Menin katsomaan Madeleine McCann -dokumentin
Ahdistaa kauheasti. Mitä pikkutytölle tapahtui? Kamalia vaihtoehtoja. Miten tässä sairaassa maailmassa voi selvitä järjissään... ;(
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ruumiin hajua niin vaan levitellä. Ei sitä mistään kanafileestä saa.
Ruumis siellä on ollut.
Aikajanan perusteella Maddy. Se kuka ruumiin on hävittänyt taitaa jäädä mysteeriksiLuuletko ettei tuontason lapsiuhraajilla olisi odoreita tarpeeseen ja hätiin levitellä. He olivat perheen liepeillä lomilla.
Ammattimaista harhautustahan heillä on ja Muratkin työskennellut autokauppiaana ja poliisissa aiemmin.
Se on kyllä kummallista että ovet oli auki. Mutta nehän oli niillä kaikilla seurueen perheillä.
Joku kimppamurha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisin selitys on usein myös se parhain, vaikka kuinka olisi suuren yleisön mielestä kiihottavampaa/jännempää/kihelmöivempää keksiä pe dorinkejä, hup pupäisiä, mustapartaisia miehiä, himonssijaviiksisiä raisk aajia.
Madeleine - yliannostus tai jokin onnettomuus unilääketokkurassa, lääkäriuralle goodbye, jos paljastuu, elintaso goodbye - siispä lavastus.
JonBenet - isoveljen kanssa jokin kotileikki/kokeilu/etpäs uskalla, kyllä uskallan -leikki lipsahti liian pitkälle - toinen lapsi kuollut, toinen joutuisi hoitolaitokseen - siispä lavastus, vieläpä tökerö sellainen, mutta loistoväläys vanhemmilta oli kutsua koko kylä paikan päälle jälkiä sotkemaan.
Bo dom - neljä meni metsää ja vain yksi tulisi elossa takaisin, kuka on mur haaja?
Ulvila - hajuton, äänetön huppumies saa keskellä yötä idean paukutta minuuttitolkulla pientä oven ikkunaa säpäleiksi (vaikka vieressä on isompia ikkunoita), loikkaa akrobaattisesti itseään teräviin lasinkappaleisiin loukkaamatta sisään, ottaa komerosta talon rukkaset käsiinsä syystä tahi toisesta, samalla pyyhkii ilmeisesti itseään johonkin talossa olleeseen pyyhkeeseen tai kylpytakkiin sangen huolellisesti kuitujen määrästä päätellen ja ottaa tämän pyyhkeen mukaansa kaulakoruksi mahdollisesti, käy uhrin kimppuun mitään puhumatta, hönkimättä, loikkaa ulos samaa tietä kuin on tullut ja häviää kuin pieru Saharaan. Tai sitten ei. Monimutkaisen ja polveilen selityksen sijasta vastaus voi olla tylsäntylsä perheriita.
Tuli mieleen, että saako Portugaliin noin vain viedä reseptillisiä unilääkkeitä? Vai saako paikanpäältä unilääkkeitä ilmankin reseptiä?
Euroopan unioissa on vapaa liikkuvuus eikä rajatarkastuksia, lääkkeet saa kyllä liikkua ja lääkärillä on toki niille resepti, se on hyvä olla jos joutuu johonkin pistokokeeseen lentokentällä.
En tiedä kuinka yleistä omien lasten rauhoittaminen lääkkeillä on lääkärien keskuudessa mutta tunnen yhden brittianestesialääkärin (työskentelin siellä useita vuosia) joka ihan avoimesti kertoi että antoi 24 h:n lennolla (Ausseista takaisin) pari -vuotiaalle lapselleen rauhoittavaa, toki oli itse koko ajan valvomassa lasta lennon ajan.
Koko koirien käyttäminen kuului videolle tehtyy juoneen leimata vanhemmat. Sama Ulvilassa oli ammattitappajat ja lavastettiin Annelia. Eikähän miehet törmänneet pedorinkeihin joita brittipoliisikin kävi Suomessa tutkimassa Maddan jälkeen ? Sehän uutisoitiinkin ennen Ulvilää miten MI6 kävi kouluttamassa Suomen poliiseja. Ja miten Annelin veli käänsi takkia ja otti Briteistä veneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että koirat olivat oikeassa ja tyttö on kuollut hotellihuoneessa ja sitten ruumis on kuljetettu autolla johonkin hävitettäväksi.
Autosta tutkittiin kaikki DNA. Tulos: Madden oletettu ruumis ei ollut autossa.
Eikös tulos ollu sikäli ristiriitainen että näytettä oli liian vähän tarkemman tuloksen saamiseksi ja näytteessä oli kyllä viitteitä Madeleineen mutta tuhansiin muihinkin ihmisiin. Eli ei ollut tarpeeksi riittävät näytteet tarkempaan tulokseen.
Miksei Madden DNA:ta löytynyt autosta? Kun olisihan pitänyt löytyä, jos auto oli heidän käytössään?
Koska lääkärivanhemmat eivät olisi niin idiootteja, että kuljettaisivat ruumista omalla autollaan.
Ikävä kyllä joku oli kuljettanut ruumista heidän vuokra-autossaan. Ja joku oli säilyttänyt ruumista heidän hotellihuoneessaan. Ja joku oli jopa säilyttänyt Maddien pehmokisua ruumiin lähellä.
Dna-todiste oli osittainen. Sitä ei pystytty osoittamaan varmasti Madeleineksi, mutta ehkä asia muuttuu kun tutkimusmenetelmät kehittyvät.
Dokumentin mukaan rikosteknillinen tutkinta osoitti aukottomasti että lapsi ei ole ollut kuolleena autossa, eikä myöskään asunnon lattiasta löytynyt jälkiä. Nämä merkit autosta ja lattiasta antoivat vain koirat. Koirat, jotka ovat paljon enemmän kuin rikosteknillinen tutkinta johdateltavissa ja manipuloitavissa ja erehtyväisiä.
Nyt järki käteen. Mikä tutkinta voisi aukottomasti osoittaa, ettei Madeleine ollut autossa?
Dna-näyte ei ollut kokonainen. Se sopi Madeleineen mutta myös joihinkin muihin ihmisiin. Eli ikään kuin osittainen sormenjälki. Tietysti - koirien merkkaus huomioon ottaen - olisi kohtuullisen loogista, että ruumis autossa olisi ollut Madeleine eikä joku satunnainen kalmo.
Sen voi hyvin aukottomasti varsinkin koiraan verrattuna osoittaa juurikin rikosTEKNILLINEN tutkinta. Onko sinulla mitään käsitystä mihin tekniikan avulla pystytään?
Kyllä sen verran ymmärrän, että autosta löydettiin ruumiinnesteitä ja niistä dna-näyte, joka oli mahdollisesti Maddien, mutta saattoi sopia muihinkin ihmisiin. Muistaakseni löydettiin hiuksiakin.
Ja sen ymmärtää jokainen, että mikään dna-näyte ei voi ”aukottomasti todistaa, että lapsi ei ole ollut autossa”.
Ikkunan laittaminen auki oli kalastusta.
Miksiköhän olivat niin cooleja, ei itkua, ei surua??
Pystyykö sitä muka aina olemaan tuollainen lapsen menettämisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ruumiskoira voi erehtyä?
Joko se haju on tai ei ole. Elävät ei haise ruumiille.
Koira ei erehdy mutta kun annetaan väärä haju ja se prosessi vedetään videolle niin katsojat erehtyvät. Noilla on kuule ruumiita vaikka kuinka. Katolisella kirkolla on krematorio ja hautausmaa tuolla kulmilla.
Vierailija kirjoitti:
Koko koirien käyttäminen kuului videolle tehtyy juoneen leimata vanhemmat. Sama Ulvilassa oli ammattitappajat ja lavastettiin Annelia. Eikähän miehet törmänneet pedorinkeihin joita brittipoliisikin kävi Suomessa tutkimassa Maddan jälkeen ? Sehän uutisoitiinkin ennen Ulvilää miten MI6 kävi kouluttamassa Suomen poliiseja. Ja miten Annelin veli käänsi takkia ja otti Briteistä veneen...
A itse teki lavastukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ajatellut, että tuo kun se äiti huutaa, että "he veivät lapsen", on tosi outoa. Mä itse varmaan huutaisin, että "lapsi on kadonnut" tai ""joku on vienyt lapsen". Mistä sille äidille on ensimmäisenä tullut mieleen "he" ? Tätä olen paljon miettinyt.
Minä olen tätä miettinyt vuosikausia myös. Ihan sieltä 2007 asti. Nyt tuli mieleen josko tilanne olisi vielä ikävämpi kuin osattiin edes ajatella. Jos vanhemmat huumasivat lapsiaan jotta heitä sen jälkeen hyväksi käytettiin kun olivat taju kankaalla. Vanhemmat tietävät tämän, he mahdollistavat tämän. Mutta ei tietenkään ollut sallittua napata lasta. Ainoastaan hyväksi käyttää. Siispä ”they took her”. Kun niiden heidän piti ”vain” käyttää hyväksi.
Anneli on syytön ja ammattilaiset hoitivat syyllistämisen ja lavastukset. Se on totuus myös Madden kohdalla. Maailman parhaat ammattilaiset hoitivat hommat molemmissa paikoissa. Ja heitä yhdistää...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ajatellut, että tuo kun se äiti huutaa, että "he veivät lapsen", on tosi outoa. Mä itse varmaan huutaisin, että "lapsi on kadonnut" tai ""joku on vienyt lapsen". Mistä sille äidille on ensimmäisenä tullut mieleen "he" ? Tätä olen paljon miettinyt.
Minä olen tätä miettinyt vuosikausia myös. Ihan sieltä 2007 asti. Nyt tuli mieleen josko tilanne olisi vielä ikävämpi kuin osattiin edes ajatella. Jos vanhemmat huumasivat lapsiaan jotta heitä sen jälkeen hyväksi käytettiin kun olivat taju kankaalla. Vanhemmat tietävät tämän, he mahdollistavat tämän. Mutta ei tietenkään ollut sallittua napata lasta. Ainoastaan hyväksi käyttää. Siispä ”they took her”. Kun niiden heidän piti ”vain” käyttää hyväksi.
Usko jo ettei lapsista eikä vanhemmista löytynyt mitään aineita, sinua ollaan kusetettu. Vanhemmat eivät olleet eka kertaa aluella ja tiesivät kyllä pedorinkien olevan niin briteissä kuin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Anneli on syytön ja ammattilaiset hoitivat syyllistämisen ja lavastukset. Se on totuus myös Madden kohdalla. Maailman parhaat ammattilaiset hoitivat hommat molemmissa paikoissa. Ja heitä yhdistää...?
Ai ammattilaiset äänittivät ne äänet jotta A sai rauhassa soittaa häkeen?
Ja laittoi lapsen etsimään murhaajaa.
Kuka äiti näin tekisi jos oikeasti talossa liikkuisi tappaja?
Ihan niin kuin se ois järjestetty asia. Ovea pidetty auki.
Ikkuna laitettu auki jotta saadaan vaikutelma sieppaajasta.
Ilmeisesti tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko vanhemmat vahingossa surmasivat tyttärensä, tai sitten taustalla ovat herttuatar Meghanin johtamat pedoringit, jotka ovat vastuussa myös Anneli A:n, Michael Jacksonin sekä prinsessa Dianan kohtaloista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko vanhemmat vahingossa surmasivat tyttärensä, tai sitten taustalla ovat herttuatar Meghanin johtamat pedoringit, jotka ovat vastuussa myös Anneli A:n, Michael Jacksonin sekä prinsessa Dianan kohtaloista.
Miten saat tähänkin sotkettua A.A:n??
Tuo "he veivät hänet !" huuto on todellakin outo. Miksei "Maddy on poissa! " tai " En löydä Madelainea !" Minä olisin juossut hysteerisenä pitkin saarta ja kirkunut lapseni nimeä, mutta tuo äiti otti iisisti. Myös kaksosten sikeä uni on outo seikka ja viittaa siihen, että vetelivät kemiaalisesti aiheutettua unta.
Mutta on niin tai näin, vanhemmat olivat todella vastuuttomia jättäessään pienet lapset nukkumaan keskenään, ulos johtava ovikin lukitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat tähänkin sotkettua A.A:n??
Niin, minähän olen taipuvainen ajattelemaan, että vanhemmat ovat syyllisiä.
Siis miten _kenenkään_ logiikkaan menee se että pizzagate-miljonääriveljekset ottaisivat järjettömän riskin pölliä englantilaisturisti, ja jättäisivät jälkeensä hotellihuoneeseen kaksi muuta taaperoa?
Nämä kyseiset miljonäärit voisivat halutessaan lennättää Euroopan ulkopuolelta itselleen vaikka tuhat lasta.
Luuletko ettei tuontason lapsiuhraajilla olisi odoreita tarpeeseen ja hätiin levitellä. He olivat perheen liepeillä lomilla.