Onko K-Marketissa käyminen hulppeaa?
Kommentit (13)
On, sen verran kallista siellä on. Mutta onhan nuo vaan ihan liian pieniä kauppoja.
Arvostan vapaa-aikaani...10 minuuttia ja ostokset tehty.
Citymarket ei todellakaan ole aikani arvoinen kauppa!
Ei ole jonoja. Siitä hyvästä maksaa välillä ihan mielellään. Viihdyn vaan paremmin töissä kun jonossa.
Mä tykkään kun on laatua eikä ympärillä pyöri ryysyläisiä ja muuta WT-jengiä. Pthui!
Riippuu K-marketista. Usein niissä on vanhenevat tuotteet ja huonot valikoimat. Isoissa marketeissa tavara kiertää, joten saa paremmilla päiväyksillä eli tuoreempaa tavaraa, ja valikoimakin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kun on laatua eikä ympärillä pyöri ryysyläisiä ja muuta WT-jengiä. Pthui!
Enemmän kai noissa pikkumarketeissa pyörii ryysyläisiä ja köyhiä kuin automarketeissa, jonne ei pääse kuin autolla.
Meillä tämä on aiheuttanut vuosia käden vääntöä, isäni on vannoutunut prismalainen, puolisoni taas karttaa S-markettia minkä ehtii. Minulle on ihan sama, arvioin kaupat yksittäin, puolisoni riemuksi Citymarket on kätevästi ihan vieressä, voi toki olla, että tämä on osa syy talomme sijaintiin. Hulppeaksi en siellä asiointia kuitenkaan kutsuisi.
En hulppeasta tiedä mutta ainakin miellyttävää, jos vertaa sosialistien markettiin