Hei te ei pinnalliset naiset....
Miksette liity sinne tinderiin?
Siis te joille kelpaa lyhyet ja vähemmän komeatkin miehet. Monelle tuttulle kun ei tule juuri ollenkaan aitoja mätchejä.
Kommentit (82)
Tinder on hyvä, jos ulkomuoto on ok ja luonne karsea. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älkää olko siellä tinderissä? Mikä pakko siellä on olla?
Juu, tinderissä ei saa olla, yökerhossa ei saa lähestyä kun prinsessat viettää vaan iltaa kavereitten kanssa, kaupassa kirjastossa tms ei missään nimessä saa häiritä. Onpas se vaikeaa suomalaisten naisten kanssa.
Paras vaan kiltisti olla päivät pitkät ovi lukossa sen oman koirankopin sisällä...
Saahan sitä lähestyä vaikka missä huvittaa, mutta jos tinderi ei tärppää niin mitä järkeä siellä on olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole pelkkää surkeaa panoa vailla vaan parisuhdetta.
Ja moni kun täällä kertoo että on löytänyt sen parisuhteensa tinderistä...
Joka tapauksessa parisuhdetta etsiviä ei-pinnallisia miehiä on heikonlaisesti tibderissä. Toki heitä, jotka esittävät tai jopa luulevatkin olevansa vailla parisuhdetta, on pilvin pimein. Jostain syystä olen löytänyt kuitenkin jokaisen mätsini oikeasta elämästä.
Jotkut ovat vain niin pirun ujoja tai laiskoja, että uskottelevan tinderin olevan oikotie onneen. Sitä se on kuitenkin hyvin harvalle ja masentava tinder-kulttuuri laskee ajan myötä markkina-arvoasi ja vientiäsi vain entisestään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni
Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuntemattomien lähestyminen muissa yhteyksissä kuin kauppaa käydessä tai asioidessa. Suomalaiset myös ilmaisevat yleensä kehonkielellään, että pysykää kaukana, eikä se tosiaan rohkaise lähestymään ketään. Ennen kuin kukaan uskaltaa lähestyä, pitää sen lähestyttävän myös annettava jonkinlainen sanaton signaali, että se on ok, esim. katsekontakti tai hymy. Suurimmalle osalle miehistä kynnys tuntemattoman naisen iskemiseen muualla kuin baarissa on paljolti noista syistä liian suuri.
Se on ihan totta. ja on todella hyvä mieheltä että hän sitä "signaalia" odottaakin ennenkuin lähestyy naista. juuri niin sen pitää ideaalisti mennäkin kun kaksi tuntematonta huomaa toisensa ja kiinnostuu. itsellä se menee pieleen siinä vaiheessa kun se signaali pitäisi antaa, koska pelkään antavani liian helpon kuvan itsestäni ja tässä tarkoitan seksuaalisessa mielessä, ja sitä en naisena koskaan voi yhteiskunnassa vieraitten miesten joukossa tehdä, en koskaan. joten on tosi vaikea niissä nopeissa tilantessa ensinnäkin tulkita miestä ja katsoa on ns kunnon mies, eli ei pahat mielessä tms ja sitten vielä nopeasti jotenkin viestiä että olisi kiva jos tulisit juttelemaan. minulle se on vaikeaa ja usein harmittelen niitä missattuja hetkiä kun mies pitkään katselee vaikka jossain ja on kiinnostuneen oloinen. mies, mitä vinkkiä naiselta haette? ilmeisesti hymyä! voi vaan kuvitella kuinka hyväksyttyä se tässä Suomen "kulttuurissa" on heh :D
Mies kun yrittää lähestyä niin voi olla että jo poliisia soitellaan. Joten miksei naiset hoida sitä hommaa? No sen takia, että ei ole ihan helppoa ja siinä voi nolata itsensä. Silti sitä miehiltä jostain syystä odotetaan, vaikka naiset eivät itse ole yhtään parempia.
Koska minulla on ollut mies siitä saakka kun olin 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa parisuhdetta etsiviä ei-pinnallisia miehiä on heikonlaisesti tibderissä. Toki heitä, jotka esittävät tai jopa luulevatkin olevansa vailla parisuhdetta, on pilvin pimein. Jostain syystä olen löytänyt kuitenkin jokaisen mätsini oikeasta elämästä.
Jotkut ovat vain niin pirun ujoja tai laiskoja, että uskottelevan tinderin olevan oikotie onneen. Sitä se on kuitenkin hyvin harvalle ja masentava tinder-kulttuuri laskee ajan myötä markkina-arvoasi ja vientiäsi vain entisestään...
Ujoja tai laiskoja? Jos etsist mitä muuta tahansa, niin on täysin hyväksyttävää liittyä johonkin netissä toimivaan ryhmään, jossa kokoontuu kyseistä asiaa harrastavia ihmisiä. Se on paljon kätevämpää, kuin juoksennella tuolla ulkona kyselemässä umpimähkään, että harrastatkohan mahdollisesti asiaa x? Mutta jostain syystä muita seuraa etsiviä sinkkuja ei saisi kätevästi etsiä samalla tavalla, on se käsittämätöntä.
Mitä järkeä sinne panosovellukseen on mennä, jos parisuhdetta on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 90% miehistä siellä etsii parisuhdetta. Ne loput 10% ovat huomanneet että se onkin loputon karkkikauppa ja miksi tyytyä yhteen kun voi kokeilla joka viikko uutta pilllua.
5676575 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni
Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuntemattomien lähestyminen muissa yhteyksissä kuin kauppaa käydessä tai asioidessa. Suomalaiset myös ilmaisevat yleensä kehonkielellään, että pysykää kaukana, eikä se tosiaan rohkaise lähestymään ketään. Ennen kuin kukaan uskaltaa lähestyä, pitää sen lähestyttävän myös annettava jonkinlainen sanaton signaali, että se on ok, esim. katsekontakti tai hymy. Suurimmalle osalle miehistä kynnys tuntemattoman naisen iskemiseen muualla kuin baarissa on paljolti noista syistä liian suuri.
Se on ihan totta. ja on todella hyvä mieheltä että hän sitä "signaalia" odottaakin ennenkuin lähestyy naista. juuri niin sen pitää ideaalisti mennäkin kun kaksi tuntematonta huomaa toisensa ja kiinnostuu. itsellä se menee pieleen siinä vaiheessa kun se signaali pitäisi antaa, koska pelkään antavani liian helpon kuvan itsestäni ja tässä tarkoitan seksuaalisessa mielessä, ja sitä en naisena koskaan voi yhteiskunnassa vieraitten miesten joukossa tehdä, en koskaan. joten on tosi vaikea niissä nopeissa tilantessa ensinnäkin tulkita miestä ja katsoa on ns kunnon mies, eli ei pahat mielessä tms ja sitten vielä nopeasti jotenkin viestiä että olisi kiva jos tulisit juttelemaan. minulle se on vaikeaa ja usein harmittelen niitä missattuja hetkiä kun mies pitkään katselee vaikka jossain ja on kiinnostuneen oloinen. mies, mitä vinkkiä naiselta haette? ilmeisesti hymyä! voi vaan kuvitella kuinka hyväksyttyä se tässä Suomen "kulttuurissa" on heh :D
Mies kun yrittää lähestyä niin voi olla että jo poliisia soitellaan. Joten miksei naiset hoida sitä hommaa? No sen takia, että ei ole ihan helppoa ja siinä voi nolata itsensä. Silti sitä miehiltä jostain syystä odotetaan, vaikka naiset eivät itse ole yhtään parempia.
Älä naurata. Kukaan poliisia soittele jos yrität jutella jollekin.
Tälläsiäkö nössöjä nykymiehet on? Pelätään kaikkea ja ihan typeriä asioita.
Kelpaako niille miehille sitten nainen, joka ei näytä fitnessbeibeltä? Kelpaaminen = ei vaihda fitnessbeibeen sen siliän tien jos tällainen sattuukin jotain ehdottelemaan...
Olin tinderissä 2015 ja löysin sieltä mieheni. Ei ole jykevää leukaa, ei ole 185cm pitkä eikä ole tummia piirteitä. Ihan tavallinen mies niinkuin minäkin olen tavallinen. Todella huomaavainen, auttaa ja tukee minua. Vaivun helposti alakuloiseksi, mutta aina tukee ja silittää selkää. Ystävällinen ja kiltti kaikille, kohtelias ja hyvätapainen. Tykätään molemmat viikonloppuisin katsoa netflixiä ja pelata pelejä.
Koska olen jo naimisissa. Moinen helmi löytyi sillan pielestä, oltiin kumpikin harrastuksemme parissa.
Koska te etsitte ei- pinnallista naista joka mätsäisi teidät, mutta sehän ei saa olla ruma tai läski
Miksi liityttäisi? Luuletko että me tavalliset naiset saadaan sen enempää mätsejä kuin te tavalliset miehetkään? Ne vaatii joilla on varaa ja muut eivät saa jossain Tinder-pelissä yhtään ketään, tämä on tosiasia ihan molemmilla puolilla pöytää.
Olin tinderissä puolisen vuotta 2016 ja sain tasan kymmenen mätsiä. Yhden kanssa keskustelin hetken aikaa, mutta kun tein tästä tietenkin taustaselvityksen ja paljastui epämiellyttäviä asioita, poistin mätsin. Kaikki muut taas poistivat minut, kun aloin jutella (tiedä sitten, mitä tietoja minusta löysivät!). Miksi ihmeessä tulisin takaisin tällä epäonnistumisprosentilla?
Tinderissä saisin melkein pelkästään epäolennaista tietoa miehistä (ja samoin näyttäisin heille itsestäni). Mulle miehen ei tarvitse olla pitkä eikä komea, mutta pitää olla älykäs, tasapainoinen, luotettava ja huomaavainen. Yhteiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset, mm. liikunta, olisi kiva bonus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tän kaverin oma pinnallisuusaste? Kelpaako vähän tätimäisemmät mutta kivat tytöt, vai pitääkö olla missin mitoissa jotta voi harkitakaan? Yllättävän usein vaatimattomamman näköiset miehet kuvittelevat että ei-pinnallisuus toimii vain toiseen suuntaan, heidän edukseen.
Varmaan kelpaisi joku vähemmänkin hyvä. On siis uskovainen kaveri ja kun sen seurakunnassa olen käynyt vierailemassa niin eipä noilla siellä todellakaan mitään kaunottaria ole vaimoina.
Uskovaista en huolisi. Vaikka kuinka ovat muka avarakatseisia, niin aina on voimakas käännytyselementti mukana. Mitä lahkolaisempi, sitä umpimielisempi ja aggressiivisempi käännytys. Kokemusta on....
t. ei-pinnallinen nainen
Pinnallisuutta on myös luokitella ihmisiä omien ennakkoluulojensa mukaan.
Ei ole kyse ennakkoluulosta, jos on useamman kanssa yrittänyt, ja joka kerta mennyt samaa kaavaa. Vaihtoehtoina kääntyminen hänen uskoonsa tai ei suhdetta. (huom, kyse ei ollut tässä muslimeista, vaan näistä vapaamman suunnan kristillisistä)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä saisin melkein pelkästään epäolennaista tietoa miehistä (ja samoin näyttäisin heille itsestäni). Mulle miehen ei tarvitse olla pitkä eikä komea, mutta pitää olla älykäs, tasapainoinen, luotettava ja huomaavainen. Yhteiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset, mm. liikunta, olisi kiva bonus.
Tämä. Ei se minunkaan alustani ole ja juuri siksi, kun etsin persoonaa enkä kuorta. En muutenkaan ole mikään deittailijatyyppi, olisi tosi ahdistava ajatuskin lähteä tapaamaan jotakuta täysin tuntematonta deittimielessä! Kaikki aikaisemmat mieheni (3 kpl) olen tavannut joko kavereiden tai harrastusten kautta ja ihastunut vasta kun on tutustuttu. Ulkonäkö on ollut ja on täysin sivuseikka. Ja vasta ihastumisen jälkeen on nähty muussa kuin kaverimielessä, muu olisi minulle jotenkin todella luonnotonta.
Mutta hyvä tietää, että tinder on täynnä palstamiehiä. Eipä siis tosiaan kannata harkita sitä.
Juu, tinderissä ei saa olla, yökerhossa ei saa lähestyä kun prinsessat viettää vaan iltaa kavereitten kanssa, kaupassa kirjastossa tms ei missään nimessä saa häiritä. Onpas se vaikeaa suomalaisten naisten kanssa.
Paras vaan kiltisti olla päivät pitkät ovi lukossa sen oman koirankopin sisällä...