Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa hyvännäköisiä lyhyitä miehiä

Vierailija
06.05.2019 |

Alle 175 cm pitkiä. Mielellään linkin kera :) Vaihteluna pitkien miesten ihannoinnille.

Kommentit (227)

Vierailija
121/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Damon 175cm

Vierailija
122/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Thomas ( Inbetweeners ja Fresh mest) 175,3 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddie Mercury!

Vierailija
124/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, mammojen mielestä pitää olla 185cm+ nykyisin että miestä pidettäisiin pitkänä. 

Naisissa on myös huomattavia pituuseroja. Joku 150cm voi pitää jo 170cm pitkänä ja jos nainen itse on pitkä vaikka 180cm hän tuskin pitää edes 185cm miestä kovin pitkänä. Älkää nyt ukot turhaan ottako paineta pituudesta.

Joojoo, oon ite kokeillut tinderissä et mätchejä tuli ihan vtusti (jotai 15-20 sadasta) kun laitoin 184cm ja kun vaihdoin 170cm ei tullut yhtäkään.

Niin, ei mitään turhii paineita...

Ja noi lyhyet naiset nyt vasta naurettavia pituusrasisteja onkin.

Jos joku mies ei ole sinut minun pituuteni kanssa, niin antaa mennä. Jos se on ongelma, niin sitten se on. En minäkään halua olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle pituuteni on ongelma. Miksi ihmeessä haluaisin?

Suosittelen samaa asennetta sinullekin. Kaikkien mieleen ei vaan voi olla, ikinä. Piste. Turha siitä on liikoja uhritua ja rypeä itsesäälissä, kun asiaa ei voi muuttaa.

T. Pitkä nainen

Vierailija
125/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, mammojen mielestä pitää olla 185cm+ nykyisin että miestä pidettäisiin pitkänä. 

Naisissa on myös huomattavia pituuseroja. Joku 150cm voi pitää jo 170cm pitkänä ja jos nainen itse on pitkä vaikka 180cm hän tuskin pitää edes 185cm miestä kovin pitkänä. Älkää nyt ukot turhaan ottako paineta pituudesta.

Joojoo, oon ite kokeillut tinderissä et mätchejä tuli ihan vtusti (jotai 15-20 sadasta) kun laitoin 184cm ja kun vaihdoin 170cm ei tullut yhtäkään.

Enpä tiennytkään, miten aikuisella voi pituus vaihdella noin paljon, oho. Mitä jos kokeilisit tutustua naisiin ihan oikeassa elämässä? Ei tuollaisilla kuvastoilla tee mitään.

Ehkä sit kun tilaamani piilokorko kengät tulee.

Vierailija
126/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa julkkisihastukseni, kaunis irkkumies Cillian Murphy 😍. Slurps. 172-175cm parin lähteen mukaan. Ei haittaisi vaikka olisi minkä pituinen.

Vierailija
127/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö

Vierailija
128/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies ei ole sinut minun pituuteni kanssa, niin antaa mennä. Jos se on ongelma, niin sitten se on. En minäkään halua olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle pituuteni on ongelma. Miksi ihmeessä haluaisin?

Suosittelen samaa asennetta sinullekin. Kaikkien mieleen ei vaan voi olla, ikinä. Piste. Turha siitä on liikoja uhritua ja rypeä itsesäälissä, kun asiaa ei voi muuttaa.

T. Pitkä nainen

Helppoo se on naisille sanoo kun voi vaan avata tinderin ja heti samalle illalle löytyy kymmeniä halukkaita miehiä viemään treffeille.

Vierailija
129/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael J.Fox, Nik Kershaw, tuossa linkki muista https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koolla-ei-ole-valia-namakin-miehet-…;

Vierailija
130/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taaa huomaa et jos on ulkkarimies nii pituuden puute annetaan anteeksi. Suomimiehen taas pitää olla joku 185cm

Vierailija
131/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli rumentaa kenet tahansa, itsensä hyväksyminen taas kaunistaa ja komistaa kenet tahansa!

Vierailija
132/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Pacino 170 cm

Vierailija
133/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin nuorena 

https://1.bp.blogspot.com/-uMBKOQvp7KM/WJQgaqxtNTI/AAAAAAAAMOw/9WFKgBbx…

Pituus vaihtelee eri lähteissä välillä 163-173 cm. Yleisin arvio on kai 165 cm. 

Vierailija
134/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri Pekkarinen 157 cm, jonkin tiedon mukaan. Onko komea? No varmaan vaimonsa mielestä.

Vierailija
135/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole.

Vierailija
136/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taaa huomaa et jos on ulkkarimies nii pituuden puute annetaan anteeksi. Suomimiehen taas pitää olla joku 185cm

Sattuu vain olemaan niin, että ulkomaalaisia julkkiksia on enemmän kun suomalaisia julkkuja. Tunnen paljon komeita suomalaisia lyhyitä miehiä, mutta olisiko järkeä saati asiallista alkaa luettelemaan?

Luulen myös, että monilla ulkomaalaisilla on parempi itseunto kuin monilla suomalaisilla miehillä, pituuteen katsomatta, valitettavasti :( Mistä kaikesta se taas johtuu, siinä olisi tutkimisen paikka.

Vierailija
137/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hit ler

Vierailija
138/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Jeremy

Vierailija
140/227 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu vain olemaan niin, että ulkomaalaisia julkkiksia on enemmän kun suomalaisia julkkuja. Tunnen paljon komeita suomalaisia lyhyitä miehiä, mutta olisiko järkeä saati asiallista alkaa luettelemaan?

Luulen myös, että monilla ulkomaalaisilla on parempi itseunto kuin monilla suomalaisilla miehillä, pituuteen katsomatta, valitettavasti :( Mistä kaikesta se taas johtuu, siinä olisi tutkimisen paikka.

Varmaan muun maalaiset naiset ei hauku maamiehiään ihan 24/7