Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana tunne kun voi heittää rintsikat pois päältä kotiin tultua!

Vierailija
04.05.2019 |

Ah. Vaikka kuinka on oikea koko niin kyllä ne pois pitää ottaa kun käy ruokalevolle tähän sohvalle.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi olo on kun ei käytä alushousuja, koskaan.

t. TOSINAINEN

Vierailija
42/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan voi olla ilman liivejä edes öisin, sattuu. Mutta ehkä siksi suuret rintani eivät nelikymppisenäkään roiku yhtään.

Koko 90 K

Mitä tarkoitat roikkumisella? Tarkoitatko että rintasi alla ei ole ollenkaan poimua jossa iho on ihoa vasten, vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien väliin on kiva naida ja ruiskauttaa mällit naamalle.

Vierailija
44/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten moni kommenteista päätellen ei selvästi tiedä, että rintaliivit estävät rintojen luonnollisen tuen kehittymistä/edistää sen surkastumista, ja ilman rintaliivejä rinnat pysyvät ns. terhakampina, jos sitä sanaa haluaa käyttää.

Lähde: googlatkaa itse, muistaakseni alunperin ranskalainen tutkimus aiheesta jota muinoin toisteltiin suomalaisissakin lehdissä

Minä ainakin tiedän. Mutta mulla on rumat, eripariset ja luonnostaan roikkuvat tissit! Olleet aina. Kasvoivat nopeasti ja käytännössä heti roikkuivat. Olivat isotkin ennen lapsia, nyt kolmen imetyksen jälkeen pienemmät, edelleen roikkuvat, eripariset ja rumat. Käytän ihan varmasti aina rintsikoita. Muut saa mun puolesta olla ilman, jos se on heille parempi. Minulla on parempi olla liivit päällä. Pehmeät, kaarituettomat, oikean kokoiset liivit päällä.

Vierailija
45/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teillä ei ole rintoja? Itse rakastan pitää rintaliivejä ja pidän usein yölläkin, koska ne tukevat! 

Osaatko selittää, miksi joku pitäisi rintaliivejä, jos ei ole rintoja? 

Onhan lapsillekin jo olemassa rintaliivejä, vaikka heillä ei ole rintoja. Ei minusta pienirintaisen tarvitse pukea liivejä, koska ei niistä ole mitään hyötyäkään.

Niin kuin millä tavalla ei ole mitään hyötyä? Voitko nyt selittää ihan kunnolla?

Jos on a-kuppi, rinta ei tarvitse tukea. Rintaliivistä ei ole näin ollen hyötyä. Jos pelkää nännin näkymistä, voi laittaa aluspaidan.

Vierailija
46/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten moni kommenteista päätellen ei selvästi tiedä, että rintaliivit estävät rintojen luonnollisen tuen kehittymistä/edistää sen surkastumista, ja ilman rintaliivejä rinnat pysyvät ns. terhakampina, jos sitä sanaa haluaa käyttää.

Lähde: googlatkaa itse, muistaakseni alunperin ranskalainen tutkimus aiheesta jota muinoin toisteltiin suomalaisissakin lehdissä

Ei tämä kyllä päde, jos on mielettömät lollottimet. Huonot rintaliivithän silloin estäisivät roikkumista.

Vierailija
47/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli tänään nainen, joka oli jättänyt liivit pois. Valkoinen paita oli niin ohut, että näkyi kaikki läpi. Mutta toisaalta, eikai se mitään haittaakaan. Suurimmalla osalla naisista on rinnat.

Vierailija
48/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyl aina ihana tunne.

Ja ekalle kommentoijalle et mun tissit ei roiku, ne on edelleen sopivan terhakat

No laita kuva niistä. Muuten en usko.

Vierailija
49/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ekalle kommentoijalle et mun tissit ei roiku, ne on edelleen sopivan terhakat

Ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä.

Vierailija
50/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tutkimus ja sen tutkimusasetelma on kyseenalaistettu moneen kertaan. Johan järkikin sanoo miten asian laita on? Vai oletko koskaan nähnyt alkuasukasnaista jolla on terhakat rinnat?

Vierailija
51/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä?

85J

Vierailija
52/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä.

Kaikella on joku merkitys.