Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te ei pinnalliset naiset....

Vierailija
09.05.2019 |

Miksette liity sinne tinderiin?

Siis te joille kelpaa lyhyet ja vähemmän komeatkin miehet. Monelle tuttulle kun ei tule juuri ollenkaan aitoja mätchejä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en hae itselleni miestä.

Vierailija
2/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tinderiä pinnallisempaa paikkaa saa hakea.

Vierailija
4/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni

Vierailija
5/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa kaltaiseni miehen kanssa, ja tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
6/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Tinderiä pinnallisempaa paikkaa saa hakea.

Voitte tehdä siitä vähemmän pinnallisen menellä sinne. Eikä ole pakko laittaa omaa kuvaa joten jos mies antaa mätchin niin tiedätte ettei se ainakaan pärstän takii tullut.

Vierailija
7/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vähemmän pinnallisiakin siellä on, mutta koska heille ei se omakaan ulkonäkö ole kaikista tärkeintä, eivät he kelpaa miehille.

Vierailija
8/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni

Mä mietin tänään että käyköhän näin! Olin salilla ja ikäiseni mies piti minuun ajoittain katsekontaktia ja sitten siirtyi treenaamaan viereiselle laitteelle. Ajattelin, että nytkö se käy minulle. Tullaanko minua iskemään päiväsaikaan ja selvinpäin! Ei tultu. Mitään ei tapahtunut. :D Itse olen siis tällä hetkellä parisuhteessa, mutta sinkkuaikana lähestyin kyllä miehiä itse. Ja sain järkyttyneitä katseita osakseni ;) eikä mikään niistä kokemuksista edennyt.

Vierailija
9/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Toi jos jotain on niin kielletty juttu suomalaisessa yhteiskunnassa.

Kokeiltu on ja reaktio suunnilleen mitä vttuu tollakin on vialla.

Vierailija
10/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on alustana sellainen, että ulkonäön perusteella pitää valita. koska mitä muuta ihmisestä voi virtuaalimaailmassa ymmärtää kuin sen miltä hän näyttää?

Vierailija
11/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö mahdottomana ajatuksena että itse lähestyisit?

Vierailija
12/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tän kaverin oma pinnallisuusaste? Kelpaako vähän tätimäisemmät mutta kivat tytöt, vai pitääkö olla missin mitoissa jotta voi harkitakaan? Yllättävän usein vaatimattomamman näköiset miehet kuvittelevat että ei-pinnallisuus toimii vain toiseen suuntaan, heidän edukseen.

Vierailija
13/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä 2014-2018 on off. Lukuisilla treffeillä tuli käytyä ja löytyi lopulta se kenen kanssa kemiat kohtasi tarpeeksi hyvin ja miehellä oli selkärankaa kiirehtiä sitoutumista. Nyt ollaan toivottavasti lopun elämää yhdessä.

Vierailija
14/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Kuin myös.

Vierailija
15/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Juu, eli teille muka kelpaa vähemmän hyvä mies mutta samalla ei kuitenkaan kelpaa mikään mies.

Vierailija
16/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Toi jos jotain on niin kielletty juttu suomalaisessa yhteiskunnassa.

Kokeiltu on ja reaktio suunnilleen mitä vttuu tollakin on vialla.

Pointsit sulle kun olet kokeillut, sinä voitit siinä olipa reaktio mikä tahansa, jos siis olit normaalin asiallinen mitä varmati olitkin. jatka vaan kyllä me teitä halutaan. pahoittelut nyt niiden naisten puolesta joilla ei sitten pää kestä miehen tutustumisyritystä, itsekin kuulunut heihin. toki sitä on ihan onnesta soikeena jos joku kiva tulee juttelee mutta se on kuule naisellekin niin jännä paikka että siinä tulee ylilyöntejä. luodaan sellainen kulttuuri tähän maahan, että se onnistuu paremmin. siis tutustua uusiin ihmisiin!

Vierailija
17/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä 2014-2018 on off. Lukuisilla treffeillä tuli käytyä ja löytyi lopulta se kenen kanssa kemiat kohtasi tarpeeksi hyvin ja miehellä oli selkärankaa kiirehtiä sitoutumista. Nyt ollaan toivottavasti lopun elämää yhdessä.

"Kemiat kohtasi" eli oli kuitenkin komea mies?

Vierailija
18/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin tänään että käyköhän näin! Olin salilla ja ikäiseni mies piti minuun ajoittain katsekontaktia ja sitten siirtyi treenaamaan viereiselle laitteelle. Ajattelin, että nytkö se käy minulle. Tullaanko minua iskemään päiväsaikaan ja selvinpäin! Ei tultu. Mitään ei tapahtunut. :D Itse olen siis tällä hetkellä parisuhteessa, mutta sinkkuaikana lähestyin kyllä miehiä itse. Ja sain järkyttyneitä katseita osakseni ;) eikä mikään niistä kokemuksista edennyt.

mä sinkkuna just odotan sitä lähestyvää miestä salilla ja sitä toivon. no sitten joku tuleekin, ja melkein avaa suunsa mutta mähän huomaan sen kaiken mitä mies tekee ja alan jännittää hänen puolestaan niin paljon sitä tilannetta että ollaan molemmat siinä vaiheessa jo lukossa! :D siihen aina kaatuu, mies luultavasti lukee mua että jäädyn enkä ole lähestymiseen valmis tai kiinnostunut. että onpa todella kinkkistä!

Vierailija
19/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen pitkässä parisuhteessa hyvän miehen kanssa. Jos olisin sinkku, en menisi tinderiin, koska en usko, että kuvien ja parin sanan perusteella tietää, kiinnostaako ihminen minua.

Vierailija
20/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kemiat kohtasi" eli oli kuitenkin komea mies?

Tai sitten viehättävä persoona, joka ei esim jankkaa omaa pakkomiellettään ja kuvittele ajatuksia toisen päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme