Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te ei pinnalliset naiset....

Vierailija
09.05.2019 |

Miksette liity sinne tinderiin?

Siis te joille kelpaa lyhyet ja vähemmän komeatkin miehet. Monelle tuttulle kun ei tule juuri ollenkaan aitoja mätchejä.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni

Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuntemattomien lähestyminen muissa yhteyksissä kuin kauppaa käydessä tai asioidessa. Suomalaiset myös ilmaisevat yleensä kehonkielellään, että pysykää kaukana, eikä se tosiaan rohkaise lähestymään ketään. Ennen kuin kukaan uskaltaa lähestyä, pitää sen lähestyttävän myös annettava jonkinlainen sanaton signaali, että se on ok, esim. katsekontakti tai hymy. Suurimmalle osalle miehistä kynnys tuntemattoman naisen iskemiseen muualla kuin baarissa on paljolti noista syistä liian suuri.

Vierailija
22/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tän kaverin oma pinnallisuusaste? Kelpaako vähän tätimäisemmät mutta kivat tytöt, vai pitääkö olla missin mitoissa jotta voi harkitakaan? Yllättävän usein vaatimattomamman näköiset miehet kuvittelevat että ei-pinnallisuus toimii vain toiseen suuntaan, heidän edukseen.

Varmaan kelpaisi joku vähemmänkin hyvä. On siis uskovainen kaveri ja kun sen seurakunnassa olen käynyt vierailemassa niin eipä noilla siellä todellakaan mitään kaunottaria ole vaimoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä 2014-2018 on off. Lukuisilla treffeillä tuli käytyä ja löytyi lopulta se kenen kanssa kemiat kohtasi tarpeeksi hyvin ja miehellä oli selkärankaa kiirehtiä sitoutumista. Nyt ollaan toivottavasti lopun elämää yhdessä.

"Kemiat kohtasi" eli oli kuitenkin komea mies?

Tai sitten viehättävä persoona, joka ei esim jankkaa omaa pakkomiellettään ja kuvittele ajatuksia toisen päähän.

Pitkä ja jykeväleukainen mies, jolla oli viehättävä persoona?

Vierailija
24/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole pelkkää surkeaa panoa vailla vaan parisuhdetta.

Vierailija
25/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan edelleen ihmettä, eli suomalaista miestä joka uskaltaa lähestyä minua, tuntematonta, arjessa ja selvinpäin. Uskon että hän vielä tulee kohdalleni

Just. Toi jos jotain on niin kielletty juttu suomalaisessa yhteiskunnassa.

Kokeiltu on ja reaktio suunnilleen mitä vttuu tollakin on vialla.

Pointsit sulle kun olet kokeillut, sinä voitit siinä olipa reaktio mikä tahansa, jos siis olit normaalin asiallinen mitä varmati olitkin. jatka vaan kyllä me teitä halutaan. pahoittelut nyt niiden naisten puolesta joilla ei sitten pää kestä miehen tutustumisyritystä, itsekin kuulunut heihin. toki sitä on ihan onnesta soikeena jos joku kiva tulee juttelee mutta se on kuule naisellekin niin jännä paikka että siinä tulee ylilyöntejä. luodaan sellainen kulttuuri tähän maahan, että se onnistuu paremmin. siis tutustua uusiin ihmisiin!

Eipä tuo juuri kannusta jos päältä näkyvä reaktio on mikä on. Sitäpaitsi ei multa enää tuollainen kovin luontevasti sujuisi kun ei ole tullut harjoiteltua.

Nykyisin sitten olen ulkomaalaisten naisten perässä. Tosin tinderin kautta hoidan sen.

Vierailija
26/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo mies, en tarvitse toista.

Vierailija
27/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruoditaas alkuun kaveris profiili. Millaiset kuvat, mitä tekstiä?

Vierailija
28/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole pelkkää surkeaa panoa vailla vaan parisuhdetta.

Ja moni kun täällä kertoo että on löytänyt sen parisuhteensa tinderistä...

Vierailija
29/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi jo. Ei tosin tinderistä vaan ihan elävästä elämästä.

Vierailija
30/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ruoditaas alkuun kaveris profiili. Millaiset kuvat, mitä tekstiä?

Otin siitä kuvan kun se istui kotona tuolissaan.

En tiedä mitä kirjoitti profiiliin. Varmaan tositarkoituksella liikenteessä tms koska sitä ei pelkkä seksiseura kiinnosta.

Vierailija
31/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on jo "oikeasta" elämästä löydetty täydellinen mies.

Eikä mitenkään huonompi mies, ei vaan ole tindermies.

Mahaa on ehkä vähän liikaa terveyttä ajatellen mutta sydän on puhdasta kultaa ja omaa herrasmiehen käytöstavat, miten minä näitä tinderissä arvioisin?

Vierailija
32/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tän kaverin oma pinnallisuusaste? Kelpaako vähän tätimäisemmät mutta kivat tytöt, vai pitääkö olla missin mitoissa jotta voi harkitakaan? Yllättävän usein vaatimattomamman näköiset miehet kuvittelevat että ei-pinnallisuus toimii vain toiseen suuntaan, heidän edukseen.

Varmaan kelpaisi joku vähemmänkin hyvä. On siis uskovainen kaveri ja kun sen seurakunnassa olen käynyt vierailemassa niin eipä noilla siellä todellakaan mitään kaunottaria ole vaimoina.

Uskovaista en huolisi. Vaikka kuinka ovat muka avarakatseisia, niin aina on voimakas käännytyselementti mukana. Mitä lahkolaisempi, sitä umpimielisempi ja aggressiivisempi käännytys. Kokemusta on....

t. ei-pinnallinen nainen

Vierailija
33/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä 2014-2018 on off. Lukuisilla treffeillä tuli käytyä ja löytyi lopulta se kenen kanssa kemiat kohtasi tarpeeksi hyvin ja miehellä oli selkärankaa kiirehtiä sitoutumista. Nyt ollaan toivottavasti lopun elämää yhdessä.

Tai sitten viehättävä persoona, joka ei esim jankkaa omaa pakkomiellettään ja kuvittele ajatuksia toisen päähän.

Niin, tuli jo selväksi, mikä sinun persoonassasi mättää. Ja tiedoksi, se ei ole sinun leukasi.

Vierailija
34/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaista en huolisi. Vaikka kuinka ovat muka avarakatseisia, niin aina on voimakas käännytyselementti mukana. Mitä lahkolaisempi, sitä umpimielisempi ja aggressiivisempi käännytys. Kokemusta on....

t. ei-pinnallinen nainen

Pinnallisuutta on myös luokitella ihmisiä omien ennakkoluulojensa mukaan.

Vierailija
35/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuntemattomien lähestyminen muissa yhteyksissä kuin kauppaa käydessä tai asioidessa. Suomalaiset myös ilmaisevat yleensä kehonkielellään, että pysykää kaukana, eikä se tosiaan rohkaise lähestymään ketään. Ennen kuin kukaan uskaltaa lähestyä, pitää sen lähestyttävän myös annettava jonkinlainen sanaton signaali, että se on ok, esim. katsekontakti tai hymy. Suurimmalle osalle miehistä kynnys tuntemattoman naisen iskemiseen muualla kuin baarissa on paljolti noista syistä liian suuri.

Se on ihan totta. ja on todella hyvä mieheltä että hän sitä "signaalia" odottaakin ennenkuin lähestyy naista. juuri niin sen pitää ideaalisti mennäkin kun kaksi tuntematonta huomaa toisensa ja kiinnostuu. itsellä se menee pieleen siinä vaiheessa kun se signaali pitäisi antaa, koska pelkään antavani liian helpon kuvan itsestäni ja tässä tarkoitan seksuaalisessa mielessä, ja sitä en naisena koskaan voi yhteiskunnassa vieraitten miesten joukossa tehdä, en koskaan. joten on tosi vaikea niissä nopeissa tilantessa ensinnäkin tulkita miestä ja katsoa on ns kunnon mies, eli ei pahat mielessä tms ja sitten vielä nopeasti jotenkin viestiä että olisi kiva jos tulisit juttelemaan. minulle se on vaikeaa ja usein harmittelen niitä missattuja hetkiä kun mies pitkään katselee vaikka jossain ja on kiinnostuneen oloinen. mies, mitä vinkkiä naiselta haette? ilmeisesti hymyä! voi vaan kuvitella kuinka hyväksyttyä se tässä Suomen "kulttuurissa" on heh :D

Vierailija
36/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja totesin ettei ole minun juttuni.

Vierailija
37/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen pitkässä parisuhteessa hyvän miehen kanssa. Jos olisin sinkku, en menisi tinderiin, koska en usko, että kuvien ja parin sanan perusteella tietää, kiinnostaako ihminen minua.

Sama. Treffipalvelut varmasti toimivat osalle, mutta en tunne niitä omakseni joten pidän todennäköisempänä että löydän kaltaiseni ihmisen muualta. Ja vaikka olen ollut välillä pitkään sinkkuna, en koskaan ole ollut ns. haku päällä ja oikein etsinyt sopivaa partneria (en osaa sellaista amerikkalaistyyppistä dating/tapailu-kulttuuria, mistään kumppanin iskemisestä puhumattakaan), suhteet ovat aina alkaneet niin että olen esin tutustunut johonkin mukavan tyyppiin esim. harrastuksen tai kavereiden kautta ja sitten on huomattu että meillähän synkkaa hyvin. 

Vierailija
38/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää olko siellä tinderissä? Mikä pakko siellä on olla?

Vierailija
39/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Toi jos jotain on niin kielletty juttu suomalaisessa yhteiskunnassa.

Kokeiltu on ja reaktio suunnilleen mitä vttuu tollakin on vialla.

Pointsit sulle kun olet kokeillut, sinä voitit siinä olipa reaktio mikä tahansa, jos siis olit normaalin asiallinen mitä varmati olitkin. jatka vaan kyllä me teitä halutaan. pahoittelut nyt niiden naisten puolesta joilla ei sitten pää kestä miehen tutustumisyritystä, itsekin kuulunut heihin. toki sitä on ihan onnesta soikeena jos joku kiva tulee juttelee mutta se on kuule naisellekin niin jännä paikka että siinä tulee ylilyöntejä. luodaan sellainen kulttuuri tähän maahan, että se onnistuu paremmin. siis tutustua uusiin ihmisiin!

Eipä tuo juuri kannusta jos päältä näkyvä reaktio on mikä on. Sitäpaitsi ei multa enää tuollainen kovin luontevasti sujuisi kun ei ole tullut harjoiteltua.

Nykyisin sitten olen ulkomaalaisten naisten perässä. Tosin tinderin kautta hoidan sen.

ymmärrän, että ulkomaiset naiset voi olla luontevampia ja paremmin sinut itsensä kanssa joten heihin tutustuminenkin on helpompaa.

Vierailija
40/82 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuli jo selväksi, mikä sinun persoonassasi mättää. Ja tiedoksi, se ei ole sinun leukasi.

Mutta onko leuka siis osa persoonaa, vai onko se vain persoonallisuuspiirteiden indikaattori?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan