Perussuomalaisuuteni on ongelma deittimarkkinoilla kun naiset äänestävät lähinnä vain Vihreitä.
Ovat ennakkoluuloisia eivätkä suostu treffeille. Silti en haluaisi valehdella asiasta. Mitä neuvoksi?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, tai jos ei niin miten se ketä äänestit tulee esiin deittaillessa?
Deittailenko eri tavalla kuin muut, kun minulla ei oikein ikinä tule ketä äänesti esiin ennen kuin suhteen syvetessä kuukausia vuosia, ja silloinkin se tulee esiin lähinnä seuraavissa vaaleissa kun se on ajankohtaista.
Sitä paitsi, eiköhän noita nuoria naisia jotka äänesti PS ole myös yllin kyllin. Miksi oletat että 100% äänesti jotain vihreitä? Luuletko todella, että Jenkeissä 100% nuorista naisista äänesti Hillarya? No, täältä näet mikä on totuus: https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/
Luuletko ettei Suomeenkin saataisi r/hottiesforJHA ?
Todellakin saataisiin.
Joo, huvittaa ihmiset, jotka todella kuvittelee ettei Suomessa ole kymmeniä tuhansia missien näköisiä naisia, jotka äänestivät PS.
Mistähän nämä provot edes lähtee, joku vihreä yritti ninjamarkkinoida ja saada PS äänestäjän muuttamaan vihreisiin pillun saamisen takia. HA!
Kuule, newsflash: kuumia PS naisia riittää ERITTÄIN PALJON.
No häpeääkö ne sitä kun eivät lähde ehdokkaiksi eivätkä olleet vaalikampanjassa mukana? Miksi ne ei tule esiin?
Vai onko ne sittenkin mielikuvitusolentoja?
Koska ainakaan minulla ei enää olisi kavereita, jos olisin tullut esiin. Näin suvaitsevaisia ovat nuoret yliopisto-opiskelijat.
Itsekin jouduin nyt keväällä useasti tunteellisen paatoksen kohteeksi opiskelijaravintolassa kun koulun punavihreät kovaan ääneen toitotti kuinka on tärkeää äänestää "ettei persut voita". Itse söin aina hiljaa ja koitin pysyä erossa keskusteluista. En ymmärrä miksi punavihreät ottavat politiikan niin henkilökohtaisesti. Annas olla jos menet paljastamaan äänestäväsi persuja, niin alkaa seurasta eristäminen ja seläntakana puhuminen. Parempi olla hiljaa ja antaa heidän vouhkata keskenään.
Huutista kun perussuolinkaiset eivät edes kehtaa myöntää kannattavansa persuja. :D Netissä kyllä kovasti öyhötetään, mutta tosielämässä vaan lusikoidaan hiljaa ja punastelleen keittoa suuhun.
Onko vihervasemmistolaisten mielestä kiusaamisessa ja syrjinnässä jotain hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama kuka petti ketä, mutta kyllähän se naurattaa kun puolueessa joka korostaa muka suomalaisia arvoja ihan pj itse hyppää vieraissa :D tosin koko puoluehan on yhtä logiikan ristiriitaa joten ei ihmetytä.
OhisEhkä, mutta on myös vähintään yhtä naurettavaa, että ihmiset jotka huutavat kaiken suvaitsemisen perään yhtäkkiä ovatkin kuin jotain ahdasmielisimpiä justiinoita 1800-luvulta. Pitäisi olla looginen.
Ihminenhän voi suvaita eri värisiä ihmisiä ja silti kieltäytyä huonosta parisuhteesta.
Suvaitsemisen pitää olla kaiken kattavaa ollakseen suvaitsevaisuutta. Jos "suvaitsee" vain yhtä asiaa ja tuomitsee kaikki muut, ei sillä ole mitään tekemistä suvaitsevuuden kanssa. Se on itse asiassa sen vastakohta.
Minua ärsyttää suuresti, että vihreyteni takia minua nimitellään suvaitsevaiseksi. Ihme termi. Mitä se tarkoittaa? Tämän väkisinmäärittelyn jälkeen kerrotaan että olen mukasuvaitsevainen, kun en "suvaitsekaan" montaa asiaa kuten massamurhia, kovia huumeita ja persujen maailmankuvaa. Olen suvaitsevainen siinä mielessä että en halua esimerkiksi puuttua toisten oikeuteen äänestää. Eli saa olla toista mieltä, se suvaitsenko mielessäni ihan kaikkea on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vihreistä asuu Helsingissä, jossa eivät ole luontoa nähneetkään.
Vihollinen maalitettu vai? Kyllä Helsingissäkin on luontoa.
Ei, ei perussuomalaiset miellä vihreitä (tai muitakaan puoluekantoja) vihollisiksi. On hyvä, että eri näkemyksiä ja malleja esitellään ja että niitä on, muuten ei kehitystä mihinkään suuntaan synny.
Toki joskus turhauttaa se, miten subjektiivisesti ajatellaan ja asiat mielletään, esimerkiksi ekologista ei ole vegenä syödä avokaadoa, ananasta tai parapähkinää joka rahditetaan toiselta puolelta palloa, ja jonka tuotannossa on todennäköisesti poljettu ihmisoikeuksia. Myöskään sähköauto tällä hetkellä ei ole missään muotoa ekologinen valinta johtuen akkujen materiaalista, kestosta ja jälkikäsittelystä (puhumattakaan sähköinfrasta, mutta tämän nyt jokainen ymmärtää).
Maalittamiseen ei ole mitään tarvetta. Yhteistyöhön sen sijaan on suuri tarve!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, tai jos ei niin miten se ketä äänestit tulee esiin deittaillessa?
Deittailenko eri tavalla kuin muut, kun minulla ei oikein ikinä tule ketä äänesti esiin ennen kuin suhteen syvetessä kuukausia vuosia, ja silloinkin se tulee esiin lähinnä seuraavissa vaaleissa kun se on ajankohtaista.
Sitä paitsi, eiköhän noita nuoria naisia jotka äänesti PS ole myös yllin kyllin. Miksi oletat että 100% äänesti jotain vihreitä? Luuletko todella, että Jenkeissä 100% nuorista naisista äänesti Hillarya? No, täältä näet mikä on totuus: https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/
Todellakin saataisiin.
Joo, huvittaa ihmiset, jotka todella kuvittelee ettei Suomessa ole kymmeniä tuhansia missien näköisiä naisia, jotka äänestivät PS.
Mistähän nämä provot edes lähtee, joku vihreä yritti ninjamarkkinoida ja saada PS äänestäjän muuttamaan vihreisiin pillun saamisen takia. HA!
No häpeääkö ne sitä kun eivät lähde ehdokkaiksi eivätkä olleet vaalikampanjassa mukana? Miksi ne ei tule esiin?
Koska ainakaan minulla ei enää olisi kavereita, jos olisin tullut esiin. Näin suvaitsevaisia ovat nuoret yliopisto-opiskelijat.
Itsekin jouduin nyt keväällä useasti tunteellisen paatoksen kohteeksi opiskelijaravintolassa kun koulun punavihreät kovaan ääneen toitotti kuinka on tärkeää äänestää "ettei persut voita". Itse söin aina hiljaa ja koitin pysyä erossa keskusteluista. En ymmärrä miksi punavihreät ottavat politiikan niin henkilökohtaisesti. Annas olla jos menet paljastamaan äänestäväsi persuja, niin alkaa seurasta eristäminen ja seläntakana puhuminen. Parempi olla hiljaa ja antaa heidän vouhkata keskenään.
Huutista kun perussuolinkaiset eivät edes kehtaa myöntää kannattavansa persuja. :D Netissä kyllä kovasti öyhötetään, mutta tosielämässä vaan lusikoidaan hiljaa ja punastelleen keittoa suuhun.
Onko vihervasemmistolaisten mielestä kiusaamisessa ja syrjinnässä jotain hauskaa?
Sinähän tässä vastustat ja syyllistät vihervasemmistoa jonkun henkilön mielipiteen takia, se on syrjintää.
T. eri.
Me ollaan tässä kaikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei perussuomalaiset miellä vihreitä (tai muitakaan puoluekantoja) vihollisiksi. On hyvä, että eri näkemyksiä ja malleja esitellään ja että niitä on, muuten ei kehitystä mihinkään suuntaan synny.
Toki joskus turhauttaa se, miten subjektiivisesti ajatellaan ja asiat mielletään, esimerkiksi ekologista ei ole vegenä syödä avokaadoa, ananasta tai parapähkinää joka rahditetaan toiselta puolelta palloa, ja jonka tuotannossa on todennäköisesti poljettu ihmisoikeuksia. Myöskään sähköauto tällä hetkellä ei ole missään muotoa ekologinen valinta johtuen akkujen materiaalista, kestosta ja jälkikäsittelystä (puhumattakaan sähköinfrasta, mutta tämän nyt jokainen ymmärtää).
Et edusta kuitenkaan persuja vaan itseäsi. Maalitat vihollisiasi ja toivot että samaan lapselliseen leikkiin lähteen mahdollisimman moni. Et myöskään pysty edelleenkään puhumaan vihreiden puolesta mitä he valikoivat, ellet maalita nimenomaan vihreitä viholliseksesi, kuten teet tuolla litaniallasi tuontihedelmistä sekä sähköautosta. Tämä näkyy aivan selkeasti viestissäsi, älä aliarvioi muita keskustelijoita vaan keskity hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin saataisiin.
Sinähän tässä vastustat ja syyllistät vihervasemmistoa jonkun henkilön mielipiteen takia, se on syrjintää.
T. eri.
Enhän mä ole muuta tehnyt kun kysynyt kysymyksen, ei tuo mitään syrjintää ole. Aika paljon oli tuo kommentti saanut yläpeukkuja ja siksi kirjoitin sen monikkomuodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy persunaisia, taidat vain olla turhan valikoiva. Jos vain jotkut parikymppiset kaupunkilaistyttöset kiinnostaa niin ei ihme ettei löydy kuin vihreitä. Etsisit ikäisiäsi naisia maalta ja pienemmistä kaupungeista.
Toisaalta useimpia naisia ei kauheasti kiinnosta politiikasta öyhöttävä mies, oli poliittinen suuntaus mikä tahansa. Kyllä mullakin on ystävinä ihmisiä joilla eri puoluekanta kuin mulla ja silti tullaan hyvin toimeen. Vähän lapsellista tuollainen valikointi. Kannattaa pysyä loitolla muutenkin ihmisistä joilla joku musiikkimaku, poliittinen suuntautuminen, karppaus, veganismi, mikä tahansa loppujen lopuksi aika pikkuasia määrittää koko elämän ja sen, kenen kanssa voi edes tutustua.
Harva meistä persuja äänestävistä "öyhöttää" politiikasta kun persujen äänestämisestä on oltava hiljaa täällä pk-seudulla. Kuitenkin parisuhde täytyy rakentaa rehellisyydelle, joten silloin on parempi laittaa kaikki kortit pöytään heti. - AP
Kyllähän itähelsinkiläisissä lähiöissä äänestetään paljonkin persuja. Tosin heitä ehkä löytyy lähiöräkälöistä ym. ja moottoriurheilua tai metsästystä harrastavista, feminiinisen näköisistä (tosin ovat hieman pulleampia ja usein tatuoituja) poikatytöistä sekä maalta kotoisin olevista. Monet miehisten alojen duunarinaiset ja amiskoulutetut (poislukien hoitoala) naiset myös tuntuvat äänestävän persuja.
Jos haluat trendikkään, peppuaan salilla treenaavan, lattea juovan, langanlaihan, osapäivävegaanin ja jossain määrin tiedostavan/fiksun, instassa aktiivisen etelähelsinkiläispimatsun, missiosi onkin hankalampi, sillä heistä tuskin kukaan äänestää persuja.
No en kyllä näe mitään yhteistä kaupungissa asuvana (joskin maaseudulla kasvaneena) kulttuurialalla itsensä työllistäneenä naisena jonkun muita vihaavan p e r s u öykkärin kanssa. Ei ole yhtään samaa arvopohjaa. Ei siitä voi mitään rakentavaa saada aikaiseksi. Minulla on toiveissa oma lapsi, mutta kaupungeissa on vähemmän miehiä kuin maalla. Kumppanin löytäminen on haastavaa. Olen kyllä paljon treffeillä käynyt, mutta ei ole kolahtanut. Ne harvat kerrat kun olen itse kiinnostunut se ei ole ollut molemminpuoleista. En halua tyytyä keneenkään ilman minkäänlaista intohimoa enkä toivo samoin myöskään itselleni tehtävän. Vain rakkaus on oikea syy sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edusta kuitenkaan persuja vaan itseäsi. Maalitat vihollisiasi ja toivot että samaan lapselliseen leikkiin lähteen mahdollisimman moni. Et myöskään pysty edelleenkään puhumaan vihreiden puolesta mitä he valikoivat, ellet maalita nimenomaan vihreitä viholliseksesi, kuten teet tuolla litaniallasi tuontihedelmistä sekä sähköautosta. Tämä näkyy aivan selkeasti viestissäsi, älä aliarvioi muita keskustelijoita vaan keskity hieman.
Ja vihreät nimenomaan ei saa omata samoja laillisia oikeuksia kuin muut liikumiseen tai ravintoon, heidän on annettava muiden tuhota vapaasti ympäristöä eikä siihen saa puuttua politiikalla, kaksinaismoralistista.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä näe mitään yhteistä kaupungissa asuvana (joskin maaseudulla kasvaneena) kulttuurialalla itsensä työllistäneenä naisena jonkun muita vihaavan p e r s u öykkärin kanssa. Ei ole yhtään samaa arvopohjaa. Ei siitä voi mitään rakentavaa saada aikaiseksi. Minulla on toiveissa oma lapsi, mutta kaupungeissa on vähemmän miehiä kuin maalla. Kumppanin löytäminen on haastavaa. Olen kyllä paljon treffeillä käynyt, mutta ei ole kolahtanut. Ne harvat kerrat kun olen itse kiinnostunut se ei ole ollut molemminpuoleista. En halua tyytyä keneenkään ilman minkäänlaista intohimoa enkä toivo samoin myöskään itselleni tehtävän. Vain rakkaus on oikea syy sitoutua.
Kaupungissa voi olla enemmän luontoa kuin maaseudulla riippuu missä ja miten liikkuu ja mikä itse henkilöä kiinnostaa. Monilla on vain tarve maalittaa vihollisia jotta saisi katkerana yhdessä vihata jotain keksittyä juttuaan. Ymmärrän hyvin ettei sellainen käytös herätä rakkautta vaikka vihollinen voisi yhdistääkkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi täytyy sanoa etten ole tuosta samaa mieltä, sillä mm. täällä on kutsuttu meikäläisiä maanviholliseksi, maanpetturiksi ja vaikka miksi persujen toimesta.
Toisekseen, kun sitä faktaa ei mitenkään peitellä että mikään ihmisen toimi ei voi olla 100% ekologinen (eikä aina eettinenkään, johtuen siitä miten maailmaa on tähän asti rakennettu ja mitkä tahot pitävät sitä systeemiä yllä), mutta sen sijaan joukko ihmisiä pyrkii tekemään ekologisempia(!) valintoja, niin minusta on aika turhaa alkaa kyhäämään vakavaan keskusteluun avokado olkinukkeja ja sähköautoon ”ei millään muotoa ekologinen” väitteitä. Sen sijaan että saataisiin ratkaisuja ja tuloksia, toiset keskittyy epäloogisuuksien metsästämiseen ja toiset näiden myyttien murtamiseen.
Yhteistyö olisi todella tervetullutta, niin politiikkaan kuin muuhunkin keskustelukulttuuriin. Se vaatii saivartelulle, syyttelylle ja faktojen kieltämiselle loppua. Pystyttekö te tähän?
Onneksi harvempi ihminen kuuluu puolueisiin tai edes äänestää aina yhtä ja samaa puoluetta. Ei aiheuta siis suuremmin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy persunaisia, taidat vain olla turhan valikoiva. Jos vain jotkut parikymppiset kaupunkilaistyttöset kiinnostaa niin ei ihme ettei löydy kuin vihreitä. Etsisit ikäisiäsi naisia maalta ja pienemmistä kaupungeista.
Toisaalta useimpia naisia ei kauheasti kiinnosta politiikasta öyhöttävä mies, oli poliittinen suuntaus mikä tahansa. Kyllä mullakin on ystävinä ihmisiä joilla eri puoluekanta kuin mulla ja silti tullaan hyvin toimeen. Vähän lapsellista tuollainen valikointi. Kannattaa pysyä loitolla muutenkin ihmisistä joilla joku musiikkimaku, poliittinen suuntautuminen, karppaus, veganismi, mikä tahansa loppujen lopuksi aika pikkuasia määrittää koko elämän ja sen, kenen kanssa voi edes tutustua.
Harva meistä persuja äänestävistä "öyhöttää" politiikasta kun persujen äänestämisestä on oltava hiljaa täällä pk-seudulla. Kuitenkin parisuhde täytyy rakentaa rehellisyydelle, joten silloin on parempi laittaa kaikki kortit pöytään heti. - AP
Kyllähän itähelsinkiläisissä lähiöissä äänestetään paljonkin persuja. Tosin heitä ehkä löytyy lähiöräkälöistä ym. ja moottoriurheilua tai metsästystä harrastavista, feminiinisen näköisistä (tosin ovat hieman pulleampia ja usein tatuoituja) poikatytöistä sekä maalta kotoisin olevista. Monet miehisten alojen duunarinaiset ja amiskoulutetut (poislukien hoitoala) naiset myös tuntuvat äänestävän persuja.
Jos haluat trendikkään, peppuaan salilla treenaavan, lattea juovan, langanlaihan, osapäivävegaanin ja jossain määrin tiedostavan/fiksun, instassa aktiivisen etelähelsinkiläispimatsun, missiosi onkin hankalampi, sillä heistä tuskin kukaan äänestää persuja.
No ei ne kyllä missään nimessä vihervassareita äänestä. Siis trendikkäät, salilla treenaavat, laihat, älykkäät etelähelsinkiläiset. Kokoomus se on.
Eihän vihervassareilla ole rahaa asua etelä-Helsingissä tai käydä salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi täytyy sanoa etten ole tuosta samaa mieltä, sillä mm. täällä on kutsuttu meikäläisiä maanviholliseksi, maanpetturiksi ja vaikka miksi persujen toimesta.
Toisekseen, kun sitä faktaa ei mitenkään peitellä että mikään ihmisen toimi ei voi olla 100% ekologinen (eikä aina eettinenkään, johtuen siitä miten maailmaa on tähän asti rakennettu ja mitkä tahot pitävät sitä systeemiä yllä), mutta sen sijaan joukko ihmisiä pyrkii tekemään ekologisempia(!) valintoja, niin minusta on aika turhaa alkaa kyhäämään vakavaan keskusteluun avokado olkinukkeja ja sähköautoon ”ei millään muotoa ekologinen” väitteitä. Sen sijaan että saataisiin ratkaisuja ja tuloksia, toiset keskittyy epäloogisuuksien metsästämiseen ja toiset näiden myyttien murtamiseen.
Yhteistyö olisi todella tervetullutta, niin politiikkaan kuin muuhunkin keskustelukulttuuriin. Se vaatii saivartelulle, syyttelylle ja faktojen kieltämiselle loppua. Pystyttekö te tähän?[/quote
En tiedä persuista, mutta vihervassarit eivät kykene. Me tolkun ihmiset, jotka emme kuulu mihinkään ääripäähän, kyllä kykenemme.
[/quote] Et edusta kuitenkaan persuja vaan itseäsi. Maalitat vihollisiasi ja toivot että samaan lapselliseen leikkiin lähteen mahdollisimman moni. Et myöskään pysty edelleenkään puhumaan vihreiden puolesta mitä he valikoivat, ellet maalita nimenomaan vihreitä viholliseksesi, kuten teet tuolla litaniallasi tuontihedelmistä sekä sähköautosta. Tämä näkyy aivan selkeasti viestissäsi, älä aliarvioi muita keskustelijoita vaan keskity hieman. [/quote]
Pahoittelen että koit mielipiteeni (joka tosiaan on omani ja henkilökohtainen, enkä halua, tai väitä edustavani puoluetta, vaan perusuomalaista äänestäjää) vihreitä tai vihreiden politiikkaa/ajatusmaailmaa maalittavaksi, tai jollain tavoin sinua ja muita keskustelijoita aliarvioitsevaksi.
En myöskään edelleenkään näe erilaista puoluekantaa kannattavaa "vihollisena", vaan kuten sanoin, tässä ollaan kaikki yhdessä joten jonkinlaista kykyä yhteistyöhön pitäisi löytyä vaikka näkemykset joissain asioissa olisivat jopa vastakkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne kyllä missään nimessä vihervassareita äänestä. Siis trendikkäät, salilla treenaavat, laihat, älykkäät etelähelsinkiläiset. Kokoomus se on.
Eihän vihervassareilla ole rahaa asua etelä-Helsingissä tai käydä salilla.
Kokoomusta, RKP:ta ja vihreitä (Helsingissä ainakin), mutta ei juurikaan persuja, keskustaa tai esim. demareitakaan. Suuri osa vihreiden äänestäjistä on niitä trendikkäitä (tosin osin vanhempiensa rahoilla)...ei kaikki ole risupartamiehiä tai rastatukkatyttöjä kirppisvaatteissaan.
Koko persujen politiikka perustuu vihollisen maalittamisen eikä mihinkään muuhun. Viholliset on lueteltu monesti päivässä tälläkin palstalla. Toptuutta ei siitä ole kieltäminen. Vihollinen yhdistää ja sitä haetaan jotta saatasiiin kalastettua ääniä vihollista etsiviltä. Some ja tämä palsta varsinkin on valjastettu persujen arvomaailmaa toitottavaksi vihollisen etsintä koneistoksi. Ei täälä muut niin aktiivisena hae vihollisia kuin persut eikä se ole mitenkään salattua vaan aivan avointa päivästä toiseen. Tämä on ihan tuttua politiikkaa joka liitetään maailmanhistoriassa fasismiin.
Ongelmaa ei olisi jos keskustelua oikeasti olisi vihollisten maalittamisen sijaan.
Jos nyt suljetaan pois kaikki muu mitä perussuomalaisia äänestävä henkilö saattaa edustaa, niin minulle deal-breaker on tyhmyys tai pahantahtoisuus.
Tyhmyydellä viittaan siihen, että jos henkilö haluaa vain koko kansan parasta, ja antaa äänensä puolueelle jonka johtajan mielestä kaltaiseni naiset ansaitsevat tulla raiskatuksi yms., niin ei se minusta kyllä älykkyydestä kerro. Sen verran täytyy politiikkaa ymmärtää, että vaikka äänestäisi ”vaan sitä yhtä kunnollista ehdokasta”, niin tämä ei välttämättä pääse läpi, mutta ääni menee aina koko puolueelle, ja suuremmalla paikkamäärällä edustamaan voi päästä vaikka minkälaisia hirviöitä, varsinkin jos suuriosa ehdokkaista on kaikkea muuta kuin kunnollista porukkaa esim. rikoksista tuomittuja.
Jos kyseinen henkilö taas ymmärtää tämän eli ajattelee että kansan etu on se että suurinosa kärsii, niin kyse on suoranaisesta pahuudesta, psykopaattisista piirteistä luonteessa. Todellakin turn off.
Kaikkien kanssa pyrin tulemaan toimeen, mutta kumppaniksi en huoli ihan millaista tahansa.
Ainoa neuvo minkä voin antaa ap:lle on että treffaa itsesi kaltaisia.
N27
Kiitos tästä asperger-tyylisestä luennosta:). Olen tietoinen metsästyksen riistanhoidollisesta puolesta.