Mies ei anna mennä mieshierojalle saati miesgynelle
Onko normaalia, että mies kieltää menemästä miespuoliselle hierolle? Ei kuulemma halua kenenkään vieraan miehen minua lääppivän.
Minulla on huono selkä, ja olen käynyt usealla hierojalla, fysioterapeutilla, osteopaatilla jne., ja olen aina kokenut miehet paremmaksi työssään, naiset on fyysisesti heikompia ja varovaisempia.
Gynen nyt jotenkin ymmärrän, eikä minulla ole tarvetta mennä miesgynelle, en itsekään haluaisi. Mutta ärsyttää tuollainen määräily. Ei kukaan eksistäni ole edes kysynyt oliko mies vain nainen vastaavissa tapauksissa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:n miestä. Kyseessä on vapaaehtoinen käynti, ja jos erikseen varaa miehen hoitamaan noin ''intiimiä'' käyntiä, niin ei se ole epänormaalia olla jonkun verran mustasukkainen. Tottakai AP.lla on oikeus valita, mutta miehellä on myös oikeus tunteisiinsa.
Ja itse en varsinaisesti tykkäisi jos oma mies oikein valitsemalla valitsee nais urologin tai hierojan. Sori vaan. Eri asia jos saisi lähetteen johonkin, tai erikseen ei voisi vaikuttaa sukupuoleen..
Kiitos ensimmäisestä rakentavasta ajattelusta :)
Täytyy sanoa, että olen yllättynyt kaikesta negatiivisesta palautteesta, ja hyökkäävistä kommenteista, jossa mennään aiheen ohi. Kyse ei tosiaan ole mistään parturista, vaan intiimistä vapaaehtoisesta kohtaamisesta, vaikkakin ammattimaista.
Olisin odottanut hieman rakentavampaa keskustelua. Toki olisin itsekin voinut asiani esittää paremmin kuin "onko normaalia" kysymyksellä. Ymmärrän kyllä mieheni kannan asiaan, olen nuori, nätti ja hyväkroppainen, joten ymmärrän mieheni ahdistuksen siitä, että joku edes ajatuksen tasolla käyttää hyväkseen.
Ja hän on myös sitä mieltä, että mies on nuoren kauniin vartalon edessä kuitenkin aina mies, oli kyse kuinka ammattimaisesta kohtaamisesta. En nyt ihan täysin tätä allekirjoittaisi, mutta ymmärrän kyllä pointin. Uskoisin, että on esim. todennäköisempää että mieshieroja lähentelee naispuolista asiakasta kuin toisinpäin.
-ap-
Mä ymmärrän ap:n miestä. Kyseessä on vapaaehtoinen käynti, ja jos erikseen varaa miehen hoitamaan noin ''intiimiä'' käyntiä, niin ei se ole epänormaalia olla jonkun verran mustasukkainen. Tottakai AP.lla on oikeus valita, mutta miehellä on myös oikeus tunteisiinsa.
Ja itse en varsinaisesti tykkäisi jos oma mies oikein valitsemalla valitsee nais urologin tai hierojan. Sori vaan. Eri asia jos saisi lähetteen johonkin, tai erikseen ei voisi vaikuttaa sukupuoleen..