Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihastui toiseen

Vierailija
08.05.2019 |

Aavistin sen käytöksestä, ettå jotain on sattunut. Oli vappuna tavannut jonkun naisen johon oli ihastunut ja aikoo tavata hänet huomenna, että saa tämän illuusion pois päästään. Just joo.

Me ollaan tapailtu yli puoli vuotta, ei varsinaisesti olla sovittu mitäään mutta käyttäydytåån kun oltais parisuhteessa.

Sanoin hänelle, että jos hän menee tapaamaan tätä ihastusta nikn en voi estää tai kahllta. Pyysin puntaroimaan myös sitå mitä kaikkea meillä on ollut ja miettimäån painaako se yhtään vaakakupissa.

Oli miten oli,vähän luottamus on rapissut. On hyvä että hän kertoi, mutta eipä varmaan ole kivaa olla hänen seurassa jos pyörii muut naiset mielessä. Plus mikä on koko totuus tuosta vapusta, tekikö jotain vai ei.

Meillä on (tai niin luulin) vahva yhteys, hyvä olla ja kaikki menee mukavasti. Mutta aina ei sekään tietenkään riitä.

Mitä tekisitte tilanteessani?
Ihmettelen miksi en raivoa hänelle tästå. Toki on petetty olo hieman.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hänen tapansa kertoa, ettei ole sinusta vakavammin kiinnostunut. Haluaa sinun tekevän lopullisen päätöksen kuitenkin. Mielellään varmaan jatkaa seksisuhteessa, kunnes parempaa löytyy. 

Vierailija
42/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies ja se ihastuksensa tapasivat silloin vappuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tähän vaikuttaa oli se sitten Kolmen sepän patsaalla tai Tinderissä? Hakututka on ollut päällä. En usko, että kyseinen nainen käytti tyrmäystippoja tai kolautti miestä päähän ja raahasi pakettiautoon.

Vierailija
44/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tähän vaikuttaa oli se sitten Kolmen sepän patsaalla tai Tinderissä? Hakututka on ollut päällä. En usko, että kyseinen nainen käytti tyrmäystippoja tai kolautti miestä päähän ja raahasi pakettiautoon.

Ei, mietin vaan onko kyseessä ollut systemaattinen hakeminen vai kohtaaminen sattumalta jossain. Onhan tuo jälkimmäinen hyväksyttävämpää.

Vierailija
45/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut yhtä miestä kohta 3 kk ajan, eikä olla erikseen sovittu seurustelusta, mutta molemmat ajattelemme, että suhteemme on vakava ja tähtäämme yhteiseen tulevaisuuteen. Ei tulisi mieleenikään säätää enää mitää muiden kanssa, koska olen ihastunut tähän mieheen. Valitettavasti tuo kertoo siitä, ettei mies ole riittävän ihastunut (saati sitoutunut) sinuun. Ei jatkoon. Jos jo alkuvaiheessa haikailee muiden perään, niin ei se siitä ainakaan paremmaksi tule muuttumaan myöhemmin.

Mies tuskin lukee sinun ajatuksiasi ja jos ei ole erikseen sovittu niin mistä voit tietää mihin mies tähtää?

Ap:lle voi sanoa, että unohda mies. Mies oli kuitenkin rehellinen ja kertoi lähtevänsä treffeille toisen naisen kanssa. Ei miehellä ole oikeutta pitää sinua varalla jos uusi tuttavuus ei vastaakaan odotuksia. Äläkä itse alistu missään nimessä moiseen hyväksikäyttöön.

Olen elänyt suhteessa, jossa mies eli kaksoiselämää useiden naisen kanssa. Kiinni jäätyään erosi viimeisestä naisestaan, mutta nainen huoli tämän sankarin takaisin. Nainen uskoo, että mies on oikeasti muuttunut ja rakastaa vain häntä. Itse en usko tuollaisten muuttuvan koskaan. Ainoa mitä ihmettelen on se, miksi nämä naiset lähtivät tällaiseen kaksoiselämä suhteeseen, koska he tiesivät minusta.

Vierailija
46/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä suhteen jatkoa vakavasti. Oma exäni teki samalla tavalla, noin puolen vuoden seurustelun jälkeen lähti kerran tapaamaan jotain muuta ihastusta. Oltiin tämän jälkeen vielä neljä vuotta yhdessä, mutta miehellä oli aina aidan toisenpuoleinen ruoho mielessä. Muuten sovimme tosi hyvin yhteen. Löysin sittemmin miehen, joka rakastaa ja kunnioittaa minua ja kahdenkymmenen vuoden jälkeen olen onnellinen, eikä ole koskaan tarvinnut tuntea itseään riittämättömäksi niinkuin exän kanssa.

Vierailija
47/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mietin vaan onko kyseessä ollut systemaattinen hakeminen vai kohtaaminen sattumalta jossain. Onhan tuo jälkimmäinen hyväksyttävämpää.

Koska lopputulos on sama niin mitä väliä? Aika helppo se mies kumminkin on jos sattumalta ohimennen tapaamansa ihmiseen ihastuu niin ettei saa sitä pois mielestään. Kyllähän ihmiset tapaa päivittäin toisia ihmisiä, muttei ihastu vieraisiin. Mies ei ole parisihdematskua. Ainakaan sinulle.

Vierailija
48/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin väärin mutta ehkä se on näin "miehellä oli aina aidan toisenpuoleinen ruho mielessä".

Vierailija
49/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuntelleenhan mies ei voi mitään jos on ihastunut toiseen. Mutta sitoutunut sinuun ei voi kyllä olla samalla. Nyt olisi tauon paikka. Anna miehen mennä miettimään mitä haluaa.

Ei mitään taukoja, vaan potku persiille lopullisesti.

Vierailija
50/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle että sinä lähdet mukaan treffeille.   Jos tämä ei ole vakavaa niin tottakai mies siihen suostuu. 

Vierailija
51/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole ollut tunteita sinua kohtaan, on halunnut seksiäilman sitoumuksia. Hänellä on ollut koko ajan hakututka päällä ja etsinyt parempaa. Sillä ei ole merkitystä, onko vappuna tavattu nainen parempi vai ei, sillä ylipäätään ansaitset miehen, joka ihastuu sinuun ja haluaa juuri sinut ja kunnioittaa sinua. Tuo mies vaikuttaa itsekeskeiseltä ja keskenkasvuiselta. On parempi erota nyt ennen kuin "suhde" menee vakavammaksi ja ssuttekin yhdessä ja lapsetkin joutuvat siitä kärsimään. On niin selvää, ettei mies ole Se Oikea ja hyväksi sinulle tai lapsillesi.

Vierailija
52/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miten mies on kommentoinut tilannetta? Onko hän kokenut, että suhteenne on ollut vakava vai onko hän ajatellut, että sinäkin haluat vain tapailla rennosti haluamatta mitään vakavampaa? Oletteko ikinä puhuneet mitään suhteen tilasta ja sen vakavuudesta?

Puhuttiin tästä eilen. On kokenut niin, että ei oikein tiedå mikä on kun ei asuta yhdessä jne. Eilen ehkä ensimmäistä kertaa puhuttiin 'vakavia'. Sanoin että olen tähän kyllä ihan sitoutunut ja haluan ettå tarina jatkuu. Sanoin myös, että jos hän menee tuota naista tapaamaan niin se on sama erota. Johon totes "en eroa susta koskaan". Että tämmöstä. Ap

ei suhde tai tapailu ole mitään tarinaa vaan ihan oikeeta elämää. minäikäisiä olette? parikymppisiä? mut joo ettikää nyt onnenne muualta kuin toisistanne. mies ei ole valmis vielä sitoutumaan. ja syyksi ei riitä tuo,että hän ei tiedä missä menette kun ette edes asu yhdessä. monet pariskunnat eivät asu yhdessä mutta ei silti ajattele noin

Vierailija
53/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Missä mies tapasi ko. naisen?

Vierailija
54/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää provo

Vierailija
55/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää provo

Ei oo provo. Hengitin hieman happee. Näin tän miehen tänään, kysyin että mites huomiset treffit edistyy. Ei aio kuulema mennä. Jotenkin en usko. Mutta oli nöyrää poikaa, tietenkin kun jäi kiinni.

On sovittu että vietetään viikonloppu yhdessä. Pistän sen pöydän toiselle puolelle ja tivaan kaikki mitä on tehny. Sen jälkeen sanon että kaikki on ok ja sunnuntaina kun lähden, en enäå ota yhteyttä. Ap

Vierailija
56/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi kunnioittaa sinua sen vertaa että pitäisi ihastumisensa omana tietonaan?

Mitä vastausta se sulta odotti?

Oot ihastunu ai ku kiva:)

Vierailija
57/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYHOO äiti kaakattaa , ei saa rauhassa maatakkaa..

Vierailija
58/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vastata, minkä ikäisiä olette? Kuulostaa teinimäiseltä touhulta.

Vierailija
59/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori meni ohi. Ette varmaan usko, mutta mä oon 48 ja mies 57 ap.

Vierailija
60/61 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori meni ohi. Ette varmaan usko, mutta mä oon 48 ja mies 57 ap.

Eli tämä oli provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi