Miten mies voi olla näin tylsä? (Toiset treffit)
Toiset, koska halusin antaa mahdollisuuden, ajattelin jos ujostutti (itse olen hyvin ujo ja koitan silti ylläpitää keskustelua). Itse 24 ja hän 25.
Pätkä keskustelusta:
Minä: Millasesta musiikista pidät?
Hän: Aika laidast laitaan *5 sekunnin tauko*
Minä: Okei, mitään suosikkiartisteja?
Hän: Eipä mulla oikee mitää, kaikki menee
Minä: Okei. Ite kuuntelen aika paljon rockia
Hän: Juu ja nyökkäys
*10 sekunnin tauko*
Minä: Seuraatko muuten politiikkaa?
Hän: Eipä oo kauheesti nyt tullut seurailtua
Minä: Okei, ite seuraan kyllä jonkun verran
Hän: joo joo ja nyökkäys
*hetken hiljaisuus*
Minä: sanoit ettet oo kauheesti matkustellut, niin oisko jotain kohdetta missä haluaisit käydä?
Hän: eipä nyt tuu mieleen, ehkä jenkeissä
Minä: okei! Missä osavaltiossa?
Hän: Texasissa ehkä
Minä: kiva, mikä siellä kiehtoo?
Hän: kulttuuri on ehkä semmonen mielenkiintonen
Minä: onks siinä jotain mikä erityisesti kiinnostaa?
Hän: en oikein osaa sanoa
Selvä, ok. Mitä helvettiä? Mitä tein väärin, vai onko tämä normaalia kommunikaatiota treffeillä? Kertoisin itsestäni enemmän, mutta vastapuoli ei tule yhtään vastaan, ei kysele, kertoo hyvin suppeasti, ei mitään. Pyysi kolmansille treffeille, en ole menossa. Nyt suorastaan masentaa.
Kommentit (107)
Itse ainakin jos nainen on jäässä niin alan kertoa pitkiä juttuja omasta elämästäni ja hylkään kysely tyylin täysin. Muutenkin nautin keskustelusta ilman kysymyksiä enemmän.
Olette ihan eri aaltopituuksilla, joidenkin ihmisten kanssa keskustelu syntyy kuin itsestään, joidenkin kanssa se on sitten tuota. Itsekin koen tuollaisiin kysymyksiin vastaamisen kyllä vaivaannuttavana, vaikka musiikki on tärkeää, ja mulla olisi heti mielessä huippu artisteja joista tykkään. En vain kykenis mitenkään rennosti juttelemaan niistä, jos kysyttäisiin noin suoraan. Olisit voinut vaikka itse alkaa kertomaan juttua jostain lempi artististasi, hyvästä biisistä jonka olet juuri kuullut tms. niin sellaiseen on helpompi tarttua ja alkaa kertomaan niitä omia näkemyksiä myös. Politiikka on myös sellainen aihe, josta kysyttäessä lyö kyllä ihan tyhjää. ei siksi ettei kiinnosta, vaan siksi että aihe on niin laaja ettei tiedä mistä edes aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää museoihin, taidenäyttelyihin, eläintarhaan. Tuohan kuulosti vähän työhaastattelulta.
Jos politiikka on sydäntä lähellä, menkää yhdessä äänestämään eurovaaleissa!
Nyt toimintaa - vie kotiisi ja leipokaa vaikka.
En nyt tuon kuulustelun jälkeen hylkäisi.
Kun omani kanssa seurustelin nuorena, olin niin ujo, että käveltiin varmaan tuntitolkulla ilman että juuri mitään sanottiin. Nyt aletaan olla pian vanhoja ja lapsenlapsiakin liuta, joten minä ap:na katsoisin tuon kortin tarkemmin.
- Voihan jonkun showpellen kanssa olla hetken hauskaa, mutta mieti, millaisen suupaltin kanssa haluaisit elämäsi oikeasti jakaa. Mun kaverilla on puhelias mies ja on hauskaa kyllä tavata, mutta tuntuu, että vierailun jälkeen korvat soi, kun sitä tarinaa tulee taukoamatta.
Kompromissi tuppisuun ja showmiehen välillä olisi hienoa, onkohan heitä? Toivon niin!
Älä ap kysele: miehen pitää saada saalistaa.
Omien kokemusten mukaan jos ihmisen kanssa kommunikointi on alussa noin vaikeaa niin ei se tule kyllä paremmaksi muuttumaan. Pointti ei ole siinä että mitä vastaa ja mitä kysyy. Joidenkin kanssa vaan synkkaa ja joidenkin ei. Ihmettelen miksi mies edes pyysi kolmansille treffeille. Varmaan joku autisti.
No mutta mitvit ap. tuohan on peruskeskustelu, jonka käy naisen kanssa treffeillä. Ihan teflonia ja mikään ei kiinnosta, ajatuksen tai intohimon pätkääkään ei mihinkään asiaan löydy.
Treffikumppanisi ei ole sosiaalisesti lahjakas. Sosiaalisesti lahjakas saa kanssaihmisensä kokemaan mukavia tunteita.
Ihmettelin itse joskus parikymppisenä, että miksk esim mun anoppi/appikokelaat eivät kysyneet multa ikinä mitään. No siksi, koska eivät osanneet.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin jos nainen on jäässä niin alan kertoa pitkiä juttuja omasta elämästäni ja hylkään kysely tyylin täysin. Muutenkin nautin keskustelusta ilman kysymyksiä enemmän.
Tuo on hyvä keino selvitä ilta loppuun asti. Nainen tosin tulee tilittämään jo samana iltana kavereilleen, miten olit ihan kamala, kun puhuit yhtä soittoa itsestäsi, mutta sillähän ei ole mitään väliä, kun seuraavia treffejä ei tule.
Varmaan tuo on oppinut naiselta sosiaaliset taidonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä keino selvitä ilta loppuun asti. Nainen tosin tulee tilittämään jo samana iltana kavereilleen, miten olit ihan kamala, kun puhuit yhtä soittoa itsestäsi, mutta sillähän ei ole mitään väliä, kun seuraavia treffejä ei tule.
Toki noinkin voi käydä, mutta jos kertoo vaikka tarinan kuinka teki kakun veljen tyttöystävälle veljen puolesta tai jotain muuta niin voi se jännittynyt nainen alkaa puhua jotain omia juttujaan jne.
Jos keskustelu on niin tökköä että sitä pitää väen vängällä vääntää kyselemällä irrallisia kysymyksiä, kumppani on ihan väärä. Ainakin minulle.
Keskustelutaidoiltaan edes keskinkertaisten ihmisten kanssa juttelu vain alkaa, ihan mistä vaan, vaikka siitä säästä - eikä kumpikaan mieti sen enempiä. Juttelun siimeksessä tulee sit esitettyä lisäkysymyksiä toki, mut usein miten se on vain ajatustenvaihtoa. Ujotkin pystyvät tähän perusjutteluun, vaikka eivät usein ole ensin itse pitkään äänessä.
Jos ihminen on noin tuppisuu kuin ap:n tapauksessa, ajattelen että hän on joko sosiaalisesti rajoittunut, hieman yksinkertainen tai ei ole kiinnostunut musta muuten kuin seksimielessä. En menisi kolmansille treffeille selvittämään mikä noista meni oikein vai oliko jopa jackpot.
Outoa, miksi mies pyysi kolmansille treffeille kun vaikuttaa tuon keskustelun kuvauksen perusteella niin epäkiinnostuneelta?
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelu on niin tökköä että sitä pitää väen vängällä vääntää kyselemällä irrallisia kysymyksiä, kumppani on ihan väärä. Ainakin minulle.
Keskustelutaidoiltaan edes keskinkertaisten ihmisten kanssa juttelu vain alkaa, ihan mistä vaan, vaikka siitä säästä - eikä kumpikaan mieti sen enempiä. Juttelun siimeksessä tulee sit esitettyä lisäkysymyksiä toki, mut usein miten se on vain ajatustenvaihtoa. Ujotkin pystyvät tähän perusjutteluun, vaikka eivät usein ole ensin itse pitkään äänessä.
Jos ihminen on noin tuppisuu kuin ap:n tapauksessa, ajattelen että hän on joko sosiaalisesti rajoittunut, hieman yksinkertainen tai ei ole kiinnostunut musta muuten kuin seksimielessä. En menisi kolmansille treffeille selvittämään mikä noista meni oikein vai oliko jopa jackpot.
No, reagoi ja puhui hitaasti, ei muistanut minkä elokuvan katsoi viimeksi eikä osaa yhdyssanoja, että ehkä yksinkertainen vähintään. Tai sitten olen jossain piilokamerasarjassa, hahha. :D
Oonkohan ollu saman miehen kanssa treffeillä... lihava, partaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun olis naisten kanssa treffeillä. Vedät tässä klassista trollia jossa sukupuolet on vaihdettu?
Juuri näin. Miesten komeus saa ne mykäksi
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan ollu saman miehen kanssa treffeillä... lihava, partaa?
Ehkä 10 kg ylipainoinen mutta en ole ulkonäkökeskeinen, ja ei partaa tosin. :D
Mutta sainpahan avauduttua, oli vähän raskas kokemus. Kiitos lohdutuksista. :)
Tuli vaan vibat ettei sitä kiinnosta.
Pyysikö kolmansille treffeille omaan kotiinsa? Haluaa vain seksiä eikä lätistä ja uskoo kolmansien treffien sääntöön.
Menkää museoihin, taidenäyttelyihin, eläintarhaan. Tuohan kuulosti vähän työhaastattelulta.
Jos politiikka on sydäntä lähellä, menkää yhdessä äänestämään eurovaaleissa!
Nyt toimintaa - vie kotiisi ja leipokaa vaikka.
En nyt tuon kuulustelun jälkeen hylkäisi.
Kun omani kanssa seurustelin nuorena, olin niin ujo, että käveltiin varmaan tuntitolkulla ilman että juuri mitään sanottiin. Nyt aletaan olla pian vanhoja ja lapsenlapsiakin liuta, joten minä ap:na katsoisin tuon kortin tarkemmin.
- Voihan jonkun showpellen kanssa olla hetken hauskaa, mutta mieti, millaisen suupaltin kanssa haluaisit elämäsi oikeasti jakaa. Mun kaverilla on puhelias mies ja on hauskaa kyllä tavata, mutta tuntuu, että vierailun jälkeen korvat soi, kun sitä tarinaa tulee taukoamatta.