Opiskelu ulkomailla
Hei, oon 18-vuotias ja tällä hetkellä opiskelen amiksessa sisustaja-alaa toista vuotta ja kyseinen ala ei oo mun juttu ollenkaan. Mua on kiinnostanut jo pitkään opiskella elokuva-alaa, jossa opiskeltaisiin näyttelemistä tai elokuvan kuvausta, jotain mikä liittyis elokuvan tekemiseen. Oon selaillut netistä niin suomesta kuin ulkomailta kouluja missä just opiskellaan noita mua kiinnostavia asioita. Ongelma on vaan se, että moniin paikkoihin vaaditaan, että oltais käyty lukio. Mutta en pääse lukioon huonojen arvosanojen vuoksi. Haluaisin toteuttaa mun unelmia ja saavuttaa elämällä jotain. Oon aina ollut huono koulussa vaikka kuinka oon yrittänyt parhaani. En alunperinkään halunnut sisutus-alalle , mutta en päässyt muualle. Hain media-alalle, mutta en päässyt. Ei ole motivaatiota opiskella alaa mikä ei oikeesti kiinnosta, mutta en viittis keskenkää sitä jättää kun jossain koulussa kuitenkin pakko olla. Ulkomailla olis upeeta opiskella just sitä elokuva-alaa, saisin uusia kokemuksia ja kielitaitokin parantuisi , saattaisin tutustua uusiin ihmisiin ja kaikkea muuta. Unelma opiskelu paikka ois New York Film Academy, mutta sinne tarvitaan edelleen se lukio pohja niin kuin moneen muuhunkin. En tiiä mitä pitäis tehdä... Tuntuu vaan, että oon jumissa tällä hetkellä mun elämässä. Onko mulla mitään mahdollisuutta vaihtaa alaa minnekkään elokuva-alalle suomeen tai mieluiten ulkomaille. Vaaditaanko kaikkiin paikkoihin se lukio?