Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mökin omistajat ovat ITSEKKÄITÄ? Ei anneta mökkiä muiden käyttöön vaikka eivät itse ole siellä

Vierailija
04.05.2019 |

Lähetin viestejä kavereille, joilla tiedän olevan mökki. Kysyin, kuka lainaa mökkiä perheellemme viikoksi, että lapset saavat kunnon kesäloman. Kukaan ei vastannut... Mietin, poistanko heidät kavereista facessa.

Pettynyt äiti

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on hyviä mökkejä. Vuokraa sieltä.

Vierailija
2/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 se ykkönen tulee tuosta nimimerkistä pettynyt äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin viestejä kavereille, joilla tiedän olevan mökki. Kysyin, kuka lainaa mökkiä perheellemme viikoksi, että lapset saavat kunnon kesäloman. Kukaan ei vastannut... Mietin, poistanko heidät kavereista facessa.

Pettynyt ITSEKÄS äiti

Vierailija
4/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista poistaminen naamakirjassa on kyllä hirmuinen teko! Itse varmaan hyppäisin parvekkeelta, jos joku poistaisi minut kavereistaan. Pahinta, mitä toiselle ihmiselle voi tehdä.

En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan, trollihan tämä oli.

Vierailija
5/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma mökki.

Vierailija
6/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä on vaatia itselle toisen omaa.

Vierailija
7/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa itsekkyyttä ilmenee matkailuautojen ja moottoripyörien omistajissa. Käsittämätöntä tosiaan.

Vierailija
8/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he tuntevat perheenne liian hyvin niin eivät lainaa.

Vierailija
9/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää ole aika väsähtänyt aihe jo?

Vierailija
10/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso piste oikeaoppisista pronomineista. Et siis sittenkään kuulu kadotettuun kansanosaan, vaikka provo oli surkea.

Vierailija
11/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään lainais mitään omiani jollekin randomtutulle. Läheiset saa lainata mitä vaan, mutta ne ei kiukuttele, vaikka sanois ettei käy.

Eikä oo ikinä tullut mieleenkään ruinata joltain tutulta mökkiä lainaan, mutta kukin toki tyylillään. 

Eikä kannata huolehtia tosta kavereitten poistosta, kun kerjäät vielä jotain, ne tekee sen sun puolesta.

Vierailija
12/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistaa. Sinä saat kostosi ja kaverit pääsevät eroon lokista. Kaikki voittavat.

Vierailija
13/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäälle äidille kysymys: lainaatko mulle miestäsi, jonka kanssa olet harrastanut seksiä viimeksi 6 vuotta sitten, jotta voin viettää kunnon kesäloman?

Vierailija
14/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta oletko itse tehnyt jotain heidän hyväksi, vai otitko ensimmäistä kertaa kuukausiin yhteyttä kun itse satuit jotain kaipaamaan itsellesi? 

Vierailija
15/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä mökilleni vieraita, koska valtaosa on nykyään uusavuttomia ja aiheuttaisivat tekemisillään vain isoja vahinkoja.

Vierailija
16/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo, mutta joskus kyllä itsekin ihmettelen kavereiden ehdotuksia, että jos voisi mennä meidän mökille, kun ei itse olla siellä. Eihän sen hankkiminen mitään maksanutkaan ja ylläpitokin on ihan ilmaista. Lainaakin pitää vielä maksaa. Miksi haluaisin antaa jollekin kaverille ilmaiseksi mökki loman, kun maksaa se minullekin?

Vierailija
17/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vuokraus, ei laina.

Vierailija
18/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä, mutta oikeasti tuollaisia pummeja löytyy.

Meillä on Suomessa omakotitalo maaseudulla ja sen vastapainoksi kaupunkiasunto ulkomailla. Ajoittain nämä "ystävät"kyselevät, saavatko mennä meidän ulkomaanasunnollemme lomailemaan. Vietämme ulkomaankodissamme aikaa n. neljäsosan vuodesta, eli kuukausittain olemme kohteessa reilun viikon ja suomessa kolme viikkoa. Vastaus on, ette saa. Meillä on siellä kaikki henkilökohtaiset tavaramme partakoneista kihartimiin, lääkkeistä liinavaatteisiin. Kakkoskodissamme on ihan kaikki, mitä asumiseen tarvitsee. En yksinkertaisesti käsitä näitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että loma-asunto on monille ihan yhtä henkilökohtainen paikka, kuin se varsinainen koti.

Vierailija
19/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo, mutta joskus kyllä itsekin ihmettelen kavereiden ehdotuksia, että jos voisi mennä meidän mökille, kun ei itse olla siellä. Eihän sen hankkiminen mitään maksanutkaan ja ylläpitokin on ihan ilmaista. Lainaakin pitää vielä maksaa. Miksi haluaisin antaa jollekin kaverille ilmaiseksi mökki loman, kun maksaa se minullekin?

Totta kai jätettäisiin kahvipaketti keittiöön.

Ap

Vierailija
20/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hupaisa provo.

Minulla on pieni palkka, joten olen kauhistunut siitä, etteivät ystäväni siirrä minulle rahaa suuremmista palkoistaan.

Miten ITSEKÄSTÄ! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän