Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te ei pinnalliset naiset....

Vierailija
09.05.2019 |

Miksette liity sinne tinderiin?

Siis te joille kelpaa lyhyet ja vähemmän komeatkin miehet. Monelle tuttulle kun ei tule juuri ollenkaan aitoja mätchejä.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei-pinnallinen nainen menisi Tinderiin, joka huokuu pinnallisuutta?

Olen tavannut kaikki seurustelukumppanini opiskelujen, kavereiden tai töiden kautta. Ei mua kiinnosta ”shoppailla” miehiä jostain sovelluksesta, eikä edes tarvitse. Nykyisen kumppanini tapasin työprojektin kautta. Ei ole pitkä, ei ole salikarju, ei ole hyvin koulutettu, mutta mitä sitten. Tinderistä ei varmasti saisi hänestä oikeaa kuvaa.

Vierailija
62/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä sinne olisi ”syvällisen” mennä? Eihän sieltä löydä kuin pinnallista seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5676575 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni

Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuntemattomien lähestyminen muissa yhteyksissä kuin kauppaa käydessä tai asioidessa. Suomalaiset myös ilmaisevat yleensä kehonkielellään, että pysykää kaukana, eikä se tosiaan rohkaise lähestymään ketään. Ennen kuin kukaan uskaltaa lähestyä, pitää sen lähestyttävän myös annettava jonkinlainen sanaton signaali, että se on ok, esim. katsekontakti tai hymy. Suurimmalle osalle miehistä kynnys tuntemattoman naisen iskemiseen muualla kuin baarissa on paljolti noista syistä liian suuri.

Se on ihan totta. ja on todella hyvä mieheltä että hän sitä "signaalia" odottaakin ennenkuin lähestyy naista. juuri niin sen pitää ideaalisti mennäkin kun kaksi tuntematonta huomaa toisensa ja kiinnostuu. itsellä se menee pieleen siinä vaiheessa kun se signaali pitäisi antaa, koska pelkään antavani liian helpon kuvan itsestäni ja tässä tarkoitan seksuaalisessa mielessä, ja sitä en naisena koskaan voi yhteiskunnassa vieraitten miesten joukossa tehdä, en koskaan. joten on tosi vaikea niissä nopeissa tilantessa ensinnäkin tulkita miestä ja katsoa on ns kunnon mies, eli ei pahat mielessä tms ja sitten vielä nopeasti jotenkin viestiä että olisi kiva jos tulisit juttelemaan. minulle se on vaikeaa ja usein harmittelen niitä missattuja hetkiä kun mies pitkään katselee vaikka jossain ja on kiinnostuneen oloinen. mies, mitä vinkkiä naiselta haette? ilmeisesti hymyä! voi vaan kuvitella kuinka hyväksyttyä se tässä Suomen "kulttuurissa" on heh :D

Mies kun yrittää lähestyä niin voi olla että jo poliisia soitellaan. Joten miksei naiset hoida sitä hommaa? No sen takia, että ei ole ihan helppoa ja siinä voi nolata itsensä. Silti sitä miehiltä jostain syystä odotetaan, vaikka naiset eivät itse ole yhtään parempia.

Älä naurata. Kukaan poliisia soittele jos yrität jutella jollekin.

Tälläsiäkö nössöjä nykymiehet on? Pelätään kaikkea ja ihan typeriä asioita.

Sellainen tämä nykymaailma on. Eksyneitä lapsia ei uskalla kaupassa auttaa ettei pidetä pedofiilinä ja naisia ei voi vapaasti yrittää iskeä, kun tulee MeToo-tuomio. Tai vähintäänkin haistatellaan vitut. Tekisi ihan hyvää jos voisitte kokeilla minkälaista on olla miehen housuissa, et sössöttäisi mistään nössöistä enää sen jälkeen. Naisilla kun on se oma osuutensa siinä, miten tuollaiset kohtaamiset sujuvat.

Vierailija
64/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä saisin melkein pelkästään epäolennaista tietoa miehistä (ja samoin näyttäisin heille itsestäni). Mulle miehen ei tarvitse olla pitkä eikä komea, mutta pitää olla älykäs, tasapainoinen, luotettava ja huomaavainen. Yhteiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset, mm. liikunta, olisi kiva bonus.

Tämä. Ei se minunkaan alustani ole ja juuri siksi, kun etsin persoonaa enkä kuorta. En muutenkaan ole mikään deittailijatyyppi, olisi tosi ahdistava ajatuskin lähteä tapaamaan jotakuta täysin tuntematonta deittimielessä! Kaikki aikaisemmat mieheni (3 kpl) olen tavannut joko kavereiden tai harrastusten kautta ja ihastunut vasta kun on tutustuttu. Ulkonäkö on ollut ja on täysin sivuseikka. Ja vasta ihastumisen jälkeen on nähty muussa kuin kaverimielessä, muu olisi minulle jotenkin todella luonnotonta.

Mutta hyvä tietää, että tinder on täynnä palstamiehiä. Eipä siis tosiaan kannata harkita sitä.

Jos ette ole ymmärtäneet, niin Tinder ei ole mikään tilauskatalogi vaan siinäkin on tarkoitus lähteä tutustumaan livenä ja sitä kautta ihastumaan.

Vierailija
65/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uyiytiyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5676575 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni

Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuntemattomien lähestyminen muissa yhteyksissä kuin kauppaa käydessä tai asioidessa. Suomalaiset myös ilmaisevat yleensä kehonkielellään, että pysykää kaukana, eikä se tosiaan rohkaise lähestymään ketään. Ennen kuin kukaan uskaltaa lähestyä, pitää sen lähestyttävän myös annettava jonkinlainen sanaton signaali, että se on ok, esim. katsekontakti tai hymy. Suurimmalle osalle miehistä kynnys tuntemattoman naisen iskemiseen muualla kuin baarissa on paljolti noista syistä liian suuri.

Se on ihan totta. ja on todella hyvä mieheltä että hän sitä "signaalia" odottaakin ennenkuin lähestyy naista. juuri niin sen pitää ideaalisti mennäkin kun kaksi tuntematonta huomaa toisensa ja kiinnostuu. itsellä se menee pieleen siinä vaiheessa kun se signaali pitäisi antaa, koska pelkään antavani liian helpon kuvan itsestäni ja tässä tarkoitan seksuaalisessa mielessä, ja sitä en naisena koskaan voi yhteiskunnassa vieraitten miesten joukossa tehdä, en koskaan. joten on tosi vaikea niissä nopeissa tilantessa ensinnäkin tulkita miestä ja katsoa on ns kunnon mies, eli ei pahat mielessä tms ja sitten vielä nopeasti jotenkin viestiä että olisi kiva jos tulisit juttelemaan. minulle se on vaikeaa ja usein harmittelen niitä missattuja hetkiä kun mies pitkään katselee vaikka jossain ja on kiinnostuneen oloinen. mies, mitä vinkkiä naiselta haette? ilmeisesti hymyä! voi vaan kuvitella kuinka hyväksyttyä se tässä Suomen "kulttuurissa" on heh :D

Mies kun yrittää lähestyä niin voi olla että jo poliisia soitellaan. Joten miksei naiset hoida sitä hommaa? No sen takia, että ei ole ihan helppoa ja siinä voi nolata itsensä. Silti sitä miehiltä jostain syystä odotetaan, vaikka naiset eivät itse ole yhtään parempia.

Sellainen tämä nykymaailma on. Eksyneitä lapsia ei uskalla kaupassa auttaa ettei pidetä pedofiilinä ja naisia ei voi vapaasti yrittää iskeä, kun tulee MeToo-tuomio. Tai vähintäänkin haistatellaan vitut. Tekisi ihan hyvää jos voisitte kokeilla minkälaista on olla miehen housuissa, et sössöttäisi mistään nössöistä enää sen jälkeen. Naisilla kun on se oma osuutensa siinä, miten tuollaiset kohtaamiset sujuvat.

Nyt oikeasti. Pahinta mitä miehelle voi tapahtua on siis se, että tulee pakit tai epäasiallisuuksista sanomista (koska asiallinen lähestyminen ei liity metoohon mitenkään). Pahinta mitä naiselle voi tapahtua - no esimerkiksi sen miehen epäasiallisen käytöksen kohteena oleminen jopa väkivaltaan asti.

Mieti vähän mitä vertailet keskenään.

Vierailija
66/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä saisin melkein pelkästään epäolennaista tietoa miehistä (ja samoin näyttäisin heille itsestäni). Mulle miehen ei tarvitse olla pitkä eikä komea, mutta pitää olla älykäs, tasapainoinen, luotettava ja huomaavainen. Yhteiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset, mm. liikunta, olisi kiva bonus.

Tämä. Ei se minunkaan alustani ole ja juuri siksi, kun etsin persoonaa enkä kuorta. En muutenkaan ole mikään deittailijatyyppi, olisi tosi ahdistava ajatuskin lähteä tapaamaan jotakuta täysin tuntematonta deittimielessä! Kaikki aikaisemmat mieheni (3 kpl) olen tavannut joko kavereiden tai harrastusten kautta ja ihastunut vasta kun on tutustuttu. Ulkonäkö on ollut ja on täysin sivuseikka. Ja vasta ihastumisen jälkeen on nähty muussa kuin kaverimielessä, muu olisi minulle jotenkin todella luonnotonta.

Mutta hyvä tietää, että tinder on täynnä palstamiehiä. Eipä siis tosiaan kannata harkita sitä.

Jos ette ole ymmärtäneet, niin Tinder ei ole mikään tilauskatalogi vaan siinäkin on tarkoitus lähteä tutustumaan livenä ja sitä kautta ihastumaan.

Miten itse et ymmärtänyt kun siinähän luki, ettei hän koe omaksi tavaksi lähteä treffeille tapaamaan tuntematonta? Eihän sitten voi tutustuakaan.

Vierailija
67/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liittyisimme pinnalliseen tyrkkysovellukseen? Mitä ap itsekään siellä tekee ja miksi näet vaivaa tuttujesi (mätsien) puutteesta kun ei sinusta p_arittajaksi kuitenkaan ole?

Vierailija
68/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uyiytiyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5676575 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on syytetty pedofiiliksi lapsen auttamisesta kaupassa? Kenelle on haistateltu vitut? Miten hän on sitten aloittanut keskustelun jos näin on?

En usko ennenkuin annat esimerkkejä.

Palstamiehet aina selittää kaikenmaailman juttuja, vaikka niitä ei oikeasti edes tapahdu Suomessa vaan lukevat jotain jenkkejen valituksia netistä ja sitten toistavat niitä samoja täällä kuin aivopestyt lampaat.

Vierailija
69/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en etsi seuraa

Vierailija
70/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uyiytiyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5676575 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on syytetty pedofiiliksi lapsen auttamisesta kaupassa? Kenelle on haistateltu vitut? Miten hän on sitten aloittanut keskustelun jos näin on?

En usko ennenkuin annat esimerkkejä.

Palstamiehet aina selittää kaikenmaailman juttuja, vaikka niitä ei oikeasti edes tapahdu Suomessa vaan lukevat jotain jenkkejen valituksia netistä ja sitten toistavat niitä samoja täällä kuin aivopestyt lampaat.

Tämä. On helppoo kun syytää kaiken vian maailmassa naisten syyksi. Naiset on pilanneet palstamieheltä maailman.

Vierailija
71/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on tasan yksi paikka missä voi hakea parisuhdetta, mutta sitä ei voi naiset käyttää millään koska syyt

huutista joka tuutista

odotellaanpa vaan sitä nuorta miljonäärihughgranttia joka sujahtaa postiluukusta sisään ja tekee romanttisen aamiaisen ruusujen kera ensi tapaamisella ja se ei ole jotenkin ollenkaan outoa

Vierailija
72/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomessa on tasan yksi paikka missä voi hakea parisuhdetta, mutta sitä ei voi naiset käyttää millään koska syyt

huutista joka tuutista

odotellaanpa vaan sitä nuorta miljonäärihughgranttia joka sujahtaa postiluukusta sisään ja tekee romanttisen aamiaisen ruusujen kera ensi tapaamisella ja se ei ole jotenkin ollenkaan outoa

Kuka hitto edes haluaa jonku Hugh Grantin? Hyi hitto.

Itse olen löytänyt kaikki poikaystäväni kavereiden, opintojen ja harrastusten parista. Ei ole ollut tarvetta tindereille. Että huutista sille sun tuutilles.

Vierailija
73/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huutista joka tuutista

Ei tietenkään ole outoa, koska onhan jokainen nainen kuin lumihiutale, uniikki tapaus, johon jokainen mies tuntee vetoa ja haluaa tutustua syvemmin...

Vierailija
74/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan vanhanaikaisen miehen, joka ei ole tinderissä. Sellaisen, joka haluaa tutustua ihmisiin arjessa, eikä missään panosovelluksessa.

Vierailija
75/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ollut naimisissa jo vuodesta nakki jolloin ei tinderiä ollut olemassakaan.

Vierailija
76/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia en tinderissä olekkaan kun niin pinnallista touhua kuin olla ja voi. Parempi tutustua esim. harrastusten parissa.

Vierailija
77/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin pinnalliseen, ulkonäköä korostavaan sovellukseen??

Vierailija
78/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en hae itselleni miestä.

Sama.

Juu, eli teille muka kelpaa vähemmän hyvä mies mutta samalla ei kuitenkaan kelpaa mikään mies.

Vähemmän hyvä? No ei todellakaan! Kuka huonon kanssa alkaisi olemaan?

Oman miesystäväni olen tavannut netissä. Kummallakaan ei ollut kuvaa. Tavattiin kahden päivän päästä ja suhde alkoi saman tien. Olen rakastunut.

Ajatteleeko ap, että valitsisin lyhyen, ei-komean miehen SEN TAKIA, että hän on lyhyt ja ruma? Tietysti kun ihastun mieheen, hän on minun silmissäni hyvännäköinen. En ole varta vasten etsinyt rumia enkä lyhyitä. Jos mies on lyhyt tai muiden mielestä ruma, sillä ei taas ole merkitystä, jos tykkään hänestä ja on kemiaa.

Mieheni kanssa kipinöi välittömästi. N

Vierailija
79/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan peilin kainaloon ja menen nukkumaa. Haistakaa v*ttu!

Vierailija
80/82 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse et ymmärtänyt kun siinähän luki, ettei hän koe omaksi tavaksi lähteä treffeille tapaamaan tuntematonta? Eihän sitten voi tutustuakaan.

Myös ne ihmiset siellä harrastuspiirissä tai missä ikinä ovat tuntemattomia aluksi, vaikka ovatkin fyysisesti paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi