Mieheni saa minut orgasmin partaalle
.. mutta ei loppuun asti. Onko muita pitkässä suhteessa olleita joilla tilanne olisi jotenkin korjaantunut? Miten?
Mieheni on kyllä hyvin ahkera ja tavallaan teknisesti toimii ihan oikein, mutta ei toisaalta osaa ottaa neuvoja vastaan enkä niitä viitsi tuputtaakaan koska latistaisi tunnelman kyllä. Ja sitten jossain vaiheessa kun vaan jatkaa ja jatkaa niin tunne menee ohi tai alan ahdistua kun en saakaan ja toivon että lopettaa vaan ts. siirtyy hoitamaan oman asiansa.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Pidä sellainen show-and-tell -sessio, jossa näytät ja kerrot millä tavalla tuntuu hyvältä ja tulet. Tunnelma ei latistu (päinvastoin!) kun mies ei itse ole tekemässä mitään.
Luulen että mies vaan loukkaantuisi jos sanon ettei saa mitään tehäd. Ja ahdostuisin kun pitäisi sitten saada siinä kun toinen seuraa. Muuten hyvä ehdotus. Onko tämä toiminut oikeasti jollain?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä sellainen show-and-tell -sessio, jossa näytät ja kerrot millä tavalla tuntuu hyvältä ja tulet. Tunnelma ei latistu (päinvastoin!) kun mies ei itse ole tekemässä mitään.
Luulen että mies vaan loukkaantuisi jos sanon ettei saa mitään tehäd. Ja ahdostuisin kun pitäisi sitten saada siinä kun toinen seuraa. Muuten hyvä ehdotus. Onko tämä toiminut oikeasti jollain?
ap
No en minä oikein muutakaan keinoa näe kuin tavalla tai toisella kommunikoida se viesti perille. Jos mies loukkaantuu niin sitten loukkaantuu, mutta eihän se nyt lopun ikäänsä tuollaisesta mököttäisi, vai? Jos näyttäminen ei toimi etkä halua esiintyä, niin ota asia puheeksi ei-seksuaalisessa tilanteessa, missä ei ole mitään mahdollisuuttakaan alkaa hommiin, vaikka iltakävelyllä. Kerro toiveistasi positiiviseen henkeen ja selkeäsanaisesti ”kiihotun tosi paljon siitä kun x ja y, saan tosi ihanan orgasmin jos tapahtuu z”. Kysy myös mieheltä, mitä hän haluaisi itselleen tehtävän.
Ei se ekalla keskustelulla onnistu. Ehkä hän menee lukkoon, itseäsikin varmaan nolottaa puhua sellaisia. Tärkeätä on kuitenkin löytää sellaiset sanat ja keskustelutapa, jolla asiat etenevät. Vaihtoehto on kai se, että yrität täältä saada vinkkiä, millä itse voisit saada helpommin vaikka mies jatkaisi jyystämistään entiseen tapaan. Ei tule toimimaan, lisäät vain omia paineitasi. Älä.
Seksileluja ja asusteita tai muita uusia juttuja mukaan. Oletteko esim. kokeillut sitä että kätesi sidotaan ja silmäsi peitetään....voit vain keskittyä nautintoon. Itse laukean noin paljon helpommin kuin perinteisellä lähetyssaarnaaja asennolla, vaikka asento muuten on sama.
Hommatkaa vaikka womanizer tai joku muu vibrafoni ja annat ukkelisi käytellä sitä niin johan tulet.
Aloitusta olisi paljon helpompi kommentoida hyödylliseen suuntaan, jos kertoisit millä keinoilla tämä miehesi tekemä yrittäminen tapahtuu.
Myös siitä olisi vastatessa hyötyä, jos kertoisit millä keinoilla pääset perille omatoimisesti.
Asian kommunikointi miehelle niin, että oppii oikean tekniikan ja osaa jatkossa antaa sinulle orgasmeja, on todennäköisesti suhteenne jatkuvuuden (ainakin molempia tyydyttävänä) takaamiseen parhaita mahdollisia keinoja. Toisen antama orkku vaan on nautinnollisempi kuin itse tehty, kommunikointi senkin vuoksi kannattaa..
Tietämättä em tarkennuksia pari vinkkiä (olettaen että yrittäminen tapahtuu sormin tai suulla).. Eli kertoa voi näinkin ohjeita: kun tuntuu hyvältä, huokailua, pyyntö jatkaa juuri noin! Jos liike tai tahti ei hyvä, pikku vinkkejä "nopeuta", "hidasta", isommin, pienemmin, nopeammin, kevyemmin auttaa miestä sun tavalle tulla. Voit myös aivan hyvin ottaa kädestä tai päästä kiinni, auttaa oikean tavan ja kehottaa jatkamaan. Kun tyyli oikea, tuumaat juuri noin, omat aivot narikkaan ja nautit kyydistä, kunnes tulet.. Jos antaa suuseksiä vain kielellä, pyydä pari sormea sisään puristeltavaksi, se nopeuttaa, helpottaa ja voimistaa orgasmiasi.
Kiitos joo neuvoista!
Vibroja mies ei halua että käytetään, enkä omistakaan enkä jaksa alkaa tappelemaan asiasta. Mies ajattelee että hänen pitää riittää.
M52:n neuvot ihan hyviä ja joskus toki näin olen koittanutkin että vihjailla, mutta turhautunut jos vinkit ei toimi. Esim. tykkäisin että nuolisi enemmän päältä alas päin eikä alhaalta ylös, mutta kun tätä muutaman kerran yrität sanoa ja ohjata omaa lantiota oikeaan kulmaan ja mies ei tunnut ymmärtävän (tai no sanomisen jälkeen muistaa ehkä hetken verran ja sitten taas palaa takaisin siihen mikä hänestä helpompaa) niin se turhauttaa. Tosin olen ajatellut että ongelma johtuu enemmän itsestäni, ei niinkään hänen tekniikastaan.
Toi on muuten ärsyttävää, että vaikka miten neuvoisi, niin mies toimii niin vain sen kerran ja seuraavalla kerralla on taas palattu entiseen.
Pikku hiljaa. Kaikki ei muutu hetkessä.
Ok, eli nuolentateknisiä pulmia. Ylhäältä alaspäin aikas hankala nuolla pidempään, ellei mene väärinpäin kuten 69:ssä, nuole takaapäin tai nainen tule kasvojen päälle vatsa miehen jalkoja kohti?
Kokeilkaahan myös tätä: nainen selälleen, jalat koukkuun, mies siihen alle poikittain kalu kohti pillua, kalu laitetaan kalu hyvin liukastetulle pilluvaolle, ei kuitenkaan sisälle. Mies joko liikkuu itse tai on paikallaan, nainen pitää kalusta hellästi kädellä jotta voi säädellä sen painetta ja ohjata terskan liikkumaan suoraan klitalla. Nainen voi tässä muljautella lantiotaan juuri sopivasti. Helppo tapa päästä naisen orkkuun, mieskin äkkiä helisemässä.. Kun nainen saa, saman tien kalu sisään pillun sykkeeseen. Kokeilkaahan ensi kerralla, on namia molemmille ja kommentteja kiitos toimiko ja mille tuntui..
M52-lover kirjoitti:
Ok, eli nuolentateknisiä pulmia. Ylhäältä alaspäin aikas hankala nuolla pidempään, ellei mene väärinpäin kuten 69:ssä, nuole takaapäin tai nainen tule kasvojen päälle vatsa miehen jalkoja kohti?
Kokeilkaahan myös tätä: nainen selälleen, jalat koukkuun, mies siihen alle poikittain kalu kohti pillua, kalu laitetaan kalu hyvin liukastetulle pilluvaolle, ei kuitenkaan sisälle. Mies joko liikkuu itse tai on paikallaan, nainen pitää kalusta hellästi kädellä jotta voi säädellä sen painetta ja ohjata terskan liikkumaan suoraan klitalla. Nainen voi tässä muljautella lantiotaan juuri sopivasti. Helppo tapa päästä naisen orkkuun, mieskin äkkiä helisemässä.. Kun nainen saa, saman tien kalu sisään pillun sykkeeseen. Kokeilkaahan ensi kerralla, on namia molemmille ja kommentteja kiitos toimiko ja mille tuntui..
Kuulostaa hyvältä noin teoriassa, vielä kun saisi sen miehen tajuamaan sitten että mitä tässä nyt yritän häntä saada tekemään, ainakin jos siinä asennossa tulisi hänen 5 sekuntia kauemmin olla. Koitan jos onnistuu!
Toki siinä nyt muuutakin on mitä naisena toivoisi. Enemmän läheisyyttä siihen touhuun, kosketusta muuallekin kuin alapäähän jne. Peiton allakin voisi joskus olla ihan kiva niin olisi sitä koko vartalokosketusta edes siitä peitosta , mutta mies sen tietysti tyrmännyt sillä että mies tarvitsee visuaalista ärsykettä...
ap
"Vibroja mies ei halua että käytetään, enkä omistakaan enkä jaksa alkaa tappelemaan asiasta. Mies ajattelee että hänen pitää riittää"
Naiset mikä teitä vaivaa? MIESKÖ päättää, että jäätte ilman orkkua?? Jos kerran hän "ei riitä" (typerästi sanottu) eikä itse asiassa viitsi kuunnella ja nähdä vaivaa niin totta hitossa hommaat vibroja!
Jos hän ei laukeaisi sillä mitä teet hänelle niin luuletko että jäisi ilman? Tyytyisikö siihen, että sanot että muuta ei tipu, minun pitää riittää?
Nyt vähän selkärankaa!
Mies opiskelemaan miten naisensa saa ja jos ei onnistu niin omat sormet, lelut tms avuksi.
Eikö miehelle ole ilo ja nautinto nähdä ja tuntea naisensa laukeavan?
N50+ kirjoitti:
"Vibroja mies ei halua että käytetään, enkä omistakaan enkä jaksa alkaa tappelemaan asiasta. Mies ajattelee että hänen pitää riittää"
Naiset mikä teitä vaivaa? MIESKÖ päättää, että jäätte ilman orkkua?? Jos kerran hän "ei riitä" (typerästi sanottu) eikä itse asiassa viitsi kuunnella ja nähdä vaivaa niin totta hitossa hommaat vibroja!
Jos hän ei laukeaisi sillä mitä teet hänelle niin luuletko että jäisi ilman? Tyytyisikö siihen, että sanot että muuta ei tipu, minun pitää riittää?
Nyt vähän selkärankaa!
Mies opiskelemaan miten naisensa saa ja jos ei onnistu niin omat sormet, lelut tms avuksi.
Niin noinhan se menisi varmaan normaalissa parisuhteessa, mutta tässä kyseessä hyvin mustasukkainen ja välillä vakivaltainenkin puoliso. Ei semmoisten ihmisten kanssa puhuta asioita järkevästi. Tunneihminen miespuolisena versiona.
ap
Vierailija kirjoitti:
M52-lover kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä noin teoriassa, vielä kun saisi sen miehen tajuamaan sitten että mitä tässä nyt yritän häntä saada tekemään, ainakin jos siinä asennossa tulisi hänen 5 sekuntia kauemmin olla. Koitan jos onnistuu!
Toki siinä nyt muuutakin on mitä naisena toivoisi. Enemmän läheisyyttä siihen touhuun, kosketusta muuallekin kuin alapäähän jne. Peiton allakin voisi joskus olla ihan kiva niin olisi sitä koko vartalokosketusta edes siitä peitosta , mutta mies sen tietysti tyrmännyt sillä että mies tarvitsee visuaalista ärsykettä...
ap
Tarkoitit vissin sitä "mies poikittain vakoon, nainen hinkuttaa terskaa vasten klittaansa"..
Markkinoit silleen, että nyt saat hiukan extraa, eli kunnon pilluhieronnan kaluunsa.. Aloitat vaikka hyväillen voitelemalla hänen työkalunsa, omasi olet jo valmiiksi voidellut ellei oma liukkaus riitä tuohon hinkutukseen. Jotta hänelle jää tekemistä ja pääsee visuaalisesti nautiskelemaan, pyydä hyväilemään rintojasi samalla, ehkä se auttaa sinuakin tunnelmaan pääsyssä.. Jos onnistut päästä huipulle, hänkin ehkä ymmärtää mistä on jäänyt paitsi (en tiedä mitään kiihottavampaa kuin viedä oma naiseni orgasmiin ja siksi se tapahtuukin meillä ihan joka kerta).
Suuseksiin liittyen vielä yksi havaintoni, oma naiseni haluaa ne kaksi sormea sisäänsä puristeltavaksi, ihan vaan paikallaan ja ehkä orkun lähestyessä koukistelen ylöspäin kohti klittaa ja sitä kiihottuneena hieman röpelöistä G-pistealuetta. Kieli mulla on leveänä ja paine on aika intensiivinen, liike on aika vähäistä, ehkä enemmänkin sellaista painetta hidasta liikettä (naiseni tämän mulle opetti aikanaan, että näin hän tulee, enkä ollut lainkaan pahoillani päästä kiinni pitäen oikean liikkeen opastamista). Ei tietenkään sama toimi kaikille ja sun vaan pitää saada kommunikoitua asia perille saakka (etenkin se ettet halua jäädä sekstaillessa ilman orkkuasi). Mutta siis noi sun mainitsemat ylhäältä alaspäin, ne ei vaan oikeen toimi, jos mies on siinä jalkojen välissä nuolemassa, pitää olla siis "ylösalaisin" pilluun nähden kuten aiemmin kuvailinkin.. Kokeilepa nuolla jäätelöä ylhäältä alaspäin, aikas hankalaksi menee äkkiä ;) mutta jos käännätkin jäätelön ylösalaisin niin, että yläosa on kieleen nähden alempana, homma helpottuu huomattavasti. Olisko tää vaan fyysinen juttu?
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Nyt vähän selkärankaa!
Niin noinhan se menisi varmaan normaalissa parisuhteessa, mutta tässä kyseessä hyvin mustasukkainen ja välillä vakivaltainenkin puoliso. Ei semmoisten ihmisten kanssa puhuta asioita järkevästi. Tunneihminen miespuolisena versiona.
ap
Sanoisin tuosta väkivaltaisuudesta, että homma poikki vaan, tuollaiset ei ansaitse naista vierelleen! Lähestymiskielto, panta jalkaan ja jos tulee lähelle, niin ei kun tukka pois ja linnaan. Nollatoleranssi väkivaltaisuudelle! Ei tuollaisen kanssa mikään konsti auta, jalat alle vaan! Lyö kerran -> lyö uudelleen, yrittää hyvitellä, taas sitten joku naksahtaa päässä ja pitää naista lyödä raukkamisuuksissaan.. mikäpä tuollaisen pedon kanssa pitää edes yhdessä? Ansaitset parempaa! Saatan kuulostaa tässä asiassa äkkijyrkältä, mutta lapsena äitiini kohdistuvaa perheväkivaltaa kestäneenä sanoisin, että vaikka olisi yhteisiä lapsia, parempi olla erillään, itse olisin aikanaan toivonut, että olisivat eronnet. En tiedä sitten nauttiiko jotkut naiset tuollaisesta kaltoinkohtelusta ja "kurinpidosta", mutta en usko oikeesti kovin monen sellaisesta nauttivan..
HUH HUH! No ongelma ei tässä ole suuseksitekniikka vaan väkivaltainen mies! Lähde, ennen kuin olet lehtiotsikko.
Mies ei tule muuttumaan. Lyönnit jatkuvat, tilanne pahenee.
Kysyn, pystyykö joku nainen ylipäänsä laukeamaan miehen kanssa, jota joutuu pelkäämään?
M52-lover kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52-lover kirjoitti:
ap
Tarkoitit vissin sitä "mies poikittain vakoon, nainen hinkuttaa terskaa vasten klittaansa"..
Markkinoit silleen, että nyt saat hiukan extraa, eli kunnon pilluhieronnan kaluunsa.. Aloitat vaikka hyväillen voitelemalla hänen työkalunsa, omasi olet jo valmiiksi voidellut ellei oma liukkaus riitä tuohon hinkutukseen. Jotta hänelle jää tekemistä ja pääsee visuaalisesti nautiskelemaan, pyydä hyväilemään rintojasi samalla, ehkä se auttaa sinuakin tunnelmaan pääsyssä.. Jos onnistut päästä huipulle, hänkin ehkä ymmärtää mistä on jäänyt paitsi (en tiedä mitään kiihottavampaa kuin viedä oma naiseni orgasmiin ja siksi se tapahtuukin meillä ihan joka kerta).
Suuseksiin liittyen vielä yksi havaintoni, oma naiseni haluaa ne kaksi sormea sisäänsä puristeltavaksi, ihan vaan paikallaan ja ehkä orkun lähestyessä koukistelen ylöspäin kohti klittaa ja sitä kiihottuneena hieman röpelöistä G-pistealuetta. Kieli mulla on leveänä ja paine on aika intensiivinen, liike on aika vähäistä, ehkä enemmänkin sellaista painetta hidasta liikettä (naiseni tämän mulle opetti aikanaan, että näin hän tulee, enkä ollut lainkaan pahoillani päästä kiinni pitäen oikean liikkeen opastamista). Ei tietenkään sama toimi kaikille ja sun vaan pitää saada kommunikoitua asia perille saakka (etenkin se ettet halua jäädä sekstaillessa ilman orkkuasi). Mutta siis noi sun mainitsemat ylhäältä alaspäin, ne ei vaan oikeen toimi, jos mies on siinä jalkojen välissä nuolemassa, pitää olla siis "ylösalaisin" pilluun nähden kuten aiemmin kuvailinkin.. Kokeilepa nuolla jäätelöä ylhäältä alaspäin, aikas hankalaksi menee äkkiä ;) mutta jos käännätkin jäätelön ylösalaisin niin, että yläosa on kieleen nähden alempana, homma helpottuu huomattavasti. Olisko tää vaan fyysinen juttu?
Totta, voisi toimia noin, kiitos vinkeistä. On mies joskus hinkannut toki munaansa klittaan niin ettei se ole sisällä ja se tuntuu hyvältä mutta ei sitä ole jatkunut niin pitkään että se loppuun asti veisi. En varmasti kyllä ole osannut sanoa asiasta silloin että se hyvältä tuntuu, ehkä olisi jatkanutkin pidempään jos olisin.
Yhteen aikaan mies halusi AINA olla 69, mutta se ei ratkaissut tuota ylhäältä alas ongelmaa, silloin enempi se kieli meni sinne peppua päin tai homma muutenkin keskittyi sormiin pepussa. Sormia hän laittaa usein sisään, tosin vähän turhankin voimakkaasti, johon joskus sanonkin että ei niin paljoa, mutta tosiaan se että jatkuvasti toista ohjaat niin eihän se toimi, uskon että menee maku toiseltakin hommaan että eikö mikään kelpaa. Kaksi sormea on myös usein liikaa ja voi enemmän sattua vaikka lapset onkin synnytelty, varsinkin jos laittaa liian aikaisin ennen kuin riittävän märkänä olen.
M52-lover kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Nyt vähän selkärankaa!
ap
Sanoisin tuosta väkivaltaisuudesta, että homma poikki vaan, tuollaiset ei ansaitse naista vierelleen! Lähestymiskielto, panta jalkaan ja jos tulee lähelle, niin ei kun tukka pois ja linnaan. Nollatoleranssi väkivaltaisuudelle! Ei tuollaisen kanssa mikään konsti auta, jalat alle vaan! Lyö kerran -> lyö uudelleen, yrittää hyvitellä, taas sitten joku naksahtaa päässä ja pitää naista lyödä raukkamisuuksissaan.. mikäpä tuollaisen pedon kanssa pitää edes yhdessä? Ansaitset parempaa! Saatan kuulostaa tässä asiassa äkkijyrkältä, mutta lapsena äitiini kohdistuvaa perheväkivaltaa kestäneenä sanoisin, että vaikka olisi yhteisiä lapsia, parempi olla erillään, itse olisin aikanaan toivonut, että olisivat eronnet. En tiedä sitten nauttiiko jotkut naiset tuollaisesta kaltoinkohtelusta ja "kurinpidosta", mutta en usko oikeesti kovin monen sellaisesta nauttivan..
Ei se ole niin yksinkertaista, eikä se ole tässä se ongelma. Ainakaan varsinaisesti. Ei hän seksin aikaan vihainen ole eikä lapset sitä ole olleet todistamassa. Rauhallista ollut nyt mota vuotta siltä osin, jos ei sanallista uhkailua oteta huomioon ja sekin yleensä jonkin riidan päätteeksi ja huomattavasti harvemmin kuin ennen. Eikä mihinkään sairaalakuntoon hakkaa, semmoista kausittaista lyömistä ollut aiemmin, joutuu sanomaan että huomaatko mitä taas teet ja sitten se taas vähenee. Ei itse varmaan miellä sitä edes ongelmaksi. Kerran teki pahasti minkä jälkeen kovasti mietin että olisi tämä tässä muuta valintani olen tehnyt enkä siihen tarvitse moralisointia. Jos vaihtaa miestä voi mennä pahemmaksi vain tai sitten olet yksin lopunikääsi tai tinder-treffaat eikä sekään sydänsuruilta säästäne.