Oletko tyytyväinen pituuteesi?
Itse olen 185cm nainen ja olen erittäin tyytyväinen. Saan paljon katseita, ei tarvitse käyttää korkeita kenkiä eikä tule matala olo kenenkään seurassa.
Osa on taas niitä, jotka eivät hyväksy pituuttani jostain syystä. Mielestäni pitkä nainen on yhtä kaunis kuin lyhytkin, itse kuitenkin pidän pitkistä naisista.
Kommentit (79)
Olen 165 cm ja aina ollut tyytyväinen tähän pituuteen. Sopivan keskinkertainen. Mutta en usko että 10 cm enemmän tai vähemmän haittaisi, minulle tuo pituus ei ole koskaan ollut mitenkään kiinnostava juttu, mussa on niin paljon vikoja muualla että on tuntunut aika toissijaiselta.
171 cm, tällä mennään ja koroilla saa lisää pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus 160mm. Sentti tai pari lisää olisi ihan ok.
Oi, Peukaloinen! ❤️
Olen joskus pohtinut sitä, että kun nyt olen 168cm pitkä ja painan 80kg, niin jos olisinkin 180cm, tuo 80kg ei olisi niin suuri ongelma kuin se nyt on. Eli en ole tyytyväinen pituuteeni suhteessa painoon, haluaisin olla 12cm pitempi. En ole liian lihava, olen liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman alle 170 cm. Olen muuten ihan tyytyväinen, mutta haluaisin ratsastaa poneilla, enkä tämän pituisena aikuisena oikeastaan voi. Toisaalta, jos olisin lyhyt, en voisi ajaa korkeaa moottoripyörää, joten ehkä mieluummin sitten valitsen sen ja hevoset. Luulen kuitenkin, että huumorintajuisena ihmisinä olisin todella hyvä poniratsastaja!
Miksi ihmeessä haluaisit ratsastaa juuri poneilla ja mitä huumorintaju siihen liittyy?
159 cm. Muuten menee, mutta välillä ottaa pattiin kun tää maailma on tehty normaalipituisille ja pitkille. Koskaan esim. yllä mitään ylähyllyiltä. Aikuisen ihmisenä ärsyttää pyytää apua kaupassa, kun haluamani tavara on korkeudella johon en ylety.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat miehen kanssa 177 cm. Ihan tyytyväinen olen ollut, tuntuu että nuorena sai enemmän oletpa pitkä kommenteja, nykyisin on paljon yli 180 cm nuoria naisia. Olen syntynyt 80 luvulla ja näillä millenium lapsilla on paremmat piltit kun ovat niin pitkiä! :)
Älä ainakaan pituuden takia vaihda missään helvetin nimessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat miehen kanssa 177 cm. Ihan tyytyväinen olen ollut, tuntuu että nuorena sai enemmän oletpa pitkä kommenteja, nykyisin on paljon yli 180 cm nuoria naisia. Olen syntynyt 80 luvulla ja näillä millenium lapsilla on paremmat piltit kun ovat niin pitkiä! :)
Älä ainakaan pituuden takia vaihda missään helvetin nimessä!
Heh, jäi kesken, en vaihda, piti viellä laittaa että meillä on samankokoinen jalkakin ja menee samat vaatteet! Kävi hyvä munkki, kätevää tämä 😊
179 cm nainen ja oon kyllä kärsinyt pituudestani. Olen kyllä nauttinutkin sillä näillä senteillä ja hyvällä kropalla huomio on taattu kun laittautuu oikein. Mut sitten tuntuu usein että miehet pelkää ja vaan ihailee/tai kauhistelee kaukaa eikä tule juttelemaan... Nyt jo 2 v sinkku aikaa takana :( treffipalstoilla miehet läpeensä lyhyempiä...
173cm nainen. Tosi tyytyväinen oon. Joskus nuorempana olin omasta mielestäni liian pitkä. Kaikki lyhyet tai keskipitkät oli mun mielestä niin söpöjä ja naisellisia. Oma mies on noin 10cm pitempi, just passeli.
Olkaa kaikki tyytyväisiä pituuteenne. Ei sillä ole lopulta merkitystä. Enemmän vaikka sillä millainen olet toisia kohtaan. 🤗
173cm ja tyytyväinen. Yhtään pidempi en haluaisi olla, joten en käytä korkokenkiä.
153 cm ja ihan tyytyväinen. Tietysti joskus hankalaa kun esim bussissa ei yletä jalat lattiaan ja muutenkin
kaikki suunniteltu pitempiä varten. Mies 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen 166cm pitkä ja mies on n. 197 :D pieni pituusero mutta ei se haittaa
Löytäisinpä itsekin tuollaisen jätin rinnalleni, kelpais :)
Olen 167 cm eli just keskimittainen nainen. Tyytyväinen olen. Joskus teininä olisin halunnut olla n. 175 cm pitkä, nyt en ymmärrä että miksi ihmeessä. Minulla ei ole mitään pitkiä naisia vastaan todellakaan, mutta en vain itse halua olla kovin pitkä.
Olen 161cm nainen, olen ihan tyytyväinen, mutta haluaisin olla vähän pidempi. Mutta kyllähän sitä elämää näkee täältä "ruohonjuuritasolta" :D
175. Vähän lyhyempi haluaisin olla.
En ole, olen aina inhonnut sitä että olen niin pitkä. N 182cm
Olen 170 cm nainen enkä ole tyytyväinen. Pisimmät suvussa ovat yli 195-senttisiä, minun jälkeeni seuraavaksi lyhyempi nainen on hänkin 177 cm, ja nuorempana minusta ennusteltiin 185 cm pitkää.
Sairastuin kuitenkin anoreksiaan 12-vuotiaana, ja pituuskasvu jämähti siihen. Katkera olen jonkin verran, ja omaa syytänihän se vain on, mutta eipä sille mitään enää voi.
N24
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on uljas. En haluaisi olla pieni ja söpö. Olen mielelläni pitkäsäärinen ja seksikäs. -nainen 179 cm
Pitkä nainen voi olla myös honkkeli hongankolistaja.
Olen 179 ja olen erittäin tyytyväinen :)
Pitkä nainen on uljas. En haluaisi olla pieni ja söpö. Olen mielelläni pitkäsäärinen ja seksikäs. -nainen 179 cm