Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun välillä tulee jotain mysteeripimpottajia oven taakse

Vierailija
06.05.2019 |

Kuten esim. tänään. En asu rivarissa enkä kerrostalossa, joten minulla ei ole ovisilmää eikä turvalukkoa. Viereisen makkarin ovesta voi mahdollisesti nähdä ovella olijan tai tämän auton, mutta niin voi tämä tyyppikin sitten nähdä minut. Ja sitähän en halua.

Kotiinkuljetuksista tulee AINA infoa etukäteen ja esim. Postilta soitetaan aina ennen toimitusta. Ei minulle ollut tullut yhtäkään puhelua mistään. Pitää tsekata postiloota tänään, jos siellä olisi joku lappunen.

Mutta tosiaan en avaa jos en odota ketään. En nyt enkä jatkossa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jostain syystä he tulevat aina aamuisin kun yritän vielä nukkua. Tänäänkin 8-9 aikaan oltiin ovella rimputtelemassa. Ei mitään käsitystä kuka se saattoi olla. Oven läpi kuulin että ihan kuin olisi suljettu sellainen auton liukuovi. Eli se viittaisi pakettiin. Mutta kun paketteja ei toimiteta randomisti milloin sattuu, vaan niistä ilmoitetaan aina erikseen ja soitetaan.

Vierailija
2/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan tällöin oven ja kysyn mitä asiaa.

Mitä ihmeen ihmisarkoja sekopäitä te ovea avaamattomat oikein olette? Menkää lääkäriin jos noin ahdistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ihmisarkoja sekopäitä te ovea avaamattomat oikein olette? Menkää lääkäriin jos noin ahdistaa!

Ööö no en tosiaankaan avaa, kun en tiedä kuka oven takana on. Luuletko että kukaan ei voi ikinä tunkeutua sisään väkisin? :D oletpa tyh-mä!

Vierailija
4/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varsin hyvin miten mielisairaita ihmisiä on ihan täällä meillä suomessakin. Älä ole naiivi.

Vierailija
5/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö no en tosiaankaan avaa, kun en tiedä kuka oven takana on. Luuletko että kukaan ei voi ikinä tunkeutua sisään väkisin? :D oletpa tyh-mä!

Aina voi yrittää...

Ja mikäpä on todennäköisyys tuollaiselle? 0,000000001 varmaan.

Miten pärjäät elämässäsi jos olet tuollainen luuseri?

Vierailija
6/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ovisilmä tai ovikamera.

Vierailija
7/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varsin hyvin miten mielisairaita ihmisiä on ihan täällä meillä suomessakin. Älä ole naiivi.

Mielisairaat ovat pääosin hyvin harmitonta joukkoa eli täysin turha heitä on pelätä.

Jos oven takana on ongelmatapaus, kerjäläinen tai jehova niin he lähtevät muutamassa sekunnissa kyllä osoittamaani suuntaan, äkä huoli.

Vierailija
8/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi yrittää...

Ja mikäpä on todennäköisyys tuollaiselle? 0,000000001 varmaan.

Miten pärjäät elämässäsi jos olet tuollainen luuseri?

:DDDD En todellakaan avaa ovea suoraan sängystä nousseena, etenkään kun en tiedä kuka siellä on ja miksi. En kyllä muutenkaan avaa jos en odota ketään. Deal with it :D

Vierailija
9/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole ymmärtänyt tätä ettei avata ovea jos ei tiedä kuka siellä on tai sitten nämä jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Pienet piirit on oltava ihmisillä ja pidän tätä jonkinlaisena mt ongelmana.

Vierailija
10/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oveni taakse tulee harvoin tuntemattomia rimputtelemaan ja hyvä niin. Tosin jokunen kuukausi taaksepäin joku oli yhden aikaa yöllä soittelemassa. Varmaan sanomattakin selvää etten avannut. Asunnossani on aiemmin asunut joku huumeihminen, joten saattoi liittyä siihen jotenkin.

Vierailija
11/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oveni taakse tulee harvoin tuntemattomia rimputtelemaan ja hyvä niin. Tosin jokunen kuukausi taaksepäin joku oli yhden aikaa yöllä soittelemassa. Varmaan sanomattakin selvää etten avannut. Asunnossani on aiemmin asunut joku huumeihminen, joten saattoi liittyä siihen jotenkin.

Tuttavan talossa syttyi tulipalo ja kun yrittivät ovikelloja soittamalla saada tietoa asukkaille, niin käytännössä kukaan ei avannut oveaan.

Onneksi tuli ei levinnyt siitä yhdestä asunnosta, mutta olisi voinut käydä huonosti näille ketkä ei avannut

Vierailija
12/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ole ymmärtänyt tätä ettei avata ovea jos ei tiedä kuka siellä on tai sitten nämä jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin.

:DD Tai sitten isot piirit :) Minulle soittelee jopa menneisyyden miehet joskus. Kerran olin kaupassa myöhään illalla kun yksi tällainen soitti. En vastaa tuntemattomiin numeroihin, koska en muista mitä asia koskee, jos tulee ihan puskista. Yhdelle rekrytoijallekin jouduin häpeissäni tunnustamaan, etten yhtään muista mitä paikkaa puhelinhaastattelu koskee. Siinä yritin ensin vastailla kysymyksiin niin, etten jäisi kiinni.

Nykyään minulle ei soiteta yksityisestä numerosta oikeastaan koskaan, mutta oudoista numeroista tulee useinkin puheluja. Numerot selvitän netissä ja otan yhteyttä takaisin päin, kun on hyvä ajankohta.

Vierailija
13/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan talossa syttyi tulipalo ja kun yrittivät ovikelloja soittamalla saada tietoa asukkaille, niin käytännössä kukaan ei avannut oveaan.

Onneksi tuli ei levinnyt siitä yhdestä asunnosta, mutta olisi voinut käydä huonosti näille ketkä ei avannut

Heh, no kyllä minä näen tulipalot täällä ihan ikkunasta katsomalla. Ap

Vierailija
14/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat?

Vierailija
15/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten tuollaista tullut edes ajatelleeksi. Onneksi ei käynyt pahemmin!

Omasta asunnostani kuulen hyvin, jos naapureidenkin kelloja soitetaan. Tämä yösoittelija soitti pelkästään minun, mikä olikin kaikkein hämmentävintä.

Vierailija
16/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos tuosta tulipalosta on yritetty rimputella keskellä yötä, niin ei hirveän suuri ihme että käytännössä kukaan ei avannut ovea. Jos päiväsaikaan arkena, niin aika moni käy töissä, että ei taaskaan kovin ihmeellistä että käytännössä kukaan ei avannut ovea. Jotkut ovat jopa illalla töissä eivätkä kotona avaamassa ovea randomeille.

Vierailija
17/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäli en näe, niin palo on niin kaukaisessa talossa ettei omaani leviä ihan hetkessä.

Vierailija
18/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se siellä oven takana aina olet, valmiina laukomaan jotain ovelia mollauksia? Itse taidan jatkossakin toimia kuin ap ja jättää oven avaamatta mysteeripimpottajille.

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät pieniä piiriä mt-ongelmana?

Vierailija
19/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe no sit ei hätää. Lymyile vaan sisällä ja toivottavasti ei satu yöllä se tulipalo kun makaat peiton alla piilossa.

Tämä tulipalo oli yöllä ja monet oli sanonut ettei edes nousseet sängystä ihmettelemään mitä pimputellaan.

Loppuyön olivat sitten hotellissa paniikissa, kun meinasivat kuolla vaikka ei heillä ollut kuin savuvahinkoja.

Vierailija
20/46 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se siellä oven takana aina olet, valmiina laukomaan jotain ovelia mollauksia? Itse taidan jatkossakin toimia kuin ap ja jättää oven avaamatta mysteeripimpottajille.

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät pieniä piiriä mt-ongelmana?

Ei vaan sitä ettei uskalleta avata ja kommunikoida ihmisten kanssa suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän