Luetelkaa hyvännäköisiä lyhyitä miehiä
Alle 175 cm pitkiä. Mielellään linkin kera :) Vaihteluna pitkien miesten ihannoinnille.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mammojen mielestä pitää olla 185cm+ nykyisin että miestä pidettäisiin pitkänä.
Miesten keskipituus on 178cm eli kyllä siitä vähän pidempi pitää olla että sua voidaan pitää pitkänä.
Joo eli pitää olla 7cm yli jotta olisi pitkä, joku huomaamaton kolme senttiä alle niin on lyhyt käääpiö johon 90% muijista ei koske tikullakaan.
Voi vitttu tätä elämää.
Mitä sinä nillität? Tässä on sivutolkulla mainittu kuumia miehiä. Jos joku tuntemani tavis on minusta kuuma, niin en minä mieti onko hän 7 cm pitempi vai lyhyempi kuin miesten keskipituus on.
Vierailija kirjoitti:
WALL-E https://www.um.edu.mt/think/wp-content/uploads/2017/06/WallE_1-1.jpg
Onko tuo mies? Luulin muunsukupuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mammojen mielestä pitää olla 185cm+ nykyisin että miestä pidettäisiin pitkänä.
Naisissa on myös huomattavia pituuseroja. Joku 150cm voi pitää jo 170cm pitkänä ja jos nainen itse on pitkä vaikka 180cm hän tuskin pitää edes 185cm miestä kovin pitkänä. Älkää nyt ukot turhaan ottako paineta pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Katoin viime kesänä jalkapallon World Cupia ja suosikkini oli Luka Mordic, joka on kai jotain 170 cm. Messistä tykkään myös, vaikkei ehkä ole varsinaisesti kuuma niin jotenkin sydäntä lämmittävä <3 Tai on se vähän kuumakin.
Voi näitä makuasioita. Modric on mun silmääni ehkä futiskenttien rumin mies. Eikä olisi yhtään kuumempi vaikka olisi kuinka pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on myös huomattavia pituuseroja. Joku 150cm voi pitää jo 170cm pitkänä ja jos nainen itse on pitkä vaikka 180cm hän tuskin pitää edes 185cm miestä kovin pitkänä. Älkää nyt ukot turhaan ottako paineta pituudesta.
Joojoo, oon ite kokeillut tinderissä et mätchejä tuli ihan vtusti (jotai 15-20 sadasta) kun laitoin 184cm ja kun vaihdoin 170cm ei tullut yhtäkään.
Niin, ei mitään turhii paineita...
Ja noi lyhyet naiset nyt vasta naurettavia pituusrasisteja onkin.
Ei ole. Kaikki lyhyet ovat rumia ja luotaantyöntäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, oon ite kokeillut tinderissä et mätchejä tuli ihan vtusti (jotai 15-20 sadasta) kun laitoin 184cm ja kun vaihdoin 170cm ei tullut yhtäkään.
Niin, ei mitään turhii paineita...
Ja noi lyhyet naiset nyt vasta naurettavia pituusrasisteja onkin.
Enpä tiennytkään, miten aikuisella voi pituus vaihdella noin paljon, oho. Mitä jos kokeilisit tutustua naisiin ihan oikeassa elämässä? Ei tuollaisilla kuvastoilla tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Robert Carlyle 173 cm
Naminaminami, ihana mies.
Mel Gibson ja Sylvester Stallone ei ihan mahdu tohon raamiin , mutta ei nekään ole kuin 177 cm.
Timo Soini. Mitkä vatsalihakset!
Riku Rantala on maskuliininen ja kuuma äijä, vaikka onkin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
E.T. ja Yoda
Eikös E.T ole ihan keskimittainen?
Bruno Mars ,kuvan keskellä korkokengissä https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/britney-sp…