Perussuomalaisuuteni on ongelma deittimarkkinoilla kun naiset äänestävät lähinnä vain Vihreitä.
Ovat ennakkoluuloisia eivätkä suostu treffeille. Silti en haluaisi valehdella asiasta. Mitä neuvoksi?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama kuka petti ketä, mutta kyllähän se naurattaa kun puolueessa joka korostaa muka suomalaisia arvoja ihan pj itse hyppää vieraissa :D tosin koko puoluehan on yhtä logiikan ristiriitaa joten ei ihmetytä.
OhisEhkä, mutta on myös vähintään yhtä naurettavaa, että ihmiset jotka huutavat kaiken suvaitsemisen perään yhtäkkiä ovatkin kuin jotain ahdasmielisimpiä justiinoita 1800-luvulta. Pitäisi olla looginen.
Ihminenhän voi suvaita eri värisiä ihmisiä ja silti kieltäytyä huonosta parisuhteesta.
Kuka muka ottaa puoluekannan esille treffeillä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama kuka petti ketä, mutta kyllähän se naurattaa kun puolueessa joka korostaa muka suomalaisia arvoja ihan pj itse hyppää vieraissa :D tosin koko puoluehan on yhtä logiikan ristiriitaa joten ei ihmetytä.
OhisEhkä, mutta on myös vähintään yhtä naurettavaa, että ihmiset jotka huutavat kaiken suvaitsemisen perään yhtäkkiä ovatkin kuin jotain ahdasmielisimpiä justiinoita 1800-luvulta. Pitäisi olla looginen.
Ihminenhän voi suvaita eri värisiä ihmisiä ja silti kieltäytyä huonosta parisuhteesta.
Suvaitsemisen pitää olla kaiken kattavaa ollakseen suvaitsevaisuutta. Jos "suvaitsee" vain yhtä asiaa ja tuomitsee kaikki muut, ei sillä ole mitään tekemistä suvaitsevuuden kanssa. Se on itse asiassa sen vastakohta.
POISTAKAA POLIITTINEN SUUNTAUKSENNE PROFIILEISTA! SEN KERTOMINEN ON MERKKI FANAATTISUUDESTA!
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisissa on piirteitä, jotka eivät sovi henkevään parisuhteeseen. Olennaista ei ole puoluekanta, vaan perussuomalaisen tapa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisissa on piirteitä, jotka eivät sovi henkevään parisuhteeseen. Olennaista ei ole puoluekanta, vaan perussuomalaisen tapa ajatella.
Persut ovat parisuhdematskua toisin kuin haahuilevat punavihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sellaista perisuomalaista parisuhdematskua jossa vaimo joko pidetään nyrkin ja hellan välissä, nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla, tehdään lapsia sinnetänne tai maristaan netissä siitä kuinka suomalainen mies ei kelpaa naisille. Itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit tietysti kysyä itseltäsi, haluatko vasemmistovihreän naisen kumppaniksi?
Niin. Oletko peruspersu valmis luopumaan
BBQ grillikaslerpihveistä, dieselmersusta,
Thaimaan lomasta, harrikasta, sota-elokuvista,
metsästyksestä ja typeristä alapään vitseistä?
Tuskin.
Olen vihreä nainen enkä kiinnitä tuollaisiin toisarvoisiin asiohin miehessä huomioita. Rasimi sen sijaan ällöttää.
Suurin osa miehistä (syystä jota en voi ymmärtää) lukee sotakirjallisuutta ja metsästys on osa suomalaista, säilyttämisen arvoista eräkulttuuria. Thaimaan lomat omin päin ovat kyllä epäilyttäviä, en tykkäisi.
Alapään vitsejä kerron itse kaikille jotka viitsivät kuunnella;).
Nasupekka kirjoitti:
POISTAKAA POLIITTINEN SUUNTAUKSENNE PROFIILEISTA! SEN KERTOMINEN ON MERKKI FANAATTISUUDESTA!
KAPITAALEILLA HUUTAMINEN SEN SIJAAN ANTAA VAIKUTELMAN RAUHALLISUUDESTA JA HARKITSEVAISUUDESTA! LAITA VIELÄ VIISI HUUTOMERKKIÄ PERÄÄN!
Yrität selvästikin naisia, jotka ovat tämän hetkistä tasoasi ylempänä. Kyllä niitä sulle soveltuvia persunaisia on, olet vain etsinyt väärästä paikasta.
Varsinkin nuorilla city-vihreillä tuo ideologia voi joskus olla aika ehdoton, eikä ehkä osata punnita todellista ekologisuutta ihan objektiivisesti. Aika lailla myös iän myötä kasvaa suvaitsevaisuus, ja sitten ymmärretään ettei mahdollisen parisuhteen määräävä tekijä ehkä olekaan puoluekanta.
Vierailija kirjoitti:
Yrität selvästikin naisia, jotka ovat tämän hetkistä tasoasi ylempänä. Kyllä niitä sulle soveltuvia persunaisia on, olet vain etsinyt väärästä paikasta.
Totta. Ei ehkä kannattaisi mennä nettiin, sillä ap:n tasoiset naiset eivät osaa käyttää tietokonetta - tai eivät saa käyttää sitä ;D
Ajattelen, siis olen kirjoitti:
Varsinkin nuorilla city-vihreillä tuo ideologia voi joskus olla aika ehdoton, eikä ehkä osata punnita todellista ekologisuutta ihan objektiivisesti. Aika lailla myös iän myötä kasvaa suvaitsevaisuus, ja sitten ymmärretään ettei mahdollisen parisuhteen määräävä tekijä ehkä olekaan puoluekanta.
Kokeilepa miltä tuo viesti näyttää jos korvaat city-vihreän persulla... Siinähän voisi olla jopa järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oerussuomalainen tapa ajatella ja osaksi juuri sen takia tulee ap:n kaltaisia vouhottajia, jotka eivät ymmärrä oman vastenmielisyytensä todellista syytä.
On niitä naisiakin ja nuoria, jotka kannattaa Persuja.Lähesty niitä ja Seukkaa niiden kanssa, jos tuo asia on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt nähtiin yllä varsin kapea-alainen analyysi, jossa puolekanta määrittää tavan ajatella. Epäilen, että tämän ja vastaavien kommenttien kirjoittelijat eivät kovin montaa perussuomalaista puoluetta äänestäneitä tunne, saati ajatusmaailmaa.
Avaa vähän, miten kuvailisit persujen tapaa ajatella ja mihin perustat väittämäsi?
Suurin osa vihreistä asuu Helsingissä, jossa eivät ole luontoa nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vihreistä asuu Helsingissä, jossa eivät ole luontoa nähneetkään.
Vihollinen maalitettu vai? Kyllä Helsingissäkin on luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit tietysti kysyä itseltäsi, haluatko vasemmistovihreän naisen kumppaniksi?
Niin. Oletko peruspersu valmis luopumaan
BBQ grillikaslerpihveistä, dieselmersusta,
Thaimaan lomasta, harrikasta, sota-elokuvista,
metsästyksestä ja typeristä alapään vitseistä?
Tuskin.Olen vihreä nainen enkä kiinnitä tuollaisiin toisarvoisiin asiohin miehessä huomioita. Rasimi sen sijaan ällöttää.
Suurin osa miehistä (syystä jota en voi ymmärtää) lukee sotakirjallisuutta ja metsästys on osa suomalaista, säilyttämisen arvoista eräkulttuuria. Thaimaan lomat omin päin ovat kyllä epäilyttäviä, en tykkäisi.
Alapään vitsejä kerron itse kaikille jotka viitsivät kuunnella;).
Metsästyksellä on ihan merkityksensäkin. Sillä pidetään eläinkantoja sopivina näihin olosuhteisiin mitkä ihminen asumisellaan aiheuttaa.
Esimerkiksi metsäkanalintuja suojellaan sillä, että vuosittain tapetaan supikoiria ja muita pienpetoja. Muussa tapauksessa metsäkanalinnut katoaisivat nopeasti suomen metsistä.
Ehkä, mutta on myös vähintään yhtä naurettavaa, että ihmiset jotka huutavat kaiken suvaitsemisen perään yhtäkkiä ovatkin kuin jotain ahdasmielisimpiä justiinoita 1800-luvulta. Pitäisi olla looginen.