Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri diagnosoi työkaverinsa sydänsairauden paniikkihäiriöksi. Mistä näitä riittää?

Vierailija
01.11.2025 |

Yksi työkaveri diagnosoi, ilman kysymättä, toisen työntekijän sydänsairauden paniikkihäiriöksi.

Yksi taas julisti yhden lomalla olevan kuolleeksi huhujen perusteella.

Nämä epäpätevät voisivat jättää diagnoosien teon niille, jotka ovat erikoistuneet analysoimaan oiteita oikein ja tekemään oikeat testit ja tutkimukset. Itse vältän tämän vuoksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työtön kehtasi sanoa fiksulle ja terveelle ystävälle "jää mielenteryslomalle, niin mä saan töitä". 

Hänellä itsellään ei tunnu olevan elämänhalinta kunnossa. Peilaako kenteis omaa mielenongelmaa muihin.

Vierailija
2/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selittää työkavereistaan palstalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittavat, että töissä tehdään töitä. Ei ystävyyssuhteet edellä. Ajatellaan aina vain omaa etua.

Vierailija
4/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on lääkäri? Minulle yksi lääkäri antoi diagnoosin atopiasta, olikin aivoinfarkti. Välissä oli toki sairaanhoitaja, joka teki hoitotarpeen arvioinnin.

Vierailija
5/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "Kaverin puolesta kirjoittelen" 😂 Vähän noloja nämä. Kertoisit ihan vaan että itselle käynyt noin.

Vierailija
6/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sekä tyhmiä että eivät häpeä sitä näyttää. 

Vierailija
7/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverisi on lääkäri? Minulle yksi lääkäri antoi diagnoosin atopiasta, olikin aivoinfarkti. Välissä oli toki sairaanhoitaja, joka teki hoitotarpeen arvioinnin.

Kaukana lääkäristä.

Vierailija
8/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä hiton väliä mitä joku työkaveri diagnosoi. 

Vierailija
9/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä hiton väliä mitä joku työkaveri diagnosoi. 

Tietysti sillä on väliä!

Vierailija
10/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työtön kehtasi sanoa fiksulle ja terveelle ystävälle "jää mielenteryslomalle, niin mä saan töitä". 

Hänellä itsellään ei tunnu olevan elämänhalinta kunnossa. Peilaako kenteis omaa mielenongelmaa muihin.

Mielenterveyteen viittaamalla voi jopa syyllistyä kunnianloukkaukseen! Kannattaa miettiä mitä töissä ja muualla puhuu!

Vierailija
11/11 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen työkaveri kiusasi työkaverilleen sairaskohtauksen ja työkyvyttömyyden. Kun kiusaajan toimintaan ei puututa tiukasti, vaan syytä etsitään loputtomasti niin sysistä kuin sepistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi