Pukisiko teidän n. 9v vielä välikausihaalarit?
Näyttää mun mielestä vähän taaperolta, mutta mun sukulaistyttö käyttää vielä ainakin vapaa-ajalla. Ja sellaiset hihan päälle puettavat pitkät välikausirukkaset. Ja haalarinlahkeet lenkeillä kumppareissa kiinni. Eikä se nyt mikään remuaja ole, sellainen rauhallinen, leikkii pihalla ja metsässä.
Kommentit (9)
Itse asiassa joskus huutonetissä tuli vastaan 140cm vk-haalari ja ihmettelin, että käyttääkö joku noin isoja. Mutta siis ilmeisesti käyttää! :) E
Ei. Makaisi eteisessä kermit-asennossa eikä taatusti lähtisi ovesta ulos haalari päällä jos jollain ilveellä ensin olisi saatu päälle pukemaan.
Olihan niitä collegehaalareitakin isoilla
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa joskus huutonetissä tuli vastaan 140cm vk-haalari ja ihmettelin, että käyttääkö joku noin isoja. Mutta siis ilmeisesti käyttää! :) E
Mä just pari viikkoa sitten myin huutiksessa 140cm vk-haalarin. Meidän 11v on vetänyt hermeen nenään kun isompaa kokoa ei enää löydy... Toppahaalareita sentään saa muista pohjoismaista isojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä just pari viikkoa sitten myin huutiksessa 140cm vk-haalarin. Meidän 11v on vetänyt hermeen nenään kun isompaa kokoa ei enää löydy... Toppahaalareita sentään saa muista pohjoismaista isojakin.
Missä tilanteissa se niitä on käyttänyt? Onko se ihan joku sellainen samanlainen "reimatecci" kuin pienilläkin?
Meillä lapset eivät päätä itse, että mitä vaatteita heidän kuuluu käyttää vaan sen teemme me vanhemmat kunnes lapset täyttävät 18.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset eivät päätä itse, että mitä vaatteita heidän kuuluu käyttää vaan sen teemme me vanhemmat kunnes lapset täyttävät 18.
Onneksi en ole teidän lapsenne! Onnea teinin pukeutumisen määräilyyn! 🤣
No meillä ei eskarilainen enää suostunut haalaria pukemaan, joten tuskin kolme vuotta vanhempanakaan suostuu. Enkä todellakaan pakota tuollaiseen, kun vaihtoehtokin on olemassa. Oltiin siis kaupassa, eikä halunnut ostettavan haalaria. Ostettiin kaksiosainen puku ja poika on tyytyväinen.
Hyvä vedenpitävä vk-haalari on varmasti lapselle kivempi kuin erikseen puettavat kurahousut.