Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi harrastaa liikuntaa liian isojen rintojeni takia

Vierailija
04.05.2019 |

Koko 80 G. Pienennysleikkaus edessä yksityissairaalassa. Terveydellisten haittojen lisäksi näytän lihavalta, vaikka olen aina ollut liikunnallinen ja hoikka.

Julkinen terveydenhoito ei piittaa pätkääkään!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sporttiliivit vaan päälle tai sitten aloitat uimaan, siinä ei isoista rinnoista ole haittaa 👍

Rintauintia?

Vierailija
22/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ap. vastaa? Kyllä noilla rinnoilla pitäisi päästä julkiselle ihan. Mäkin olen menossa, tosin mulla 85G. Kaikki kriteerit täyttyvät kevyesti. Joudut maksamaan hunajaa yksityiselle, kun julkisella saisit ilmasiks, jos sairaalapäivämaksuja ei oteta.

85G ja leikkaukseen? Häh? Mulla on 85H eikä ole mtn tarvetta leikkaukseen kun käytän hyviä liivejä ja käyn säännöllisesti hierojalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita että selkää särkee ja harteita. Ei hätää. Mene saamaan lähete terv.kesk., isot bosat on terveyshaitta ja kuuluu julkisella leikata. Ts. nk piennennysleikkaus

Vierailija
24/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmiset, hankkikaa oikean kokoisia liivejä itsellenne. Oikeassa koossa oleva 80G ei ole mikään valtava koko.

Vierailija
25/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten trollit luulisitte että joillain massiivihinkeillä liikutaan jos vielä roikkuvat navassa asti?

Vierailija
26/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock absorberit ja onnistuu hyvin esim juoksu t 75 F-H

Vierailija
27/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta minkäänlaiset liivit, miehet tuijottaa ja huutelee kun yritän juosta.

75 F 

Vierailija
28/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sporttiliivit vaan päälle tai sitten aloitat uimaan, siinä ei isoista rinnoista ole haittaa 👍

Sporttiliiveillä onnistuu aina!

Vierailija
29/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksin kaksi maratonia, kun kokoni oli 80F. Kahdet tiukat urheiluliivit tekivät työnsä hyvin, vaikka tietenkin kannoin mukanani paria isoa punttia, jollaisia useimmilla muilla ei ollut.

Nykyisin kokoni on 85H, koska vaikka en ole hirveästi lihonut hoikista vuosistani, olen kehittänyt itselleni ns. tätitissit. Pyöräily, soutu, monenlainen tanssiminen ja kaikki, missä ei tarvitse hyppiä, sujuu aivan vaivatta. Voisin kyllä hypelläkin, mutta en ole koskaan pitänyt pallopeleistä. Niin, ja kipuja ja vaivaa minulla ei näistä upeista rinnoista ole koskaan ollut. :)

Vierailija
30/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksia ei tehdä julkisilla varoilla. Oletko kokeillut laihduttaa? Jos rinnat pienenisivät sillä.

Helpompaa on hyväksyä itsensä sellaisena kun on, eikä mennä kalliisiin ja riskialttiisiin leikkauksiin.

Vierailija
31/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin rintaliivikauppias  täällä aina mainostaa niitä oikeankokoisia liivejänsä??? Haistakoot paskat, ei auta yhtään mitään, jos on ikää ja todella isot rinnat. Ei saa edes hyvää nukkuma-asentoa ja siitä seuraa poahenevat niska- hartia- ja selkäkivut. Ja sitten pitäis nukkua jossain 150 euron rintsikoissa joka yö niin hyvä tulis vai?????!!!

Vierailija
32/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko mies vai nainen?

Vierailija
33/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luomutissit raskaammat kuin silikonit? Mietin kun koskaan silikonit ottaneet naiset ei valita niitten painosta?

Vierailija
34/34 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin rintaliivikauppias  täällä aina mainostaa niitä oikeankokoisia liivejänsä??? Haistakoot paskat, ei auta yhtään mitään, jos on ikää ja todella isot rinnat. Ei saa edes hyvää nukkuma-asentoa ja siitä seuraa poahenevat niska- hartia- ja selkäkivut. Ja sitten pitäis nukkua jossain 150 euron rintsikoissa joka yö niin hyvä tulis vai?????!!!

Hyvä vaan, että mainostaa. Jos sillä saisi naiset jättämään väliin turhat leikkaukset.

Ja sitäpaitsi aika moni käyttää väärän kokoisis liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi