Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille

Vierailija
11.05.2019 |

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.

No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).

Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.

Kommentit (558)

Vierailija
341/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo mies selvästi etsii uutta suhdetta. Sinusta ei saa tarpeeksi kicksejä. Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa useisiin kevytsuhteisiin ihan huvin vuoksi? Silloin pitää olla jo joku narsisti, joka saa nautintonsa nimenomaan ihmisen käyttämisestä.

Tätä näkökulmaa ei ole juurikaan tuotu esiin. Nuo naisia pyörittävät miehet saattavat ihan yhtälailla katsella josko eteen osuisi se yksi, joka kolahtaa. Ja mikäli ei osu niin jatkavat pyöritystä paremman puutteessa.

Täällä on monta kertaa jo sanottu että älä anna. Se on oikeasti ainut tapa testata oma markkina-arvosi miehen silmissä. Et kiinnosta kauaa jos ei ole tosissaan.

Komeat miehet eivät siis ole sitoutumiskyvyttömiä kuspäitä, vaan osa etsii sitä joka kolahtaa ja lopettaa deittailun sitten. Siihen asti tottakai käyttävät tilaisuudet hyväkseen mitä eteen tulee kun ei parempaakaan ole. Onko toi käyttäytymismalli mikään ihme? Tinder on muuttanut deittimarkkinoita siten että korkeatasoiset miehet löytävät lopulta korkeatasoisen naisen eikä niitä nappaa ensimmäinen innokas pubiruusu.

Komeat miehet eivät ole kusipäitä, mutta käyttävät vaan toista hyväkseen?

Vierailija
342/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia?"

Ei ole normaalia, mutta nuo on juuri niitä pelimiehiä joiden kanssa naisilla on kemiaa ja kipinää.

Jos alentaisit pinnallisia kriteerejä niin saisit luotettavan parisuhdemiehen, mutta sitten ei olisi kipinää :(

Älä nyt viitsi. Minulla on ollut niin alhaalla rima ettei alempana voi olla, ja silti olen huomannut olevani yksi monista, helkkarin monta kertaa.

Hieman ristiriitaisia juttelet. Jos siis oikeasti olisi niin, että tapailisit myös niitä riman alapään miehiä, niin taatusti et olisi yksi monista. Sillä rimaa hipoen porukalla kun on hitonmoinen tekeminen saada edes se yksi ainoa nainen kierrokseen, monista nyt puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo mies selvästi etsii uutta suhdetta. Sinusta ei saa tarpeeksi kicksejä. Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa useisiin kevytsuhteisiin ihan huvin vuoksi? Silloin pitää olla jo joku narsisti, joka saa nautintonsa nimenomaan ihmisen käyttämisestä.

Tätä näkökulmaa ei ole juurikaan tuotu esiin. Nuo naisia pyörittävät miehet saattavat ihan yhtälailla katsella josko eteen osuisi se yksi, joka kolahtaa. Ja mikäli ei osu niin jatkavat pyöritystä paremman puutteessa.

Täällä on monta kertaa jo sanottu että älä anna. Se on oikeasti ainut tapa testata oma markkina-arvosi miehen silmissä. Et kiinnosta kauaa jos ei ole tosissaan.

Komeat miehet eivät siis ole sitoutumiskyvyttömiä kuspäitä, vaan osa etsii sitä joka kolahtaa ja lopettaa deittailun sitten. Siihen asti tottakai käyttävät tilaisuudet hyväkseen mitä eteen tulee kun ei parempaakaan ole. Onko toi käyttäytymismalli mikään ihme? Tinder on muuttanut deittimarkkinoita siten että korkeatasoiset miehet löytävät lopulta korkeatasoisen naisen eikä niitä nappaa ensimmäinen innokas pubiruusu.

Tämä on useimmiten ihan totta. Mutta minulla on toisenlainen kokemus. Itse tapailin erästä miestä tiiviisti jopa pari kuukautta suostumatta seksiin hänen kanssaan, ja hän halusi tavata minua melkein joka päivä ja kaikin tavoin oli kiinnostunut minusta ja meistä. Hän sanoi, että on valmis odottamaan koska olen valmis ja koska tapasimme joka päivä ja viestittelimme ja soittelimme sen lisäksi, niin en usko että hänellä (vaativaa työtä tekevänä ihmisenä) oli siinä aikaa tavata ketään muuta. Mutta silti, vaikka en ryhtynyt sek siin hänen kanssaan ollenkaan nopeasti niin lopulta kävi ilmi, että hän ei halua vakavaa suhdetta. En ymmärrä miksi hän oli jaksanut panostaa minuun pari kuukautta ilman seksiä eli ei ollut seksin perässä mutta ei silti ollut oikein seurustelunkaan perässä. Suhde loppui siihen kun hän kertoi että haluaa elää sinkkuelämää. Olen edelleen hämmentynyt asiasta. Jäimme jonkinlaisiksi kavereiksi ja  siksi tiedän että ei hänellä vieläkään naista ole.

100% pelimies.

Vierailija
344/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Jos sinusta oikeasti tuo ei ole ok, nyt pinnistelet itsesi kanssa, ettet anna periksi. Toteat vaan miehelle, että etsii sinut sitten parin vuoden päästä ja kysyy treffeille, mikäli vielä silloin olet vapaana ja sinua kiinnostaa. Jos noin nopeasti lähtee menemään pieleen, ei tulevaisuus vaikuta kovin valoisalta. 

Tuli vaan mieleen, että mitä jos mies on yhtä huono tunnustamaan noita tunteitaan. Että mitäs jos se toisista treffeistä lipsauttaminen olikin tapa testata, onko ap:lla tunteita vai ei? Oli niin toivonut ja ollut lukevinaan ja siksi meni paniikkiin kun treffit ei ap:ta haitannutkaan (pikainen puhelun loputus). Selittäisi myös sen miksi soitti vielä perään ja varmisteli asiaa.

Ap, tuo on itselleen valehtelua.

Vierailija
345/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet eivät ole kusipäitä, mutta käyttävät vaan toista hyväkseen?

Ei se mitään hyväksikäyttöä ole kun naiset puhuu niin kuin ap. Ettei muka etsitä mitää vakavaa.

Vierailija
346/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on useimmiten ihan totta. Mutta minulla on toisenlainen kokemus. Itse tapailin erästä miestä tiiviisti jopa pari kuukautta suostumatta seksiin hänen kanssaan, ja hän halusi tavata minua melkein joka päivä ja kaikin tavoin oli kiinnostunut minusta ja meistä. Hän sanoi, että on valmis odottamaan koska olen valmis ja koska tapasimme joka päivä ja viestittelimme ja soittelimme sen lisäksi, niin en usko että hänellä (vaativaa työtä tekevänä ihmisenä) oli siinä aikaa tavata ketään muuta. Mutta silti, vaikka en ryhtynyt sek siin hänen kanssaan ollenkaan nopeasti niin lopulta kävi ilmi, että hän ei halua vakavaa suhdetta. En ymmärrä miksi hän oli jaksanut panostaa minuun pari kuukautta ilman seksiä eli ei ollut seksin perässä mutta ei silti ollut oikein seurustelunkaan perässä. Suhde loppui siihen kun hän kertoi että haluaa elää sinkkuelämää. Olen edelleen hämmentynyt asiasta. Jäimme jonkinlaisiksi kavereiksi ja  siksi tiedän että ei hänellä vieläkään naista ole.

100% pelimies.

Voi hyvin olla että olikin. Mutta sitä ei ulkoisesti hänestä kukaan arvaisi. Ei ollut erityisen hyvännäköinen, oli ylipainoinen ja hänellä oli eräs ulkonäköön vaikuttava sairaus. Eikä sosiaalisesti ollut mikään todella taitava naistennaurattaja. 

Vierailija
347/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi menoa nykysin. Suomalainen nainen pitäs nyksin siinä 1-2h saada lämpiämään, että pääsis edes toisille, mutta se on suht mahdotonta ja vastaus ”olit ihan mukava, mut jätetään tähän”, joten on järkevää buukata monet tindertreffit vaikka sitten samalle päivälle. Tosin, jos sieltä ei tule täysjärkistä vastaan joka tajuaa sen, että harvemmin se elämän rakkaus siinä tunnissa käy ilmi, niin turhaahan se on...

Sitten kun oppii mitkä sanat ne on, jolla saa naisen kiinnosrumaan (pöksyt kostumaan), niin siihen jää sit koukkuun eikä haluakaan mitään suhdetta.

Vierailija
348/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Miksi sanoit että joo? Olisit kertonut jo suoraan että on ok, mutta tämä loppui nyt silti tähän, eikä "onnellisesti yhdessä" tule tapahtumaan. En nyt usko tätä juttua.

Koska en pysty sanomaan miehelle sitä. Ihmettelen itsekin, että tunteita on mulla mukana paljon enemmän mitä luulinkaan. Suoraan sanomisen sijaan taidan vaan jatkossa jättää vastaamatta soittoihin ja viesteihin, tai ihan vaan blokata kännykästä. Myönnän, että on passiivis-aggressiivinen tapa toimia.

Ap

Ehkä ajattelet että se olisi  jonkinlaista kiristämistä, ajattelet että ehkä hän kuitenkin luopuisi ideasta treffailla muita. Minun mielestäni se ei ole, vaan se on miehellekin hyödyksi, hän on nyt vapaa paneskelemaan sitä toistakin sydämensä kyllyydestä ja voi sinut jättää kalenterista pois, ja ottaa mukaan sen kolmannen, kunnes ehkä löytää sen jonka kanssa haluaa sitoutua.

Kunhan teet selväksi että se on joka tapauksessa juttu näin.

Taitaa olla, että se sanomisen veisi suhteen finaaliin ja vaikka ap jollain tasolla tiedostaakin sen olevan ohi, ei ole vielä henkisesti valmis lyömään viimeistä naulaa arkkuun. 

Tämä on totta, samoin tämän viestin yläpuolinen viesti. Harmittaa ihan älyttömän paljon, että piti sotkeentua tähän mieheen. Olin pitkästä suhteesta eron jälkeen henkisesti tosi hyvällä ja vakaalla pohjalla, nyt tuntuu että tästä tapauksesta tulee turhaa takapakkia omaan henkiseen hyvinvointiin.

Ap

Sanoit että te ette seurustele. Katso peiliin ja mieti hetki. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa saada sana suusta että nyt seurustellaan ja nettideitit lähtee veks.

Ohiksena on kysyttävä, että miksi ihmeessä siitäkin pitää jotenkin erikseen sopia? Mihin h*lvettiin niitä nettideittejä ja tindereitä vielä siinäkin vaiheessa tarvitsee kun on tavannut itseä kiinnostavan ihmisen? Eihän silloin päässä pyöri kuin se kiinnostuksen kohde/ihastus.

Vai onko tosiaan niin, että nykyihmiselle pitää jonkun ulkopuolisen ihan aina kertoa mitä pitää tehdä? Että hei, sä et tarvii noita enää mihinkään koska sä olet ihastunut minuun. 

Ziisus.

Kaikki ei ihastu ensi silmäyksellä. Toisille ne tunteet herää hitaammin. Ja siihen asti kun ne tuntee nousee, on ihan ymmärrettävää mennä treffeille jos sellaisia eteen tarjoutuu.

Vierailija
349/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, älä tissuttele liikaa, kännissä arvostelukykysi pettää ja todellinen takapakki henkisesti olisi känniviestit/puhelut miehelle.

Jos olisin sinä, en ottaisi nyt mitään kontaktia mieheen. Voi hyvin olla ettei hänkään ota enää yhteyttä sinuun ja koko juttu oli siinä. Jos kuitenkin ottaa, olisin rehellinen. Kertoisin suoraan, että olen ihastunut mieheen ja tuntui ikävältä että hän haluaa jatkaa toisten tapailua. Sitten katsoisin mitä mies vastaa ja miten siitä eteenpäin, eli olisiko hyvästit vai jatkatteko tapailua (jos mieskin siis haluaa tapailla ainoastaan sinua). Älä kuitenkaan jää odottelemaan miehen yhteydenottoa, jota ehkä ei koskaan tule, vaan katsele muita miehiä jos / sitten kun siltä tuntuu.

Tsemppiä!

Tuossa kannattaa tosin muistaa ettei sekään että mies ilmoittaisi haluavansa seurustella välttämättä enää pelastaisi suhdetta.

Mä ihastuin mieheen jota tapailin ja kun mulle selvisi että tapaili muitakin, päätin suhteen. Olin sitä mieltä että miehellä oli oikeus tapailla muita kun seurustelusta ei ollut sovittu, mutta totesin että itse etsin muuta.

No tämän jälkeen mies sanoi haluavansa seurustella. Mulla varmaan se ihastus ja vahva fyysinen kemia mikä meillä oli, vaikutti siihen että olin itsekin siihen valmis. Kahden vuoden päästä mä olin se joka jätti miehen. Joku täällä sanoo että naisen pitää sanoa ääneen jos haluaa vakavan suhteen, koska sillä osoittaa ettei ole "kevytkenkäinen ". Oma suhtautumiseni miehiin on ehkä samankaltainen. Etsin alunperin miestä joka ihan itse ja vapaaehtoisesti luopuu muiden tapailuista. Kun mies ei niin tehnyt, mun ei olisi pitänyt enää jatkaa juttua sen miehen kanssa. Se että alettiin seurustella ei enää korjannut sitä aiempaa pettymystä.

Vierailija
350/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma juttu parin vuodrn takaa vastaava. Mies pyöritti mua, alensin itseni ja siedin. Lopulta muka sitouduttiin. Sitte tapasi ki elämäni miehen ja jätin tämän alfan!! Hävettää vieläki miten siedin sitä touhua.

Eli miehen näkökulmasta vain pidit häntä seurana kunnes löysit paremmin. Et edes halunnut sitoutua vaan koko ajan oli haku päällä. Näinhän se nähtäisiin jos roolit olisi toisin päin.

Vierailija
351/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään tapailumies ole, kun olette jo yhtä lihaa. Aviopuoliso, jos Raamattua lukee.

Eipä kannata ihmetellä, jos on paha mieli, minullakin on teidän puolestanne, miten tyhmä ihminen voi olla  :(

Tarkennan, että tyhmyyttä on olla suojelematta itseään. Ei siis seksiä, ennenkuin ollaan puhuttu asiasta, suhteen vakavuudesta ja se todellakin on vakaalla pohjalla, ja molemmilla on yhteinen toive tulevaisuudesta.

Mulle tossa on ongelma se että miten silloin voi tietää että mies on sellainen ettei olisi ryhtynyt ei-vakavaan suhteeseen? En tiiä pystynkö mitenkään ilmaisemaan tätä mutta itse haluaisin miehen jonka kanssa se suhteen vakavuus ei ois musta kiinni...haluaisin miehen joka ei itse suostuisi ei-vakavaan suhteeseen. Joo tiedän olevani outo nainen näiden ajatuksieni kanssa.

Vierailija
352/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies säätää tekojaan tietenkin vatsapuolen mukaan. Jos nainen haluaa, että ei muita suhteita samaan aikaan, fine. Sitten muut suhteet pitää vaan piilottaa.

Itse pyöritin Tinderin kautta pitkän aikaa rumbaa, jossa oli koko ajan kolme suhdetta samaan aikaan. Yksi oli alkuvaiheessa: tapailua- ja luottamuksen rakentamista, toinen huippukohdassa olemista: onnea ja paljon seksiä, kolmas oli saattovaiheessa: "ei me sovittukaan yhteen". Homma toimi kun oppi uskottavuuden rakentamisen ja kohdisti profiilin koko ajan tiukasti vain tietylle joukolle niin, ettei kasvot kuluneet ja suhteet olivat niin lyhyitä, ettei totuutta kaikista puheista tarvinnut todistaa. On jopa vähän pelottavaa kuinka hyväuskoisia naiset usein on.

Kyllähän siihen lopulta kyllästyi. Nyt kivassa parisuhteessa, eikä tee mieli takaisin.

Vierailija
353/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh... On tätä ollut jo ennen tinderiä. 9 vuotta sitten kun erosin pidemmästä suhteesta ja tapailin kahta miestä (en samaan aikaan!) joista molemmat säätivät myös muiden kanssa. Kumpikin hyvin fiksun oloisia ja koulutettuja miehiä, eivät mitään renttuja tai malleja vaan ihan normaaleja isivartalolla varustettuja perusmukavia miehiä. Toista kerkesin tapailla 2,5 kk ja toista 1,5 kk ennen kuin kävi puolivahingossa ilmi että tapailivat muitakin. Ymmärtäisin jos asiasta puhuttaisi avoimesti, mutta että salaillaan ja sitten yhtäkkiä paukautetaan päin naamaa että ollaan treffeillä toisen naisen kanssa. Itse tulin siihen tulokseen että lopetin kaikenlaisen säätämisen ja olin sinkkuna 4 vuotta kunnes tapasin nykyisen mieheni. Miehet on pitkälti olleet samanlaisia jo ennen tinderiä, tinder on vaan helpottanut tuota hommaa.

Myös miehet ovat harrastaneet tuota pitkään. Ehkä vain aavistuksen hienovaraisemmin, jotteivat saa huonoa mainetta.

Vierailija
354/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex pelimies kirjoitti:

Pelimies säätää tekojaan tietenkin vatsapuolen mukaan. Jos nainen haluaa, että ei muita suhteita samaan aikaan, fine. Sitten muut suhteet pitää vaan piilottaa.

Itse pyöritin Tinderin kautta pitkän aikaa rumbaa, jossa oli koko ajan kolme suhdetta samaan aikaan. Yksi oli alkuvaiheessa: tapailua- ja luottamuksen rakentamista, toinen huippukohdassa olemista: onnea ja paljon seksiä, kolmas oli saattovaiheessa: "ei me sovittukaan yhteen". Homma toimi kun oppi uskottavuuden rakentamisen ja kohdisti profiilin koko ajan tiukasti vain tietylle joukolle niin, ettei kasvot kuluneet ja suhteet olivat niin lyhyitä, ettei totuutta kaikista puheista tarvinnut todistaa. On jopa vähän pelottavaa kuinka hyväuskoisia naiset usein on.

Kyllähän siihen lopulta kyllästyi. Nyt kivassa parisuhteessa, eikä tee mieli takaisin.

Hyväuskoisuutta tarvitaan jotta suhteen rakentaminen ylipäätään onnistuisi. Muuten sitä muuttuu kyyniseksi ja katkeraksi ihmiseksi jolle vastakkainen sukupuoli on joku vihollinen, jota lähtökohtaisesti pitää epäillä kaikessa. Vähän niin kuin tuossa muutama viesti edellä joku kaveri ajattelee, että lähtökohtaisesti jokaiseen naiseen pitää suhtautua siten, että ne ovat kuitenkin pyörineet siinä kuuluisassa karusellissa. Harmi vain, että maailma on täynnä sinun kaltaisia ihmisiä, joille rehellisyys on lähtökohtaisesti joku vitsi. 

Vierailija
355/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään tapailumies ole, kun olette jo yhtä lihaa. Aviopuoliso, jos Raamattua lukee.

Eipä kannata ihmetellä, jos on paha mieli, minullakin on teidän puolestanne, miten tyhmä ihminen voi olla  :(

Tarkennan, että tyhmyyttä on olla suojelematta itseään. Ei siis seksiä, ennenkuin ollaan puhuttu asiasta, suhteen vakavuudesta ja se todellakin on vakaalla pohjalla, ja molemmilla on yhteinen toive tulevaisuudesta.

Mulle tossa on ongelma se että miten silloin voi tietää että mies on sellainen ettei olisi ryhtynyt ei-vakavaan suhteeseen? En tiiä pystynkö mitenkään ilmaisemaan tätä mutta itse haluaisin miehen jonka kanssa se suhteen vakavuus ei ois musta kiinni...haluaisin miehen joka ei itse suostuisi ei-vakavaan suhteeseen. Joo tiedän olevani outo nainen näiden ajatuksieni kanssa.

Toiveesi on aivan normaali eli seurustellaan vain vakava parisuhde tavoitteena. Kenenkään aikaa tuhlata eikä tunteita haluta loukata.

Koko laastarisuhdekäsite on sairas, normaali ihminen suree edellisen suhteen pois alta, eikä käytä hyväkseen jotain muita ihmisiä. Miksi jotkut pelkäävät olla yksin, saati olevansa oikeutettuja johonkin eron jälkeiseen vastuuttomaan poikamies/piikamiestyttöaikaan?

Vierailija
356/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen 2 naista jotka ovat löytäneet ns elämänsä miehen Tinderistä. Tällainenhan pistää miettimään, ja itse oon löytäny paskapäämultideittaajan  etäisesti tuttavien kautta ihan livenä. Joten ei yleistetä.

Tinderistä oon löytäny kaikkea jankuttavasta surkimuksesta suorastaan itseään myyviin miehiin. 

ap kuvailema keissi on vaan sitä nykypäivää, oli deittisovellukset tai ei. Tämä on niin tätä.

Vierailija
357/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaisesi naiset ovat kuin kultakaivos näille tindermiehille.

Yksinkertainen neuvo: älä anna kenelle tahansa!

Anna? Taas tämä outo luulo että nainen antaa ja mies ottaa.

Se on biologiaa. Miksi pitää kieltää se?

Miehet jotka ajattelevat tällä tavalla ovat poikkeuksetta aivan stanan huonoja seksissä. (En voinut kirjoittaa "rakastajia", koksa heidän itsekkäällä ja omanapaisella touhullaan ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa.)

Miehet haluavat päällimäisenä seksiä, etsivät sitten parisuhdetta tai pelkkää seksiä ja jos nainen antaa sitä helposti mies ei usein kunnioita naista vaan pitää tätä kevytkenkäisenä eikä parisuhdemateriaalina.

Jos haluat parisuhdetta niin siitä on hyötyä itsellesi ettet anna eli pidät haarat kiinni kunnes mies on osoittautunut sen arvoiseksi. Näin mies kunnioittaa myös sinua.

Näin miehet ajattelevat, miksi on niin vaikea hyväksyä se? Halutaan vaan pistää vastarintaan ja tehdä itsellekin epäedullisella tavalla.

J

Paitsi että nainen ei kunnioita miestä jonka kunnioituksen saa pihtaamalla. Pattitilanne.

Vierailija
358/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex pelimies kirjoitti:

Kiva, että toimi. Itse lasken (pari)suhteeksi vasta sellaisen suhteen, jossa on tavattu myös kumppanin sukulaisia ja ystäviä eli ollaan julkisesti yhdessä ja on ihan todellisia sopimuksia ja sitoumuksia ainakin lähitulevaisuuteen (vuodenajasta riippuen on sovittu esim. joulun, juhannuksen yms vietosta ja/tai varattu yhteisiä matkoja jne). Nuo mistä sinä puhut, ovat itselleni niitä tapailusuhteita, joissa katsotaan sovitaanko yhteen. Omalla kohdallani noin kahden kuukauden kohdalla on aika monet tapailut katkenneet joko siihen, että jommalta kummalta on loppunut kiinnostus, tai sitten molemmat ovat todenneet että ei ole järkeä jatkaa.

Vierailija
359/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tätä se on.

Jos haluat löytää sitoutuvan miehen, älä suostu seksiin ollenkaan. Mies katoaa muutaman tapaamisen jälkeen, jos hakee vain helppoa seksiä.

Toki voit itse pitää samalla seksikaveria, jolle olet yksi monien naisten ringissä. Päätät vaan sen seksisuhteen sitten, jos löydät oikean miesystävän.

Ja valehtelet sille "oikealle" miesystävälle asiasta. 

Koska vapaat naiset ovat tuommoisia, ei ole mitään syytä sitoutua naisiin enää.

Niinpä. "Oikealta" mieheltä odotetaan pidättäytymistä seksistä koska nyt vasta tutustutaan. Samaan aikaan kuitenkin itse salaa paneskellaan muiden kanssa. Tämä on sitä naisten sitoutumista ja avoimuutta.

Vierailija
360/558 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex pelimies kirjoitti:

Hyväuskoisuutta tarvitaan jotta suhteen rakentaminen ylipäätään onnistuisi. Muuten sitä muuttuu kyyniseksi ja katkeraksi ihmiseksi jolle vastakkainen sukupuoli on joku vihollinen, jota lähtökohtaisesti pitää epäillä kaikessa. Vähän niin kuin tuossa muutama viesti edellä joku kaveri ajattelee, että lähtökohtaisesti jokaiseen naiseen pitää suhtautua siten, että ne ovat kuitenkin pyörineet siinä kuuluisassa karusellissa. Harmi vain, että maailma on täynnä sinun kaltaisia ihmisiä, joille rehellisyys on lähtökohtaisesti joku vitsi. 

Näin jälkeenpäin olen itsekin omaa toimintaa miettinyt. Sitä vaan ottaa jonkin asenteen ja sillä mennään. Jos menee käymään bordellissa, tietty naiskäsitys sitä on mukana riippumatta siitä mitä naiset siellä tosiasiassa ovat. Ei kiinnosta. Sama Tinderissä. Itse lähdin Tinderiin sillä mielellä, että kaikki siellä pokaa.   Mitään syyllisyyttä en tuntenut. Herkimmät naiset putosi heti pois. Enemmän tai vähemmän kyynisten pelinaisten kanssa se peli käytiin. Välillä oli epäselvää kuka nyt ketä lopulta hyväksikäyttää. Mitään pysyvämpää en edes ajatellut sieltä löytyvän. Oma kumppani löytyi sitten ihan eri tietä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi