttis... Olikohan ekat treffit ikinä naisen kanssa?

Ainakin tokat.

Vierailija
14/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies nyt sulkeutuu tommosesta kuulustelussa!

Se, että sinä lauot kysymyksiä toisensa perään, ei ole keskustelua.

Vierailija
15/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treffeillä yleensä vaan puhun, puhun ja puhun, jos toinen vähän hiljaisempi. Väliin kyselen, odotan vastukset ja mahdolliset miehelle syntyneet kysymykset. Sitten taas puhun, puhun ja puhun. Olen ollut ikäni ujo, mutta puhumisen osaan. Jos juttu luistaa esim viestein ja livenä mies hiljainen, niin annan kyllä mahdollisuuden. Kaikki ujot ei vaan livenä osaa heti avautua. Yritän tehdä sen molempien puolesta, kunnes siltä toiseltakin alkaa se jännitys sulaa :)

Vierailija
16/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei viesteissäkään ole tuon mielenkiintoisempi, niin en kyllä tuhlaisi aikaani siihen. Miksi treffailla sellaista josta ei saa mitään iloa itselleen, treffailun kuuluu olla kivaa.

Vierailija
17/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Lauon koska mies ei esitä mitään vastakysymystä mihinkään. :D eikä ole mielipidettä mistään. Kertonut itsestäni, ei silti avaa yhtään mistään. Jos en olisi kysynyt mitään oltaisiin varmaan istuttu vaan hiljaa.

Vierailija
18/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella kamalalta.

Jos ujo uskaltaa avata suunsa vastatakseen kysymykseen, kai sitä pitäisi uskaltaa vähintäänkin kysyä että "entäs itse".

Miten nuo treffit olisivatkaan menneet, jos sinä olisit ollut yhtä hiljaa...

Terveisin ujo.

Vierailija
19/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta olen tutustunut viime talven aikana erääseen mieheen ihan kaverina. Keskustelu oli yhtä tuskaa ja väkinäistä kun molemmat ujoja, mutta ajattelin että kyllä tämä tästä. Ja niin kävi: monta kuukautta ja yli 20 tapaamista myöhemmin keskustelu alkoi vihdoin kulkea paremmin ja viihdyn tämän henkilön seurassa hyvin.

Tämän takia en käy treffeillä. En pysty 1-2 tapaamisella päättämään pidänkö ihmisestä (vaikka toinen olisikin puhelias, niin itse en välttämättä pysty olemaan). Tutustuminen vaatii useamman kuukauden.

Ehkä ap:n tilanteessa kannattaa kokeilla sellaisia treffejä, jossa ei joudu puhumaan niin paljon mutta tehdään asioita yhdessä. Tämä saattaisi luonnollista tietä lisätä yhteisiä keskustelunaiheita.

Vierailija
20/107 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Kerrohan meille kaikille, miten ap:n olisi pitänyt puhua, että olisi tullut keskustelua. Sitähän meidän muiden mielestä ap yritti oikein urakalla, mutta kun miesreppana ei kyennyt vastaamaan kysymyksiin tai aloittamaan puhetta aiheesta, joka häntä olisi kiinnostanut.