Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille
Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.
No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).
Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia?"
Ei ole normaalia, mutta nuo on juuri niitä pelimiehiä joiden kanssa naisilla on kemiaa ja kipinää.
Jos alentaisit pinnallisia kriteerejä niin saisit luotettavan parisuhdemiehen, mutta sitten ei olisi kipinää :(
Älä nyt viitsi. Minulla on ollut niin alhaalla rima ettei alempana voi olla, ja silti olen huomannut olevani yksi monista, helkkarin monta kertaa.
Väännetääs sitte taas rautalangasta: Sulle kyseessä on "tapailusuhde" (eli kiertoilmaisu siitä, että haluat sen kehittyvän vakavammaksi) ja tinder-jampalle taas kyseessä on pelkkä kevyt seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, että sillä aikaa kun ap on täällä surrut, pyöritellyt ja tissutellut viiniä niin tuokin mies on kenties kerennyt kyntää jo paria uutta valloitusta.
Totta, ja ahdistava ajatus. Vaikka kuinka puhuttiinkin, että ollaan ei-vakavassa suhteessa, niin kyllä koin välittämisen tunteita olevan puolin ja toisin. Ehkä ne kesken työpäivää tulleet ”ikävä sua”-viestit oli sitten mieheltä kylmän viileää pelaamista.
ApOli pakko kysyä viisikymppiseltä mieheltäni mielipidettä. Hän on ollut järkyttävä pelimies ja sinä iltana, kun tapasimme (hän oli ollut vuoden eronneena), hän lähetti nähteni tekstarin toiselle naiselle Mulla on ikävä sua. Kysyin siitä myöhemmin ja hän sanoi, ettei se tarkoita mitään, kinhan kuuluu peliin.
No ajattelin siis kaikkien juttujesi perusteella, että tuo mies on pelimies ja roikottaa. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei välttämättä. Että voihan se mies ajatella, että katsotaan miten käy ajanmittaan ja olla ollut ärtynyt siitä, että treffit harmittivat sinua, kun olit puhunut päinvastaista. Eli ehkä se mies ei pelaa vaan on vain ihmeissään siitä, mitä sä haluat.
Jep. Ei kannata sopiva vapaasta suhteesta, jos ei kuitenkaan oikeasti ole valmis sellaiseen.
Seksi sitoo ja aikaansaa monilla kiintymyksen tunteita, niin se vain on ja niin sen kuuluu mennäkin.
Mietin joskus, että miten nämä ihmiset, jotka ovat sängyssä n. sadan ihmisen kanssa, blokkaavat sen kiintymisen? Varmasti sitä ei voi enää herätäkään niin helposti , joutuvatko jotenkin kovettamaan sisimpänsä, että pystyvät toimimaan vain konemaisesti, himoja tyydyttäen? Minkälainen elämä heillä on joskus 30v kuluttua, jatkavatko samaa rataa, ihmisrauniot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunkaltaisesi naiset ovat kuin kultakaivos näille tindermiehille.
Yksinkertainen neuvo: älä anna kenelle tahansa!Anna? Taas tämä outo luulo että nainen antaa ja mies ottaa.
En ole edellinen kommentoija, mutta minusta tuo on käyttökelpoinen fraasi niin kauan, kun yksikin nainen luulee, että hänen ja miehen välillä on jotain spesiaalia vain siksi, että seksi toimii. Jos siis sitten kuitenkin itketään jälkeenpäin, että mies tapailee myös muita.
Silloin on annettu itsestään enemmän kuin saatu.
Tämä. Tätähän monet eivät halua ymmärtää että vaikka seksi sujuu ja on ns. kemiaa, se ei kerro miehen puolelta että siinä olisi jotain erityistä.
Naiset ampuvat itseään jalkaan lähestymällä suhdetta tältä kannalta.
En kyllä jaksa enää väitellä, kun ei oteta neuvosta vaaria niin ei oteta.
Just näin, ei seksiä ennen papin aamenta! Jo loppuu miehiltä tämä hyävksikäytön kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, että sillä aikaa kun ap on täällä surrut, pyöritellyt ja tissutellut viiniä niin tuokin mies on kenties kerennyt kyntää jo paria uutta valloitusta.
Totta, ja ahdistava ajatus. Vaikka kuinka puhuttiinkin, että ollaan ei-vakavassa suhteessa, niin kyllä koin välittämisen tunteita olevan puolin ja toisin. Ehkä ne kesken työpäivää tulleet ”ikävä sua”-viestit oli sitten mieheltä kylmän viileää pelaamista.
ApOli pakko kysyä viisikymppiseltä mieheltäni mielipidettä. Hän on ollut järkyttävä pelimies ja sinä iltana, kun tapasimme (hän oli ollut vuoden eronneena), hän lähetti nähteni tekstarin toiselle naiselle Mulla on ikävä sua. Kysyin siitä myöhemmin ja hän sanoi, ettei se tarkoita mitään, kinhan kuuluu peliin.
No ajattelin siis kaikkien juttujesi perusteella, että tuo mies on pelimies ja roikottaa. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei välttämättä. Että voihan se mies ajatella, että katsotaan miten käy ajanmittaan ja olla ollut ärtynyt siitä, että treffit harmittivat sinua, kun olit puhunut päinvastaista. Eli ehkä se mies ei pelaa vaan on vain ihmeissään siitä, mitä sä haluat.
Jep. Ei kannata sopiva vapaasta suhteesta, jos ei kuitenkaan oikeasti ole valmis sellaiseen.
Seksi sitoo ja aikaansaa monilla kiintymyksen tunteita, niin se vain on ja niin sen kuuluu mennäkin.
Mietin joskus, että miten nämä ihmiset, jotka ovat sängyssä n. sadan ihmisen kanssa, blokkaavat sen kiintymisen? Varmasti sitä ei voi enää herätäkään niin helposti , joutuvatko jotenkin kovettamaan sisimpänsä, että pystyvät toimimaan vain konemaisesti, himoja tyydyttäen? Minkälainen elämä heillä on joskus 30v kuluttua, jatkavatko samaa rataa, ihmisrauniot?
Minua ei kiinnosta ihminen, oli hän sitten mies tai nainen, joka suhtautuu toiseen ihmiseen ja seksiin kuten suhtautuu talouspaperiin. Jos ihmissuhteen kriteerit ovat imukykyinen ja riittoisa niin sellaiset tyypit varmaan ovat parhaimmillaan ihan keskenään.
Ap on kyllä niin ristiriitainen ajatuksissaan... Hän ei aluksi sanojensa mukaan itsekään etsi mitään tapailua kummempaa ja kaikki on ok ja avointa sinne ja tänne ja sitten, kun mies toimiikin oikeasti noin, niin ollaa paniikissa ja niin pirun loukkaantuneita...
Kyllä olen itse tehnyt aina selväksi mitä haluan ja mitä en halua ja jos halut ei kohtaa, niin tapailu päättyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä tuollaiset "ikävä sua" -viestit ja muut lässytykset on ihan täyttä esitystä! Monet miehet on oppineet, että kun naiselle lässyttää jotain turhaa hempeilyä, niin ne ottaa sen tosissaan ja luulee, että tässä on nyt ihan true lovestory ja näin ollen avaa haaransa.
Olen kuullut tuota epäaitoa lässytystä itsekin ja kantapään kautta olen oppinut näkemään niiden läpi. Se on feikkiä. Silloin, kun tapasin nykyisen mieheni, niin ihmettelin miksi hän on niin "kylmä", kun ei lähettele lässyttelyviestejä tai kehu maasta taivaisiin, niin tajusin, että hän on aito ihminen eikä esitä mitään, jotta saisi minulta vaan haluamansa :)
Minä en ymmärrä näitä alfa- ja betajankkauksia. Mistä sen muka erottaa millainen mies on miehiään? Sitä ei kyllä näe ulkonäöstä mitenkään ellei nyt oikein nimenomaa halua jotain Vin Dieselin kopiota. Tiedän nimittäin miehiä, jotka eivät ole ns. minkään erikoisen näköisiä (ei pitkiä, lihaksikkaita tai komeakasvoisia) tai koulutukseltaan mitään tohtoreita, niin nekin pystyy pyörittämään tuota deittisirkusta miten päin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mikään tapailumies ole, kun olette jo yhtä lihaa. Aviopuoliso, jos Raamattua lukee.
Eipä kannata ihmetellä, jos on paha mieli, minullakin on teidän puolestanne, miten tyhmä ihminen voi olla :(
Tätä on kyllä nykyajassa vaikea ymmärtää, yhdytään kenen tahansa random-ihmisen kanssa... Miksi heti pitää olla niin intiimisti? Tuon lähempänä ei voi toista ollakaan.
N49
Niljakas itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kaikkia kommentteja, mutta näin miehenä olen sitä mieltä että sun olisi pitänyt sanoa suhteen olevan jo vakavampi. Mies luultavasti luulee sinun olevan kevytkenkäinen ja hakee vakavampaa. Jos mulle nainen ei ehdota laittaa tinderit ja ekontaktit piiloon, niin se on merkki ettei vakavampaa ole tiedossa ja ko. naista ei oikea parisuhde kiinnosta. Noh, minun kohdalla tuli selvä viesti että kontaktit pois (2 viikkoa ensitapailun jälkeen) ja että nyt seurustellaan. Ja edelleen seurustellaan, kolmas vuosi alkoi just. M44
Mieshän nimenomaan sanoi ettei pysty vakavaan suhteeseen.
Tämmösistä kommenteista huomaa miten sinisilmäisiä ja helposti höynäytettäviä naiset ovat. Halpamaiset niljakkeet osaavat kyllä esittää tunteikasta ja haavoittunutta, vaikka oikeasti pinnan alla asustaa yksi elukka. Ihmisiä tulkitessa kannattaa muutenkin keskittyä enemmän tekoihin kuin sanoihin, jotka voivat olla mitä vain.
Miehestä kyllä huomaa kun on tosissaan innostunut ja kaikenlaiset "kiireet" ja "käsittelemättömät asiat" ovat vain sumuverho hölmöläisille.
Helposti höynäytettäviä, kun mies on tarpeeksi tasokas. Koska haluavat tulla höynäytetyksi, toisin sanoen, se sumuverho on niin puoleensavetävä, että halutaan uskoa siihen ja unohdetaan hälytyskellot.
Kyllähän tuo mies selvästi etsii uutta suhdetta. Sinusta ei saa tarpeeksi kicksejä. Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa useisiin kevytsuhteisiin ihan huvin vuoksi? Silloin pitää olla jo joku narsisti, joka saa nautintonsa nimenomaan ihmisen käyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tätä se on.
Jos haluat löytää sitoutuvan miehen, älä suostu seksiin ollenkaan. Mies katoaa muutaman tapaamisen jälkeen, jos hakee vain helppoa seksiä.
Toki voit itse pitää samalla seksikaveria, jolle olet yksi monien naisten ringissä. Päätät vaan sen seksisuhteen sitten, jos löydät oikean miesystävän.Tälle olette antaneet 111 yläpeukkua ja vain muutaman alapeukun! Ettekö tajua että sitoutuva mies antaa ihan oikein vihaisena kenkää välittömästi seksisuhdenaiselle kun petos paljastuu, lisäksi teeskentelijänainen saa oikeutetusti sellaisen maineen, että kukaan hyvä mies ei häntä ota.
Ne luottaa siihen, ettei paljastu. Tässä ja monessa muussa asiassa. Tämä palsta avaa hyvin silmät naisten käyttäytymiselle. Ei mikään yksittäinen kommentti, vaan toistuvat ajattelutapat ja se päivänselkeä peukutustrendi. Alapeukut tuohon tuli miehiltä, paitsi ehkä se yksi nainen, joka vielä olisi jonkun arvoinen kumppanina. Etkä millään voi tietää, tapailetko oikesti kunnollista vai yhtä noista esittäjistä.
Kerroit miehen olevan fiksu, mutta fiksu mies ei lopeta puhelua "Sori nyt ei kuulu heippa"
Vierailija kirjoitti:
Monen sivun ketju sinänsä yksinkertaisesta asiasta. Aina on ollut sarjadeittailijoita ja niitä tulee varmaan aina olemaan. Netti tekee sarjadeittailun hurjan paljon helpommaksi kuin mitä se oli ennen tinderiä ja nettideittejä ja chatteja. Eli siksi sarjadeittailijoita on nykyään paljon enemmän kuin ennen.
Ap kohtasi sarjadeittailijan ja meni ihastumaan häneen. Ihastuminen on sinänsä ymmärrettävää, koska sarjadeittailijahan antaa paljon huomiota naisille ja esittää itsekin ihastunutta, koska nuo kaksi asiaa mahdollistaa hänelle sen sarjadeittailun. Sarjadeittailijan päämäärä on saada nainen ihastumaan, jotta se nainen alkaisi deittailemaan häntä. Se päämäärä saattaa olla hänelle itselleenkin osin tiedostamaton, eli eivät nämä varsinaisesti pahaa tarkoituksella tarkoita.
Ja sinäkin tulit lisäämään ketjun pituutta toistamalla ihan saman asian, mitä 95 % muistakin ovat tässä sanoneet. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo mies selvästi etsii uutta suhdetta. Sinusta ei saa tarpeeksi kicksejä. Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa useisiin kevytsuhteisiin ihan huvin vuoksi? Silloin pitää olla jo joku narsisti, joka saa nautintonsa nimenomaan ihmisen käyttämisestä.
Tätä näkökulmaa ei ole juurikaan tuotu esiin. Nuo naisia pyörittävät miehet saattavat ihan yhtälailla katsella josko eteen osuisi se yksi, joka kolahtaa. Ja mikäli ei osu niin jatkavat pyöritystä paremman puutteessa.
Täällä on monta kertaa jo sanottu että älä anna. Se on oikeasti ainut tapa testata oma markkina-arvosi miehen silmissä. Et kiinnosta kauaa jos ei ole tosissaan.
Komeat miehet eivät siis ole sitoutumiskyvyttömiä kuspäitä, vaan osa etsii sitä joka kolahtaa ja lopettaa deittailun sitten. Siihen asti tottakai käyttävät tilaisuudet hyväkseen mitä eteen tulee kun ei parempaakaan ole. Onko toi käyttäytymismalli mikään ihme? Tinder on muuttanut deittimarkkinoita siten että korkeatasoiset miehet löytävät lopulta korkeatasoisen naisen eikä niitä nappaa ensimmäinen innokas pubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
Te teette tästä ihan turhan vaikeaa.
Jos aloittaja luulikin, ettei etsi vakavaa suhdetta, mutta pelimiesliikkeistä kuultuaan tutkiskeli tunteitaan ja totesi, että asia häiritsee, niin sitten se häiritsee. Tunteetkin muuttuvat ja se on sallittua eikä tulevaisuutta tarvitse osata ennustaa.
Nyt sanot vielä treffikumppanille tämän ihan ääneen, jolloin kummankaan ei tarvitse arvuutella
Ei tunteiden muuttumisessa mitään pahaa olekaan. Se ongelma on siinä, että niitä muuttuneita tunteita ei edes vahingossa paljasteta toiselle ja sitten suututaan, kun toinen ei niitä salaisia tunteita huomioi.
Mä ymmärrän Ap:tä tässä asiassa. Olen itse eronnut ja käynyt läpi muutaman laastarisuhteen ennenkuin aloin seurustella ns. vakavasti. Ja siinä välissä ehdin myös käydä treffeillä useamman tyypin kanssa.
Eron jälkeen sitä on monesti aika ristiriitaisissa tunnelmissa eli hakee huomiota, läheisyyttä, seksiä tms. Toisaalta sitten tunnepuolella ei ole välttämättä vielä valmis sitoutumaan uuteen suhteeseen. Eli siksi haluaa vähän hidastaa ja katsoa, mitä tuleman pitää ettei ns. tuskissaan hyppää sellaiseen, mikä myöhemmin kaduttaa.
Tulkitsen, että molemmat AP ja mies ovat lähteneet suhteeseen juuri tuolta ns. hauskanpitopohjalta, mutta ap:lle juttu on alkanut merkitä enemmän kuin miehelle. Se, mikä nykyajan tapailuissa juuri mietityttää ja jakaa suhtautumista on seksi. Osalle seksi merkitsee sitoumusta, osalle ei. Eli vaikka tapailtaisiin samaa tyyppiä, oltaisiin tiivistikin yhdessä tms. ei se vielä merkkaa sen kummempaa. Toisille taas juuri seksin myötä heräävät tunteet, ihastutaan ja mitä enemmän viestittelyä ja yhdessä oloa niin aletaan myös kiintyä. Ja jos ei toinen tunne samoin, niin lopputuloksena on yleensä aika lailla mielipahaa. Eli vaikka olisi kuinka sovittu, että tapaillaan ns. kevyesti niin tunteet eivät noudata järkeä. (ja siinähän se riski ja jännitys juuri onkin)
Itse ajattelen niin, että ap ei ole menettänyt tuossa vielä mitään, mutta jatko riippuu hänestä ja miehestä. Itse en varmaan jatkaisi tuossa tilanteessa enää pidemmälle. Tai ottaisin asian vielä puheeksi miehen kanssa.
Olen ollut siinä mielessä vastaavassa tilanteessa, että tapailin miestä, jonka kanssa en mennyt sänkyyn juuri em. syistä. Mies oli juuri eronnut ja ajattelin, että katsellaan rauhassa, mitä tuleman pitää. Mies itse teki myös selväksi, että ei ole hakemassa seurustelusuhdetta. Meillä oli hauskaa, hengailimme yhdessä ja oli jonkinasteista ihastumistakin, mutta yhteydenpito ei ollut tiivistä. Hän niinkuin myös itse oli vapaa tapaamaan myös muita.
Kävi sitten niin, että mitenkään suunnittelematta tapasin miehen, jonka kanssa oli vahva fyysinen kipinä ja päädyimme petiin. Mitään sen kummempaa en odottanut ja ajattelin tuon jäävän yhden kerran hauskanpidoksi. Näimme kuitenkin aika pian uudestaan ja sen jälkeen yhteydenpito oli tiivistä. Noin kuukauden päästä totesin olevani niin ihastunut, että on selvitettävä, miten tästä jatketaan eteenpäin eli ollaanko suhteessa vai ei olla. Ja otin asian puheeksi seurauksena, että päätimme vain tapailla toisiamme ja siitä sitten vähän matkaa eteenpäin alettiin puhua seurustelusta. Kerroin myös tälle toiselle tapailumiehelle, että olen alkanut seurustella.
Kevyet tapailut ilman seksiä toimivat ainakin omalla kohdalla paremmin kuin seksisuhteet romanttisella virityksellä. Jos tämä nykyinen suhde loppuisi, en usko, että alkaisin deittailla kovin pian muuta kuin ns. kaveripohjalta. Eli tekisin tiettäväksi, mitä olen/en ole hakemassa sekä itselleni että muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.
Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.
ApJos sinusta oikeasti tuo ei ole ok, nyt pinnistelet itsesi kanssa, ettet anna periksi. Toteat vaan miehelle, että etsii sinut sitten parin vuoden päästä ja kysyy treffeille, mikäli vielä silloin olet vapaana ja sinua kiinnostaa. Jos noin nopeasti lähtee menemään pieleen, ei tulevaisuus vaikuta kovin valoisalta.
Tuli vaan mieleen, että mitä jos mies on yhtä huono tunnustamaan noita tunteitaan. Että mitäs jos se toisista treffeistä lipsauttaminen olikin tapa testata, onko ap:lla tunteita vai ei? Oli niin toivonut ja ollut lukevinaan ja siksi meni paniikkiin kun treffit ei ap:ta haitannutkaan (pikainen puhelun loputus). Selittäisi myös sen miksi soitti vielä perään ja varmisteli asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä näkökulmaa ei ole juurikaan tuotu esiin. Nuo naisia pyörittävät miehet saattavat ihan yhtälailla katsella josko eteen osuisi se yksi, joka kolahtaa. Ja mikäli ei osu niin jatkavat pyöritystä paremman puutteessa.
Täällä on monta kertaa jo sanottu että älä anna. Se on oikeasti ainut tapa testata oma markkina-arvosi miehen silmissä. Et kiinnosta kauaa jos ei ole tosissaan.
Komeat miehet eivät siis ole sitoutumiskyvyttömiä kuspäitä, vaan osa etsii sitä joka kolahtaa ja lopettaa deittailun sitten. Siihen asti tottakai käyttävät tilaisuudet hyväkseen mitä eteen tulee kun ei parempaakaan ole. Onko toi käyttäytymismalli mikään ihme? Tinder on muuttanut deittimarkkinoita siten että korkeatasoiset miehet löytävät lopulta korkeatasoisen naisen eikä niitä nappaa ensimmäinen innokas pubiruusu.
Tämä on useimmiten ihan totta. Mutta minulla on toisenlainen kokemus. Itse tapailin erästä miestä tiiviisti jopa pari kuukautta suostumatta seksiin hänen kanssaan, ja hän halusi tavata minua melkein joka päivä ja kaikin tavoin oli kiinnostunut minusta ja meistä. Hän sanoi, että on valmis odottamaan koska olen valmis ja koska tapasimme joka päivä ja viestittelimme ja soittelimme sen lisäksi, niin en usko että hänellä (vaativaa työtä tekevänä ihmisenä) oli siinä aikaa tavata ketään muuta. Mutta silti, vaikka en ryhtynyt sek siin hänen kanssaan ollenkaan nopeasti niin lopulta kävi ilmi, että hän ei halua vakavaa suhdetta. En ymmärrä miksi hän oli jaksanut panostaa minuun pari kuukautta ilman seksiä eli ei ollut seksin perässä mutta ei silti ollut oikein seurustelunkaan perässä. Suhde loppui siihen kun hän kertoi että haluaa elää sinkkuelämää. Olen edelleen hämmentynyt asiasta. Jäimme jonkinlaisiksi kavereiksi ja siksi tiedän että ei hänellä vieläkään naista ole.
Ihan normi menoa nykysin. Suomalainen nainen pitäs nyksin siinä 1-2h saada lämpiämään, että pääsis edes toisille, mutta se on suht mahdotonta ja vastaus ”olit ihan mukava, mut jätetään tähän”, joten on järkevää buukata monet tindertreffit vaikka sitten samalle päivälle. Tosin, jos sieltä ei tule täysjärkistä vastaan joka tajuaa sen, että harvemmin se elämän rakkaus siinä tunnissa käy ilmi, niin turhaahan se on...
Minulla on ollut aina tapana pitää ihastus vähän kauempana, vaikka olisin itsekin ihastunut. Jos mies jaksaa puoli vuotta piirittää niin hänestä on ainesta pitempään suhteeseen. Toiminut tähän mennessä. Toki siihen auttaa se, että minun ei ole pakko olla suhteessa, pärjään muutenkin. En ole koskaan etsinyt mitään, toki kaivannut olen. Parhaimman tai rakkaimman kanssa menin naimisiin ja se on nyt tässä. Olen saanut elämältä sen mitä olen halunnutkin.