Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille

Vierailija
11.05.2019 |

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.

No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).

Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.

Kommentit (558)

Vierailija
101/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene sinäkin.Miksi tyytyä yhteen tai ensimmäiseen.Muista, että naisella on valta näissä deittailuasioissa.

Paitsi rumilla. Ja läskeillä. Ja liian hyvin tienaavilla. 

Vierailija
102/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehet on kyr*... ne jotka saa Tinkussa vaikka kolme mätsää, niin varmasti treffaa kaikki...vähintään p*n toivossa. Ei kannata ottaa miestä vakavasti/ihastua tai hui, rakastua ennen kuin olet varma.Sori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme, kun nykyään pitää erikseen sopia, että seurusteellaan. Jossain vaiheessa se oli itsestäänselvää, jos vietettiin tiiviisti aikaa yhdessä. Se on totta, että kannattaa pintapuolisesti ensin jonkun aikaa tutustua, jos etsii syvällisempää. Kyllä sen huomaa sitten, jos toinen pysyy rinnalla, että se on aitoa. Jos on sovittu, ettei vakavaa haluta, niin sitten on vapailla markkinoilla.

Vierailija
104/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Miksi sanoit että joo? Olisit kertonut jo suoraan että on ok, mutta tämä loppui nyt silti tähän, eikä "onnellisesti yhdessä" tule tapahtumaan. En nyt usko tätä juttua.

Koska en pysty sanomaan miehelle sitä. Ihmettelen itsekin, että tunteita on mulla mukana paljon enemmän mitä luulinkaan. Suoraan sanomisen sijaan taidan vaan jatkossa jättää vastaamatta soittoihin ja viesteihin, tai ihan vaan blokata kännykästä. Myönnän, että on passiivis-aggressiivinen tapa toimia.

Ap

Ehkä ajattelet että se olisi  jonkinlaista kiristämistä, ajattelet että ehkä hän kuitenkin luopuisi ideasta treffailla muita. Minun mielestäni se ei ole, vaan se on miehellekin hyödyksi, hän on nyt vapaa paneskelemaan sitä toistakin sydämensä kyllyydestä ja voi sinut jättää kalenterista pois, ja ottaa mukaan sen kolmannen, kunnes ehkä löytää sen jonka kanssa haluaa sitoutua.

Kunhan teet selväksi että se on joka tapauksessa juttu näin.

Taitaa olla, että se sanomisen veisi suhteen finaaliin ja vaikka ap jollain tasolla tiedostaakin sen olevan ohi, ei ole vielä henkisesti valmis lyömään viimeistä naulaa arkkuun. 

Tämä on totta, samoin tämän viestin yläpuolinen viesti. Harmittaa ihan älyttömän paljon, että piti sotkeentua tähän mieheen. Olin pitkästä suhteesta eron jälkeen henkisesti tosi hyvällä ja vakaalla pohjalla, nyt tuntuu että tästä tapauksesta tulee turhaa takapakkia omaan henkiseen hyvinvointiin.

Ap

Vierailija
105/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päh. Uskoin, mutta tarinankehittely paljasti provoksi

Vierailija
106/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä se mies omaan arvoonsa, et koskaan tule saamaan hänen kunnioitusta, kun käyttäytyy noin idioottimaisesti sinua kohtaan. Jotkut luulevat vielä, että on oikein toimia noin. Itsekästä sanon minä. On äijällä otsaa ilmoittaa treffistä ja odottaa että sä et siitä suutu, siis hyväksyntääkö se sulta halus. Heippa hani olen toisen kanssa ja särjen sydämmes, onhan se sulle ok.. Siinä syy miksi ei jatkoon tämä äijä. Ole rauhassa passiivis-agressiivinen!

Ap:n tapaus nostatti niin hyvin mieleen vanhat muistot. Taas hyvä syy iloita tästä yksinelämisestä, ei tarttee kestää idioottien sikailuja ja särkeä sydäntä uudelleen ja uudelleen.

Katsele itselles mies, joka on sun arvoinen ja haluaa olla sun kanssa, eikä käytä sitä aikaa jonkun muun kanssa.

Vierailija
107/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Miksi sanoit että joo? Olisit kertonut jo suoraan että on ok, mutta tämä loppui nyt silti tähän, eikä "onnellisesti yhdessä" tule tapahtumaan. En nyt usko tätä juttua.

Koska en pysty sanomaan miehelle sitä. Ihmettelen itsekin, että tunteita on mulla mukana paljon enemmän mitä luulinkaan. Suoraan sanomisen sijaan taidan vaan jatkossa jättää vastaamatta soittoihin ja viesteihin, tai ihan vaan blokata kännykästä. Myönnän, että on passiivis-aggressiivinen tapa toimia.

Ap

Ehkä ajattelet että se olisi  jonkinlaista kiristämistä, ajattelet että ehkä hän kuitenkin luopuisi ideasta treffailla muita. Minun mielestäni se ei ole, vaan se on miehellekin hyödyksi, hän on nyt vapaa paneskelemaan sitä toistakin sydämensä kyllyydestä ja voi sinut jättää kalenterista pois, ja ottaa mukaan sen kolmannen, kunnes ehkä löytää sen jonka kanssa haluaa sitoutua.

Taitaa olla, että se sanomisen veisi suhteen finaaliin ja vaikka ap jollain tasolla tiedostaakin sen olevan ohi, ei ole vielä henkisesti valmis lyömään viimeistä naulaa arkkuun. 

Tämä on totta, samoin tämän viestin yläpuolinen viesti. Harmittaa ihan älyttömän paljon, että piti sotkeentua tähän mieheen. Olin pitkästä suhteesta eron jälkeen henkisesti tosi hyvällä ja vakaalla pohjalla, nyt tuntuu että tästä tapauksesta tulee turhaa takapakkia omaan henkiseen hyvinvointiin.

Ap

Sanoit että te ette seurustele. Katso peiliin ja mieti hetki. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa saada sana suusta että nyt seurustellaan ja nettideitit lähtee veks.

Vierailija
108/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin että nainen haluaa älykästä, keskustelukykyistä ja hyvännäköistä miesseuraa tunteakseen sitä kuuluisaa kemiaa. Tämäntyyppiset miehet ovat kuitenkin haluttuja luonnollisesti myös kaikkien muiden naisten silmissä, jolloin kaikille ei yksinkertaisesti riitä sitä omaa.

Onkin selvää, että tulevaisuudessa polyamoriset suhteet tulevat lisääntymään selvästi, jolloin yhdellä tasokkaalla miehellä on useampia naisia.

Se siis on liikaa vaadittu eikä millään muotoa mahdollista, että ne toisentyyppiset miehet kehittäisi älykkyyttään ja keskustelutaitojaan vastatakseen kysyntään? Tosiaanko on niin, että osa miehistä ihan vapaaehtoisesti keskittyy pelkkään kaljanjuontiin (tai muuhun päihteilyyn) ja katkeruuteen kun ihan vain terveellisillä elämäntapamuutoksilla muuttuisi kiinnostavaksi, jos ei nyt kaikkien, niin ainakin sen yhden naisen silmissä?

Toki ne halutut ominaisuuden jo omaava mieskin voi lopettaa kaikkien vakojen kyntämisen ja keskittyä yhteen naiseen ja parisuhteeseen hänen kanssaan. Eihän se että halukkaita naisia on yli oman tarpeen tarkoita sitä, että itsestä on jaettava jokaiselle edes pieni muru tai kertapano. Tai edes joka toiselle. Itseään on hyvä kunnioittaa hieman enemmän.

Vierailija
109/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt vaikka näin, että naisten ei kannata tehdä samoja palveluita miehille ilmaiseksi, mistä jotkut fiksummat naiset veloittavat ihan mukavan summan rahaa, seksiä kannattaa pihdata siihen asti että ollaan suhteessa. Naisen alapää on menettänyt arvonsa näillä seksisovelluksilla, kun aina löytyy joku ilmaiseksi antava.

Vierailija
110/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vienyt naisten mahdollisuudet KUNNON parisuhteeseen. naiset itse mahdollistaa tämän pelin. Kuten myös a.p

Vierailija
111/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä Tinderiä ja deittailukulttuuria, jos valitset tyhmästi

Jaa tyhmästi valittu? Mies on mukava, fiksu, hyvännäköinen, sanavalmis ja meillä on fyysistä vetovoimaa. Ei kai ole ihme, että olen hänestä kiinnostunut. Toki olen ymmärtänyt, ettei puolin tai tosin tässä olla menossa naimisiin, kunhan tapaillaan ja nautitaan toistemme seurasta. En siten ymmärrä, miten valintani olisi tyhmä. Hämmästelen vaan tätä, että miehelle ei siis riitä yksi hyvä tapailusuhde, pitää olla useampiakin.

U.lien mielestä naisten pitäisi valita miehiä, jotka eivät ole mukavia saati fiksuja, ulkonäkö ei miellytä, eivät ole sanavalmiita vaan juroja tupperoita ja ennen kaikkea heitä kohtaan ei saisi tuntea fyysistä vetovoimaa. Siitähän se onnellinen parisuhde syntyisikin!

Vierailija
112/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei vaan ymmärrä sitä, että jos miehellä on vientiä niin ei todellakaan kannata jäädä jumiin yhteen naiseen. Jos Perus-Perallakin olisi vientiä, Perus-Pirkko jäisi unholaan mutta Peralla kun ei ole niin ainoa mahdollisuus saada seksiä suht säännölliseksi on alkaa Pirkon sirkuspuudeliksi.

Vierailija
113/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Sanoit että te ette seurustele. Katso peiliin ja mieti hetki. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa saada sana suusta että nyt seurustellaan ja nettideitit lähtee veks.

Ohiksena on kysyttävä, että miksi ihmeessä siitäkin pitää jotenkin erikseen sopia? Mihin h*lvettiin niitä nettideittejä ja tindereitä vielä siinäkin vaiheessa tarvitsee kun on tavannut itseä kiinnostavan ihmisen? Eihän silloin päässä pyöri kuin se kiinnostuksen kohde/ihastus.

Vai onko tosiaan niin, että nykyihmiselle pitää jonkun ulkopuolisen ihan aina kertoa mitä pitää tehdä? Että hei, sä et tarvii noita enää mihinkään koska sä olet ihastunut minuun. 

Ziisus.

Vierailija
114/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia minusta. Olin sinkkuna 90-luvulla ennen somen aikoja. Olin myös eronut pitkästä nuoruuden suhteesta. En halunnut heti mitään vakavaa parisuhdetta. Joten tapailin miehiä sillä ajatuksella, että en halua alkaa vakituisesti seurustelemaan. Koska en luvannut kenellekään mitään, en kokenut mitään uskollisuusvelvoitettakaan. Samoin en odottanut keneltäkään mieheltä mitään uskollisuutta, koska olimme tehneet selväksi, että emme seurustele ja emme halua parisuhteeseen.

Pari miestä hermostui, kun kuuli, että eivät olleetkaan ainoita, joita tapasin. Oli todella ahdistavaa, koska olimme puhuneet, että ei mitään vakava. Minusta se on silloin niin. 

Nykyisen mieheni kun tapasin, jo viikon päästä puhuimme, että nyt taisi kolahtaa niin, että tästä ei pääse yli eikä ympäri millään, joten tämä taitaakin olla aika vakavaa heti alusta lähtien. Ja niin olikin ja on edelleen 25 vuoden päästä.  Hänet kun tapasin, ei tullut mieleenkään enää treffailla muita.

Joten ap.ta ei ole kukaan pettänyt. Mies ilmoitti, että haluaa olla sinkku ja ei ole luvannut uskollisuutta. Tältä pohjalta asia on ollut harvinaisen selvä. Se on vain ap.n tulkintaa, että mies on ollut ihastunut ja kiintynyt niin, että on jättänyt muut suhteet ja ei enää mene sänkyyn muiden kanssa. Mies ei ole luvannut uskollisuutta ja oikeastaan ei ole luvannut mitään. Ainoastaan ilmoittanut, ettei halua parisuhdetta.

Vierailija
115/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätä se mies omaan arvoonsa, et koskaan tule saamaan hänen kunnioitusta, kun käyttäytyy noin idioottimaisesti sinua kohtaan. Jotkut luulevat vielä, että on oikein toimia noin. Itsekästä sanon minä. On äijällä otsaa ilmoittaa treffistä ja odottaa että sä et siitä suutu, siis hyväksyntääkö se sulta halus. Heippa hani olen toisen kanssa ja särjen sydämmes, onhan se sulle ok.. Siinä syy miksi ei jatkoon tämä äijä. Ole rauhassa passiivis-agressiivinen!

Ap:n tapaus nostatti niin hyvin mieleen vanhat muistot. Taas hyvä syy iloita tästä yksinelämisestä, ei tarttee kestää idioottien sikailuja ja särkeä sydäntä uudelleen ja uudelleen.

Katsele itselles mies, joka on sun arvoinen ja haluaa olla sun kanssa, eikä käytä sitä aikaa jonkun muun kanssa.

Samaa mieltä. Älä tuhlaa ENÄÄ YHTÄÄN aikaa tai energiaa tuhon mieheen...

Ne miehet, joilla on mahkuja deittaa useampaa naista yhtäaikaa, ja pano kelpaa kaikille.Ne tekee näin, kun ne etsii sitä kauneinta=Jos vielä kauniimpi tulisi vastaan.

Älä suostu olemaan yksi p*, jos mies ei jätä muita, et ole the Ole.Amsaitset parempaa

Muistin juuri myös miksi olen sinkku.Miehet on k* .Hyvä d* on parempi kun 1000 k* miestä

Vierailija
116/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä on.

Silloin vasta sitoudutaan yhteen, kun niin sovitaan.

Vaikka kuinka täällä kerrotaan tarinoita kuinka Tinder on panosovellus, on meitäkin jotka eivät ole ikinä panneet Tinder tuttavuutta ennen kuin ollaan löydetty se kehen sitoudutaan.

Ihan sallittua on tapailla muitakin samaan aikaan ja mukavaa, jos siitä voi olla rehellinen. Niin minäkin tein ja miehelläni tuli kiire kysyä koska lopetetaan Tinderin käyttö. Lopetettiin heti yhteisestä päätöksestä.

Ei kaikki paneskele ympäriinsä. Jokaiselle jotakin. Ei ne panoa haluavat miehet kauaa jaksa esittää kiinnostunutta. Vaikka moni sanoo, että miehen saa koukkuun seksillä, en ikinä ole sitä kokeillut...

Vierailija
117/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä tarinaa ja liikaa kilttimiesjuttuja. Mutta vastaavassa tilanteessa ei olisi kiire seksiin ennen tutustumista ja monideittailutapauksessa häivyttäisin (ghoustaus) miehen.

Vierailija
118/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, te menitte sänkyyn toisella kerralla, joten ei tapaamasi mies välttämättä näillä uusille ekoilla? treffeillä vielä mene sänkyyn uuden deitin kanssa. Positiivisesti ajatellen, jos olit hyvä sängyssä niin tämä mies ehkä huomaa että olit uutta pokaa parempi sängyssä, joten olet vahvemmilla tulevaisuuden suhteen, kuin jos mies vain joutuisi arvailemaan löytyykö vielä parempia. Käytettyä autoa ostettaessakin koejot on tärkeä vaihe ja silloin pitää kokeilla montaa vaihtoehtoa.

Vierailija
119/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset sitten tyhmiä.

Ratkaisuhan tohon on se että pidetään ne jalat yhdessä siihen ast kunnes ollaan parisuhteessa.

Mutta. Se ratkaisu ei vaan naisille koskaan kelpaa. Onko tuo nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeata?

Vierailija
120/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naiset sitten tyhmiä.

Ratkaisuhan tohon on se että pidetään ne jalat yhdessä siihen ast kunnes ollaan parisuhteessa.

Mutta. Se ratkaisu ei vaan naisille koskaan kelpaa. Onko tuo nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeata?

Parisuhde voi päättyä ihan yhtä nopeasti kuin on alkanutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä