Luetelkaa hyvännäköisiä lyhyitä miehiä
Alle 175 cm pitkiä. Mielellään linkin kera :) Vaihteluna pitkien miesten ihannoinnille.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Leonard Cohen nuorempana hemmetin kuuma.
Viehätysvoimassa toki muutakin kuin ulkonäkö.
kyllä miehet on paljon kuumempia vanhempina kuin vauvanaamoina. Minun mielestä
Nuorena toki tykkäsin nuoren näköisistä. Nyt vain huvittaa, mikä niissä kiehtoi.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonard Cohen nuorempana hemmetin kuuma.
Viehätysvoimassa toki muutakin kuin ulkonäkö.
kyllä miehet on paljon kuumempia vanhempina kuin vauvanaamoina. Minun mielestä
Nuorena toki tykkäsin nuoren näköisistä. Nyt vain huvittaa, mikä niissä kiehtoi.😀
Itsestäni taas tuntuu että mitä vanhemmaksi käyn niin sitä enemmän nuorten miesten kauneus kiehtoo. Vanhemmat miehet näyttävät vain vanhoilta. Ovat aina näyttäneet, mutta nyt se on jotenkin yhä surullisempaa.
Itse olen lyhyt, joten kaikki yli 160cm miehet käy, kunhan ulkonäkö ja luonne natsaa 😀
Mun pano, 170cm ja helvetin kuuma..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mammojen mielestä pitää olla 185cm+ nykyisin että miestä pidettäisiin pitkänä.
Miesten keskipituus on 178cm eli kyllä siitä vähän pidempi pitää olla että sua voidaan pitää pitkänä.
Joo eli pitää olla 7cm yli jotta olisi pitkä, joku huomaamaton kolme senttiä alle niin on lyhyt käääpiö johon 90% muijista ei koske tikullakaan.
Voi vitttu tätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Paasonen
On yli 180cm reilusti
Nii ja franzen, pääkkönen näyttää kyll ihan keskipituisilta. Jos noi on nykyisin jotain manletteja niin voi viitttuu...
Vierailija kirjoitti:
James Dean, Johnny Depp (nykyään alle 175 cm, todennäkösesti), Cruisen Tomppa, Scott Caan, Zac Efron, Josh Hutcherson, Breckin Meyer. Onhan näitä.
Meinaatko että olisi tuon ikäisenä jo kutistunut hahaha!?
Ehkä 60 ikävuoden jälkeen voi tulla pientä kutistumista sentti pari ja siitä hiljalleen
Vierailija kirjoitti:
Nii ja franzen, pääkkönen näyttää kyll ihan keskipituisilta. Jos noi on nykyisin jotain manletteja niin voi viitttuu...
Franzen on reilu 170 ehkä joitakin senttejä päälle mutta pääkkönen 180cm
Tulosruudun toimittaja Toni Immonen.
Vierailija kirjoitti:
Mikhail Baryshnikov, 168 cm.
Varsinkin nuorena, mutta myös vanhempanakin esim. Sinkkuelämässä. Katsokaa joku vanha tanssivideo, missä vetää mielettömällä ketteryydellä ja energialla muuvejansa. Ketterät ja nopeat miehet on mun juttu.
Ketteryys ja nopeus ei ole pituuteen liittyväinen.
Toni Lankoski oma lempparini. Taitaa olla tälllä hetkellä Suomen cheerleader-maajoukkueen leivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mammojen mielestä pitää olla 185cm+ nykyisin että miestä pidettäisiin pitkänä.
Miesten keskipituus on 178cm eli kyllä siitä vähän pidempi pitää olla että sua voidaan pitää pitkänä.
Joo eli pitää olla 7cm yli jotta olisi pitkä, joku huomaamaton kolme senttiä alle niin on lyhyt käääpiö johon 90% muijista ei koske tikullakaan.
Voi vitttu tätä elämää.
Mistä sait päähäsi, etteivät naiset koske tikullakaan?
Sun ongelmat eivät ainakaan sun fyysisestä vajavuudesta johdu.
Minä olen hyvännäköinen, vaikka itse sanonkin. 174 cm 94 kg ja rasvaprosentti noin 9%. Mave 275, kyykky 260, penkki 185, ilman apuja ja mömmöjä. Ei huippu tuloksii, mut ihan hyvin. Ristiverinen mies. Varustuskin hyvä, eikä rahaakaan puutu.
Martin Freeman on 169 cm pitkä netin mukaan. Näyttelee mm. uudessa Sherlock Holmesissa tohtori Watsonia. Siinä on mies minun makuun ulkonäön puolesta ja symppiksen oloinen. Nam.
Peter Franzen. Ei omaan makuuni, mutta jotkut pitävät.