Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saa minut orgasmin partaalle

Vierailija
13.05.2019 |

.. mutta ei loppuun asti. Onko muita pitkässä suhteessa olleita joilla tilanne olisi jotenkin korjaantunut? Miten?

Mieheni on kyllä hyvin ahkera ja tavallaan teknisesti toimii ihan oikein, mutta ei toisaalta osaa ottaa neuvoja vastaan enkä niitä viitsi tuputtaakaan koska latistaisi tunnelman kyllä. Ja sitten jossain vaiheessa kun vaan jatkaa ja jatkaa niin tunne menee ohi tai alan ahdistua kun en saakaan ja toivon että lopettaa vaan ts. siirtyy hoitamaan oman asiansa.

Kommentit (111)

101/111 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin...

Vierailija
102/111 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viestittelittekö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta oli minusta mukava silloin yöllä miettiä mitä olisin voinut viestitellä. Tai lähettää kuvia. Tai videon pätkiä, esim. liikutella peppureikää kutsuvasti. Olin ihan kuumissani ;)

104/111 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan osoitteen hemery321@

Kokeilemalla loppuosa

Vierailija
105/111 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies jos jättää tolleen "partaalle".

Vierailija
106/111 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko tollaisesta tilanteesta aisat parantua. Varmaan vaatisi jotain ulkopuolista apua.

Vierailija
107/111 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko niin ettei kukaan ole vastaavasta tilanteesta päässyt eteenpäin? Kurja jos näin, ajattelin jotain toivoa olevan.

ap

Vierailija
108/111 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on myös se ongelma, et jos mies antaa suuseksiä tai sormeilee siihen orgasmin partaalle, sit yhdyntää ja kun en yhdynnässä saa niin jatkaa omansa jälkeen. Se fiiilis on mennyt, ei se orgasmi sieltä tule vaikka mitä pyörittelee. Vaikka lehdissä kehutaan, että se parantaa orgasmia.

s

Mikset pyydä, että nuolee loppuun asti. Oma vaimoni sai aina ennen orkkuja naidessa, ekat 30 vuotta. Mutta nyt viimeiset 10v otettu varman päälle, eli olen nuollut aina ensin orkun ennen naimista. Joskus sitten saanut vielä toisen naimalla, muttei enää niin maatajärisyttäviä kuin nuorempana. Tilanteen mukaan niin, että molemmat nauttii. Muutenhan seksissä ei ole mitään järkeä. Mies on tyhmä, jos ei tätä tajua, koska ennen pitkään jää kokonaan ilman seksiä.

Vierailija
109/111 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä pitäisi vaan antaa tai pyytää sitä miestä jatkamaan. Itselle vaan tulee se tunne että kun mies jo tosi pitkään hoitanut asiaa ettei kehtaa enää pyytää jatkamaan. Että toinen kohta väsähtää. Olen yleensä itse se joka siirtää asian sikseen kun alan ahdistua että homma kestää niin kauan.

Mietin myös että missä se vika on kun märäksi mies saa minut sekunneissa mutta orgasmi jää silti. Onko se siis sama tilanne kuin jos miehellä seisoisi mutta ei laukea?

Vierailija
110/111 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi koin kyllä vähän päässemme eteenpäin ja ehkä jonkinlaisen orgasminkaltaisen sainkin, koska panemisen yhteydessä lyhyessä ajassa sykkeeni nousi ja minun tuli hiki. Niin ei yleensä käy muuten. Olin hieman ihmeissäni että missä se orgasmi silti on vai menikö se jo.

Rohkaistuin myös koittamaan neuvoa miestä sormettamisessa kädestä pitäen mutta se ei onnistunut. Ajattelin että jos itse saan niin nopeastikin niin miksen voisi käyttää miehen kättä samaan hommaan. Silloin hän tavallaan kuitenkin tekisi orgasmin minulle. En millään saanut miehen kädellä samaa tuntumaa tai oikeata otetta vaikka yritin pitkään. Muistan joskus kauan sitten yrittämieni ennenkin eikä se silloinkaan kyllä onnistunut.

Ap vieläkin

Vierailija
111/111 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen tehtävä tuottaa orkku mahdollisuuksien mukaan, kesti sitten 15 tai 30 min. Itsekin ollut monesti puhki jos orkku ollut tiukassa. Sen jälkeen ei ole enää aina jaksanut seistä. Siksi hain mietoja pillereitä ettei tarvitse miettiä kalun seisokkia. Sen jälkeen voinut paremmin keskittyä vaimon nuolemiseen ja orkkuun. Tiedän kumminkin että haluaa aina kullia kumminkin ja minun nautinnon. Molemmat voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi