Mies ei anna mennä mieshierojalle saati miesgynelle
Onko normaalia, että mies kieltää menemästä miespuoliselle hierolle? Ei kuulemma halua kenenkään vieraan miehen minua lääppivän.
Minulla on huono selkä, ja olen käynyt usealla hierojalla, fysioterapeutilla, osteopaatilla jne., ja olen aina kokenut miehet paremmaksi työssään, naiset on fyysisesti heikompia ja varovaisempia.
Gynen nyt jotenkin ymmärrän, eikä minulla ole tarvetta mennä miesgynelle, en itsekään haluaisi. Mutta ärsyttää tuollainen määräily. Ei kukaan eksistäni ole edes kysynyt oliko mies vain nainen vastaavissa tapauksissa.
Kommentit (42)
Ei ole normaalia. Mies on sairaalloisen mustasukkainen.
Miksi kerrot miehelle, kenen vastaanotolle menet? Epänormaalia kieltää. Olen aina mennyt parhaille, on ne sitten miehiä tai naisia, eikä tietenkään se ole miehen asia.
Miksi kerrot miehellesi hierojan/gynen sukupuolen?
Mustasukkainen ja omistajuuden haluinen mies, eli pelkää menettävänsä sut. Ihan luonnollinen reaktio jos ei vielä lapsia. Kaikki ei tosin noin radikaaleja.
Mitä tapahtuu, jos tästä "kiellosta" huolimatta menet mieshierojalle?
Entä jos joudut onnettomuuteen, ja ensihoitaja tai päivystyslääkäri on mies? Saako miespuolinen palomies kantaa sinut ulos palavasta talosta?
Entä jos kyseessä on homo? Saako silloin mennä?
Kiellä myös mieheltä, että jos hän loukkaantuu ja joutuu sairaalaan, niin sairaanhoitajat eivät saa hoitaa häntä, he kun ovat naisia.
Mies ei myöskään saa käydä kaupassa, koska siellä on naisia töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen ja omistajuuden haluinen mies, eli pelkää menettävänsä sut. Ihan luonnollinen reaktio jos ei vielä lapsia. Kaikki ei tosin noin radikaaleja.
No ei ole luonnollinen reaktio! Mun mies varasi ajan hierojalta just aamulla. En edes kysynyt, onko hieroja mies vai nainen. Ei sillä ole mitään väliä.
Mitä h*lvettiä?
Ei tulis mieleenkään, että puolisoilla olisi jotain mielipidettä tuollaiseen.
Toisen huomioon ottamista on kertoa aikatauluun vaikuttavista asioista, että menee tänään töiden jälkeen hierojalle tai lekuriin, mut ei kai se puolisolle kuulu, mihin?
Naurettava ajatus.
Provohan tämä tietysti on.
Sanot sille "miehelles", että jos ei muka sua päästä, niin eroatte, ja siitä on ihan turha raivostua, koska väkivalta on Suomessa rikos. Eihän tollaista pidä sietää. Mut en voi uskoa että tämä tarina on tosi.
1/5 oli kuitenkin edes hieman yritystä
Vaikea sanoa, mikä kenellekin on normaalia. Jos tuo ei sinun mielestäsi ole normaalia, sinun pitää tehdä asialle jotakin. Minulla oli aikoinani poikaystävän tapainen tuttavuus, joka olisi halunnut kieltää minulta kaikki kontaktit miehiin. Automyyjänkin sukupuolesta tuli valitusta.
Minua jäi askarruttamaan mielipiteesi siitä, että naiset ovat varovaisempia ja heikompia kuin miehet. Kumpikin sukupuoli on varovainen tai kovaotteinen, kun vain pyytää. Mutta mihin fysioterapeutti tai osteopaatti tarvitsee niin suurta voimaa, että naiselta ei sitä löytyisi?
Eipä ole miehen selästä tai pimperosta kyse, joten miehellä ei ole niihin mitään sanavaltaa.
Minulla on juuri tuollainen puoliso. Synnytysultrissakin joissa oli itse mukana, jouduin seuraavaa aikaa annettaessa sanomaan tiskillä että laittakaa joku nainen, vaikka tuo miesgyne oli ihan hyvä ja aisansaosaava (toisin kuin osa naisgyneistä) mutta en jaksa miehen syyttelyä ja tappelua asiasta.
Mies kyllä muutenkin sairaan mustasukkainen, mutta en ole pitänyt sitä riittävän hyvänä syynä erota vaikka vaikeuttaa olemistani ja arkeani. En tiedä olisinko eronnut jos olisin nyt uudelleen siinä tilanteessa missä aikoinaan kun asia selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyseessä on homo? Saako silloin mennä?
Ja kääntäen, mitä jos naisgynegologi onkin lespo?
Tuollaista harrastaa vain miehet, joiden kulttuurissa harjoitetaan myös k-u-n-n-i-a-v-ä-k-i-v-a-l-t-a-a
Kysyykö myös mies sinulta luvan että saako hän mennä naislääkärille tai naisparturille?
Vai koskeeko tämä "luvan saanti" ja rajoitukset vain sinua?
”Ei anna mennä”
Miksi koet tarvitsevasi miehen lupaa, olet kaiketi täysivaltainen aikuinen?
Luulisi että tiedät itsekkin ettri ole normaalia. Ei sinun pidä tuollaista totella.