Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisuuteni on ongelma deittimarkkinoilla kun naiset äänestävät lähinnä vain Vihreitä.

Vierailija
05.05.2019 |

Ovat ennakkoluuloisia eivätkä suostu treffeille. Silti en haluaisi valehdella asiasta. Mitä neuvoksi?

Kommentit (274)

Vierailija
161/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nainen äänestin Persuja ihan Halla-ahon takia. Mielestäni oli järkevimmät ja realistisimmat puheet perusteluineen. Eikä pelota yhtään kuten monia tuntui. Lisäksi olen huvittunut yhdestä pikku seikasta, Hallishan pyöräilee joka paikkaan, jopa hallitusneuvotteluihin. 'Vihreät' eivät pärjänneet ilman taksikyytejä :D

Mielestäni joka puolueeseen mahtuu järkipäät ja öyhöt, ihmisiä on joka lähtöön. Itselläni on kumppaneista se kokemus että vasemmistolaiset ovat itaria omaa etuaan vahtivia vaikka luulisi päinvastaista. Tai ehkä vain on niin että ajatusmaailmamme ovat niin kaukana toisistaan. Lähellä luontoa elävänä minusta myös monien cityvihreiden ajatukset tuntuvat ulkoavaruudesta napatuilta.

Vierailija
162/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloittaja kengät jalkaan ja metrolla tai muulla Itikseen tai Jakomäkeen ja aivan taatusti löydät persunaisia! Heidät tunnistaa värjätyistä hiuksista, röökistä ja tatskoista ihan helposti. Mutta jos etsit netistä sitä kauneinta ja nuorinta niin hän on usein jotain muuta.

Suomi24 on myös täynnä persunaisia, ainakin maakunnissa. Laajenna hakusi Järvenpäähän, Keravalle tai muualle lähikuntiin ja löydät takuulla etsimäsi Suomi -naisen.

Eri asia on miksi kukaan sellaisen haluaisi.

Itse kyllä yhdistän klassisen naistyypin oikeistolaisuuteen ja nuo värjätyt hiukset punavihreyteen. (Laura Huhtaari vs Sofi Oksanen) Sama pätee tatuointeihin.

Kokoomuslaiset ovat niitä klassisen näköisiä, persut jotain muuta (monet köyhät äänestäjäthän eivät edes tajua että se on oikeistopuolue). Persut ovat sellaisia kuin Terhi Kiemunki tai Kikie Elomaa tai miehistä Hakkarainen. Heillä on huonosti värjätyt hiukset (liian kovat, usein mustat tai kirkkaanpunaiset kotivärjätyt) ei sellaiset moniväriset kuin rastat kuin Sofilla.

Luulisi että jo Vantaalta tärppäisi! Tai tule Tampereelle, mun yläkerran naisella on Suomi leijona -tatska pohkeessaan.

Halla-ahon PS on eri kuin Soinin öyhöpersut. Halla-aho oli suosituin Eirassa sekä muissa Helsingin arvoalueilla. Oli suosituin jopa Kalliossa.

Halla-Aho on hyvin kokoomuslainen. Seura testasi Halla-Ahon vaalikoneiden vastauksilla mikä puolue täsmää parhaiten, kas se oli kokoomus, keskusta ja kristillisdemokraatit. Kenelle tuli yllätyksenä, minulle ei.

"Ovatko puolueiden erilaiset arvot silmänlumetta? Kymmeniä ”halla-aholaisia” porvariehdokkaita pyrkii eduskuntaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloittaja kengät jalkaan ja metrolla tai muulla Itikseen tai Jakomäkeen ja aivan taatusti löydät persunaisia! Heidät tunnistaa värjätyistä hiuksista, röökistä ja tatskoista ihan helposti. Mutta jos etsit netistä sitä kauneinta ja nuorinta niin hän on usein jotain muuta.

Suomi24 on myös täynnä persunaisia, ainakin maakunnissa. Laajenna hakusi Järvenpäähän, Keravalle tai muualle lähikuntiin ja löydät takuulla etsimäsi Suomi -naisen.

Itse kyllä yhdistän klassisen naistyypin oikeistolaisuuteen ja nuo värjätyt hiukset punavihreyteen. (Laura Huhtaari vs Sofi Oksanen) Sama pätee tatuointeihin.

Kokoomuslaiset ovat niitä klassisen näköisiä, persut jotain muuta (monet köyhät äänestäjäthän eivät edes tajua että se on oikeistopuolue). Persut ovat sellaisia kuin Terhi Kiemunki tai Kikie Elomaa tai miehistä Hakkarainen. Heillä on huonosti värjätyt hiukset (liian kovat, usein mustat tai kirkkaanpunaiset kotivärjätyt) ei sellaiset moniväriset kuin rastat kuin Sofilla.

Luulisi että jo Vantaalta tärppäisi! Tai tule Tampereelle, mun yläkerran naisella on Suomi leijona -tatska pohkeessaan.

Halla-ahon PS on eri kuin Soinin öyhöpersut. Halla-aho oli suosituin Eirassa sekä muissa Helsingin arvoalueilla. Oli suosituin jopa Kalliossa.

Silti kaikista äänestäjistä todella harva äänesti häntä. Tuo kertoo vain että tietyn ras.porukan äänet kohdistuu yhdelle henkilölle.

Totta. Kertoo juuri siitä henkilönpalvonnasta ja diktatuurin kaipuusta, joka persuilla on tutkitustikin yleisempää kuin minkään muun puolueen kannattajilla.

"tutkitusti" :D Itsekö tutkit?

Vierailija
164/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne nuoret persunaiset jossain piilossa kyllä, kun vaalikiertueilla ei näkyny, eikä muissakaan yhteyksissä. Miksei PS saa nuoria naisia hommiin mukaan, jos heitä äänestäjissä kuitenkin on?

Keiden luulet äänestäneen esimerkiksi Jenna Simulaa, joka pääsi eduskuntaan? Veikkaan, että nuoret naiset.

Itse äänestin miespuolista persua, vaikka nuori nainen olenkin.

Vierailija
165/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne nuoret persunaiset jossain piilossa kyllä, kun vaalikiertueilla ei näkyny, eikä muissakaan yhteyksissä. Miksei PS saa nuoria naisia hommiin mukaan, jos heitä äänestäjissä kuitenkin on?

Miksi sin kiersit persujen kiertueella?

Vierailija
166/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Halla-ahon sivusuhde vaikutti minuun niin etten olisi voinut ikinä äänestää tätä. Tuomitsee moniavioisuuden vieraana kulttuurimmelle ja itse harrasti sitä vuosia. Ei edes ole tunnustanut tuota lehtolastaan, monesti saa lukea että hänellä on vain kolme lasta. En hyväksy naisena tuollaista saati hänen väkivaltafanta sioitaan naisia kohtaan.

Vierailija
167/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persunaiset on varsin laadukkaita. Katsopa vaikka valittujen edustajien tietoja.

Vierailija
168/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas oli ongelmana se, etten tiennyt, mistä löytäisin perussuomalaisia arvoja kannattavan miehen. Tuntui, että treffisivustoilla miehet mainostivat olevansa vain liberaaleja, suvaitsevaisia tai kuvien päällä oli sateenkaarilippu. Nämä tyypit heivasin heti pois. Löysin ihan kivan miehen, mutta en ole vieläkään ihan varma, millainen hänen poliittinen kantansa on. Jos paljastuu koko maailman halaajaksi, niin suhde loppuu siihen. T. insinöörinainen

Vierailija
169/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persunaiset on varsin laadukkaita. Katsopa vaikka valittujen edustajien tietoja.

Edustajat ovat eri asia kuin ne persunaiset jotka ovat kansan syvissä riveissä. Näkihän sen jo vaalivalvojaisissa että epäsiisteintä ja maalaisimman näköistä jengiä persujen kannattajissa. Sellaista wt. menoa.

Vierailija
170/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Halla-ahon sivusuhde vaikutti minuun niin etten olisi voinut ikinä äänestää tätä. Tuomitsee moniavioisuuden vieraana kulttuurimmelle ja itse harrasti sitä vuosia. Ei edes ole tunnustanut tuota lehtolastaan, monesti saa lukea että hänellä on vain kolme lasta. En hyväksy naisena tuollaista saati hänen väkivaltafanta sioitaan naisia kohtaan.

Toukohärkä kynsi yhtälailla. Mutta putosi eduskunnasta, joten olet oikeassa. Tuollainen karkottaa äänestäjiä. Toisissa puolueissa.

Vierailija
171/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys toisin päin.

Miten viherfeministi voi seurustella sortajan kanssa? Vai eivätkö kaikki miehet olekaan sortajia? Onko sittenkin vain osa miehistä sortajia? Onko isi sortaja? Ja mistä tietää, kuka on se sortaja?

Vierailija
172/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas oli ongelmana se, etten tiennyt, mistä löytäisin perussuomalaisia arvoja kannattavan miehen. Tuntui, että treffisivustoilla miehet mainostivat olevansa vain liberaaleja, suvaitsevaisia tai kuvien päällä oli sateenkaarilippu. Nämä tyypit heivasin heti pois. Löysin ihan kivan miehen, mutta en ole vieläkään ihan varma, millainen hänen poliittinen kantansa on. Jos paljastuu koko maailman halaajaksi, niin suhde loppuu siihen. T. insinöörinainen

Ohiksena: Nuo sateenkaariliput ja muut vastaavat profiileissa ovat todella turnoff. 

Vierailija
173/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat etsimistä kunnes löydät perussuomalaisen naisen. Niitäkin on, kuten minä. En minäkään vihervassari miehen kanssa lähtisi treffeille. PS naisia löytyy varmaankin paremmin pk-seudun ulkopuolelta.

Vierailija
174/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää miksi pidät köyhiä niin tyhminä, että eivät edes tajua, minkälaista puoluetta äänestävät?

Vierailija
175/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko puolueiden erilaiset arvot silmänlumetta? Kymmeniä ”halla-aholaisia” porvariehdokkaita pyrkii eduskuntaan

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/ovatko-puolueiden-erilaiset-arvot-…

Vierailija
176/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää miksi pidät köyhiä niin tyhminä, että eivät edes tajua, minkälaista puoluetta äänestävät?

Mitä hittoa, onko Teuvo värjännyt hiukset?

Vierailija
177/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toukohärkä kynsi yhtälailla. Mutta putosi eduskunnasta, joten olet oikeassa. Tuollainen karkottaa äänestäjiä. Toisissa puolueissa.

Sillä erotuksella että Touko jätti vaimonsa uuden naisen takia eikä tapaillut tätä vuosia ja tehnyt raskaaksi ja sitten kieltänyt lapsen olemassaolon. Hallis pystyy siihen ja se on pelottavaa.

Vierailija
178/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala homoksi. Niitähän perussuomalaiset ovat.

Vierailija
179/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala homoksi. Niitähän perussuomalaiset ovat.

Ovatko ne persut nyt sitten homoja vai homofobisia?

Vierailija
180/274 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, onko Teuvo värjännyt hiukset?

Sillä on nykyään punainen kananpersetukka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme