Logopedian pääsykoe 2019
Logopedian pääsykokeessa olleet, miten meni omasta mielestä?
Kommentit (155)
Tampereella voi hyvin tullakin eri aikaan. Tulispa jo!
Vierailija kirjoitti:
Tampereella voi hyvin tullakin eri aikaan. Tulispa jo!
Tampereelle hain itsekin ja muistaakseni sielä jossain mainittiin myös, että 17.6. julkaistaan koe nettiin. Voi olla, että muistan väärin ja olen lukenut sen jostain muualtakin.
En halua lannistaa, mutta viime vuonna Tampere oli viimeinen, joka julkaisi tulokset ja ne tulivat juurikin viimeisenä mahdollisena päivänä, joten kannattaa vaan odotella rauhassa.
Ootteko jo löytäneet jostain oikeat vastaukset?
On muuten uskomattoman hidasta touhua..
Mitä enemmän hakijoita, sitä kauemmin tulosten julkaisu kestää. Menee varmaan viimeisille tulosten julkaisupäiville.
Nyt alkaa tämä viikko kun käyn 5 kertaa päivässä opintopolussa katsomassa joko..
Mä vaan päivittelen tätä ketjua ku oon atm töissä et näkisin et onko tulokset tullu 🙄
Ei tule tänäänkään. Voi hemmetti.
Mulla loppu kärsivällisyys jo eilen...
Multa alkaa loppua nyt kärsivällisyys. Kai ne teorias vois vielä tänäänki tulla… virka-aikaa on jäljellä… oon kyllä suunnitellu koko elämän siihen malliin etten pääse et olis aika shokki päästä sittekki😅 hylätyn jälkeen ei tarvis ainakaa enää miettiä
Tiedän etten pääse mutta odotan kuitenkin
Ne vois ihan yhtä hyvin tulla tänäänkin, mutta ei, viimeseen päivään täytyy näköjään tääkin venyttää... turhauttaa kun haluisin vaan tietää enkä jaksa enää tätä epävarmuutta.
Juu en ymmärrä miks niitä pitää vitkutella sinne vikaan päivään.. päähän tässä räjähtää
Mihin kaupunkiin tuli jo tulokset!
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaupunkiin tuli jo tulokset!
Oulu ainakin
Tulispa Tamperekin niin voisi unohtaa tämänkin yrityksen 😖
Hah, sama! Sain jo eilen hylyt psykologiasta eli jatkoa vaan sille.
Okei! Tampereella vaan että 28. mennessä.