Ihana tunne kun voi heittää rintsikat pois päältä kotiin tultua!
Ah. Vaikka kuinka on oikea koko niin kyllä ne pois pitää ottaa kun käy ruokalevolle tähän sohvalle.
Kommentit (52)
Niin totta. Monesti jo töissä haaveilee siitä tulevasta hetkestä kun kotona saa heittää rintsikat pyykkikoriin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehellesi kaunista katseltavaa kun tissit roikkuu navassa! 😁
Totta, siksihän seksiäkin harrastetaan aina tiukasti teipattuna ja villapaita päällä.
Se on kyl aina ihana tunne.
Ja ekalle kommentoijalle et mun tissit ei roiku, ne on edelleen sopivan terhakat
Kyllä ne saa ottaa jo töissä pois.
Minua niin säälittää naiskollegoiden ahdinko, että usein kehotan heitä riisumaan rintaliivinsä ja tarjoudun jopa auttamaan siinä. Mutta ei kelpaa apu, suuttuvat vain, kiittämättömät.
Mä riisun ne jo eteisessä ennen kenkiä. Hyi helevetti mitkä rajoittimet.
Mä pidän nykyään melkeinpä aina urheilurintsikoita. Mulla ei oo "oikeissa" rintsikoissakaan kaaritukia.
Miten jotain heitetään pois päältä? Mulla rintaliivit vaatii sen, että otan ensin paidan pois, avaan hakaset ja sitten otan liivit pois. Vasta pois otetut liivit pystyisi heittämään jonnekin, mutta en koe kovin kivana ajatuksena heitellä kotona vaatteita yhtään mihinkään. Voisi lapset ihmetellä, että miksi äiti heittää alusvaatteet levälleen. Heitätkö samalla pikkuhousutkin?
Miksi on pakko käyttää rintsikoita jos ne ahdistaa?
En ikinä käytä rintaliivejä vaan napakka toppi riittää. Tissit ihan ok D-kuppi.
Ilmeisesti teillä ei ole rintoja? Itse rakastan pitää rintaliivejä ja pidän usein yölläkin, koska ne tukevat!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teillä ei ole rintoja? Itse rakastan pitää rintaliivejä ja pidän usein yölläkin, koska ne tukevat!
Osaatko selittää, miksi joku pitäisi rintaliivejä, jos ei ole rintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan lapsillekin jo olemassa rintaliivejä, vaikka heillä ei ole rintoja. Ei minusta pienirintaisen tarvitse pukea liivejä, koska ei niistä ole mitään hyötyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan lapsillekin jo olemassa rintaliivejä, vaikka heillä ei ole rintoja. Ei minusta pienirintaisen tarvitse pukea liivejä, koska ei niistä ole mitään hyötyäkään.
Niin kuin millä tavalla ei ole mitään hyötyä? Voitko nyt selittää ihan kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä nainen on: pitää vasstenmielistä ja rajoittavaa vaatekappaletta koska... Niin miksi??
Minusta tuntuu, että ne joilla rintaliivit ovat vastenmieliset ja rajoittavat, käyttävät ihan väärää kokoa ja/tai mallia. Itse en viihdy ilman rintsikoita kuin yöllä.
80DD
Vierailija kirjoitti:
Miten jotain heitetään pois päältä? Mulla rintaliivit vaatii sen, että otan ensin paidan pois, avaan hakaset ja sitten otan liivit pois. Vasta pois otetut liivit pystyisi heittämään jonnekin, mutta en koe kovin kivana ajatuksena heitellä kotona vaatteita yhtään mihinkään. Voisi lapset ihmetellä, että miksi äiti heittää alusvaatteet levälleen. Heitätkö samalla pikkuhousutkin?
Minä kyllä heitän rintsikat aina ja kerran kyllä kävi semmoinen juttu että kun olin lähdössä kauppaan niin rintsikat roikkui siinä repussa olevassa sateenvarjossa. Onneksi huomasin kotipihalla ennen ihmisten ilmoille menemistä että siihen oli lentäneet, muuten olisi voinut vähän hävettää.
Käytän yleensä liivejä vain töissä ja muissa asiallisissa tilanteissa sekä lenkillä urheiluliivejä. Mukavampi olla pienirintaisena ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot tissit ja aina olen kotona ilman liivejä. Liivini ovat mukavia enkä niitä esim työpäivän aikana edes ajattele tai huomaa, mutta kotona vaihdan aina yöpaitaan, aamutakkiin ja otan liivit veks.
No justhan minä kerroin että minulla on D-kupin rinnat niin ainakin omasta mielestäni ne on rinnat. Mutta en tarvitse rintaliivejä kun ei ne pahemmin roiku enkä harrasta juoksua.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa slipoverin pois, ottaa housut pois...
Sama paitsi olen mies. Tykkään olla kotona aina boksereissa. Vaatteet päällä ei ole rento olo. Taitan bokserin lahkeen niin, että penis pääsee ulos. Kun olen rentoutuneena kotona niin mulla seisoo pitkin päivää ja ei siis ole mielessä mitään seksuaalista vaan seisoo juuri hyvän olon vuoksi. Bokserit lahje on siis taitettu niin, että penis saa sojottaa vapaana.
Ei ole miehellesi kaunista katseltavaa kun tissit roikkuu navassa! 😁