Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukisiko teidän n. 9v vielä välikausihaalarit?

Vierailija
04.05.2019 |

Näyttää mun mielestä vähän taaperolta, mutta mun sukulaistyttö käyttää vielä ainakin vapaa-ajalla. Ja sellaiset hihan päälle puettavat pitkät välikausirukkaset. Ja haalarinlahkeet lenkeillä kumppareissa kiinni. Eikä se nyt mikään remuaja ole, sellainen rauhallinen, leikkii pihalla ja metsässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vedenpitävä vk-haalari on varmasti lapselle kivempi kuin erikseen puettavat kurahousut.

Vierailija
2/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa joskus huutonetissä tuli vastaan 140cm vk-haalari ja ihmettelin, että käyttääkö joku noin isoja. Mutta siis ilmeisesti käyttää! :) E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Makaisi eteisessä kermit-asennossa eikä taatusti lähtisi ovesta ulos haalari päällä jos jollain ilveellä ensin olisi saatu päälle pukemaan. 

Vierailija
4/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä collegehaalareitakin isoilla

Vierailija
5/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa joskus huutonetissä tuli vastaan 140cm vk-haalari ja ihmettelin, että käyttääkö joku noin isoja. Mutta siis ilmeisesti käyttää! :) E

Mä just pari viikkoa sitten myin huutiksessa 140cm vk-haalarin. Meidän 11v on vetänyt hermeen nenään kun isompaa kokoa ei enää löydy... Toppahaalareita sentään saa muista pohjoismaista isojakin.

Vierailija
6/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just pari viikkoa sitten myin huutiksessa 140cm vk-haalarin. Meidän 11v on vetänyt hermeen nenään kun isompaa kokoa ei enää löydy... Toppahaalareita sentään saa muista pohjoismaista isojakin.

Missä tilanteissa se niitä on käyttänyt? Onko se ihan joku sellainen samanlainen "reimatecci" kuin pienilläkin?

Vierailija
7/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät päätä itse, että mitä vaatteita heidän kuuluu käyttää vaan sen teemme me vanhemmat kunnes lapset täyttävät 18.

Vierailija
8/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset eivät päätä itse, että mitä vaatteita heidän kuuluu käyttää vaan sen teemme me vanhemmat kunnes lapset täyttävät 18.

Onneksi en ole teidän lapsenne! Onnea teinin pukeutumisen määräilyyn! 🤣

Vierailija
9/9 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei eskarilainen enää suostunut haalaria pukemaan, joten tuskin kolme vuotta vanhempanakaan suostuu. Enkä todellakaan pakota tuollaiseen, kun vaihtoehtokin on olemassa. Oltiin siis kaupassa, eikä halunnut ostettavan haalaria. Ostettiin kaksiosainen puku ja poika on tyytyväinen.