Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mökin omistajat ovat ITSEKKÄITÄ? Ei anneta mökkiä muiden käyttöön vaikka eivät itse ole siellä

Vierailija
04.05.2019 |

Lähetin viestejä kavereille, joilla tiedän olevan mökki. Kysyin, kuka lainaa mökkiä perheellemme viikoksi, että lapset saavat kunnon kesäloman. Kukaan ei vastannut... Mietin, poistanko heidät kavereista facessa.

Pettynyt äiti

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo, mutta joskus kyllä itsekin ihmettelen kavereiden ehdotuksia, että jos voisi mennä meidän mökille, kun ei itse olla siellä. Eihän sen hankkiminen mitään maksanutkaan ja ylläpitokin on ihan ilmaista. Lainaakin pitää vielä maksaa. Miksi haluaisin antaa jollekin kaverille ilmaiseksi mökki loman, kun maksaa se minullekin?

Totta kai jätettäisiin kahvipaketti keittiöön.

Ehkä vähän kahviakin pohjalle.

Vierailija
22/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista FB kavereista, ovat helpottuneita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo, mutta joskus kyllä itsekin ihmettelen kavereiden ehdotuksia, että jos voisi mennä meidän mökille, kun ei itse olla siellä. Eihän sen hankkiminen mitään maksanutkaan ja ylläpitokin on ihan ilmaista. Lainaakin pitää vielä maksaa. Miksi haluaisin antaa jollekin kaverille ilmaiseksi mökki loman, kun maksaa se minullekin?

Totta kai jätettäisiin kahvipaketti keittiöön.

Ap

No se muuttaakin asian. Haluatko tervetuliaislahjaksi satasen vai samppanjapullon?

Vierailija
24/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisivat edes kaupunkiasuntonsa käyttööni silloin kun itse ovat mökillä. Voisin olla talonmiehenä sillä aikaa ja jopa ilman palkkaa. Mikseivät suostu?

Vierailija
25/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukalta saatiin hyvä 6 henkilön mökki uudenvuoden viikoksi 1400 eurolla siivouksineen. Ei paha!

Vierailija
26/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Porvoosta. Osta tai vuokraa mökki. 

Vierailija
27/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyse ollut vastikkeettomasta lainasta, koska AP sanoi jättävänsä korvauksen mökin keittiöön.

Vierailija
28/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mun olis pitänyt lainata mökkiäni, että ystäväni pääsee sinne salasuhteensa kanssa paneskeleen kun heillä ei ole muuta paikkaa. En lainannut ja ystävä on tosiaan entinen.

Vierailija
29/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihän on toinen koti, en haluaisi kenenkään menevän penkomaan paikkoja siellä. Vuokramökit on asia erikseen.

Vierailija
30/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereista poistaminen naamakirjassa on kyllä hirmuinen teko! Itse varmaan hyppäisin parvekkeelta, jos joku poistaisi minut kavereistaan. Pahinta, mitä toiselle ihmiselle voi tehdä.

En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan, trollihan tämä oli.

Facesta poistaminen on vielä pahempi juttu kuin alapeukku. Minulla ainakin menee koko päivä pilalle jo siitä jos joku antaa alapeukun eikä perustele miksi niin teki. Uskalla edes ajatella mitä tapahtuisi jos joku poistais mut facesta. Eikun enhän minä ole facessa. No, eipähän pääse kukaan poitamaan ja voin huokaista helpotuksesta.

Nää idioottimaiset mökkijutut on muuten varma ensimmäinen kesän merkki eli sieltä se kesä tulla jolkottelee.

Vierailija
31/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko aloittaja kotinsa käyttöön viikoksi jollekkin kun on siellä ystävänsä mökillä? Luulenpa että ei.

Vierailija
32/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sikiää. Multakin just vasta kyseli tuttu, että pääsiskö he meidän mökille pariksi viikoksi lomaileen, kun ei oo varaa muuten viedä lapsia mihinkään, kun eihän me edes olla siellä joka viikko. No ette pääse. Jos ei oo varaa viedä lapsia lomalle, niin ei oo varmaan varaa hankkia sinne esim. vessapapereita, polttopuita tai muutakaan. Me ei makseta muiden ihmisten meidän mökillä käyttämiä juttuja ellei olla itse heitä kutsuttu. Jos siellä aikoo olla ilman meitä niin silloin hankkii käyttämiensä asioiden tilalle uudet ja osallistuu vesi ja sähkölaskun maksuun. Ja ilman meitä sinne päästetään muutenkin vain ihmiset, joihin luotetaan muutenkin, että eivät pasko sitä mökkiä ja se jää siistiin kuntoon. Tämä tyyppi ei ole edes kaveri, vain semituttu nainen töistä, joka sattuu tietämään, että meillä on mökki ja mun työvuorot.

Vierailija
33/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan autourheilua.

Minulla on itsekäs kaveri, joka ei lainaa autotalliaan kilpurini rakentamista varten.

Asun vuokralla, eivätkä rahani riitä autotallin hankkimiseen.

Vierailija
34/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää ole aika väsähtänyt aihe jo?

Onhan tämä jo väsynyt, mutta aina on niitä, jotka kiihtyy tällaisista provoista ja uskoo ja nakuttelee sivutolkulla vastauksia, kuinka tyhmä ja itsekäs ap on.

Samat provot menestyy vuositolkulla. Keväällä mökit ja häät ja syksyllä anopit ja joulut.

Vierailija
35/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kai sitten tosi erikoisia, kun meidän mökille saa mennä ystävät. 

Luottoystäviä toki ja vakuutukset kunnossa jne. Tiedämme asiallisiksi ja puolin toisin teemme palveluksia. Ei tarvitse maksaa vuokraa, kunhan talo ja tontti on samassa kunnossa kuin jättäessämme tämän. 

Ap tietty provoilee, mutta näinkin siis voi olla ystävien kesken. 

Vierailija
36/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä heidän mökit teille kuulu

Vierailija
37/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielessäni surrut, ettei tyttäreni perhe ole kertaakaan kutsunut minua saunomaan mökille, käynyt toki olen siellä kahvilla muutaman kerran. Monesti ole haaveillut, että saisin mennä vaikka kahdeksi yöksi veden ääreen. Mielelläni vaikka vuokraa maksaisin.

Typerää, mutta olen hiukan katkerana muistellut, kuinka olen aina antanut vaikka paidan päältäni, kun hän on tarvinnut.

Vierailija
38/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi laittaa että juhannusviikko ja ehkä ap_lla on muutenkin melkoinen minäminäminä-maine, koko aloitus kun huokuu sitä. Niin minä ja minun lapset! Lapset  opetettu öykkäreiksi.

Vierailija
39/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en esimerkiksi haluaisi ihmisten likaisia sormenjälkiä joka paikkaan. Ym ruokatahroja. Monilla on ihan älyttömän huono hygieniataso nykyään.

Vierailija
40/58 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mielessäni surrut, ettei tyttäreni perhe ole kertaakaan kutsunut minua saunomaan mökille, käynyt toki olen siellä kahvilla muutaman kerran. Monesti ole haaveillut, että saisin mennä vaikka kahdeksi yöksi veden ääreen. Mielelläni vaikka vuokraa maksaisin.

Typerää, mutta olen hiukan katkerana muistellut, kuinka olen aina antanut vaikka paidan päältäni, kun hän on tarvinnut.

Kysymään toki et ole alentunut? Että pitäisihän se likan ajatuksia osata lukea?