Onko Onnenpyörä käsikirjoitettu?
Ihmetyttää vain miten esim viime jaksossa kukaan ei mahtanut mitään mieskilpailijoille. Yhdessä vaiheessa olisi voinut naiskilpailija mennä ohi pisteissä, jos olisi osannut ratkaista politiikka-tehtävän, mutta ei. Muutenkin ihmettelen miten muka ei koskaan kukaan mahda mitään johtoasemassa olevalle kilpailijalle.
Kommentit (19)
Ei ollutkaan politiikka vaan maantietotehtävä. Keskimmäinen nainen olisi roimasti mennyt mieskilpailijan ohi.
Kaveri oli Onnenpyörässä. Ei ollut käsikirjoitettu, mutta vaatteita ei saanut esim. itse valita ja leikkaus on mitä on. Voittaja on aito.
Muutamia Onnenpyöriä katsottuaan olen ihmetellyt sitä, et miksi yleensä mies voittaa ja vielä mies, joka seisoo katsojasta nähden vasemmalla reunalla? Sattumaako vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli Onnenpyörässä. Ei ollut käsikirjoitettu, mutta vaatteita ei saanut esim. itse valita ja leikkaus on mitä on. Voittaja on aito.
Arvasin tuon. Oon aina miettinyt onko ohjelmayhtiö päättänyt esimerkiksi Haluatko miljonääriksi-kilpaillijoiden vaatteet. Varmaan sama juttu sielläkin, koska ihan eri vaatteet seuraavassa jaksossa. Haluavat varmaan esittää, että olisi nauhoitettu eri päivänä, vaikka todellisuudessa varmasti kuvattu samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mistä ne vaatteet sitten ja mikä taho antoi tai valitsi?
Kaikki ihmiset eivät ole yhtä hyviä ratkaisemaan Onnenpyörä-tehtäviä. Toinen yllättävä tosiasia on, että kaikki ihmiset eivät ole yhtä hyviä ratkaisemaan älykkyystestien tehtäviä.
Miten voi olla, ettei tiennyt Pisan kaltevaa tornia vaan valitsi väärän kirjaimen? Noilla pisteillä olisi reilusti noussut miehen ohi.
Vai jännittäkö joitain kilpailijoita niin paljon, ettei tule mieleen?
Harmi, kun muut kilpailijat eivät enää saa mitään palkintoa. Ennen palkittiin risteilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vai jännittäkö joitain kilpailijoita niin paljon, ettei tule mieleen?
Ainakin yksi tuohon aikoinaan osallistunut tutuntuttu kertoi, että jännityksen vuoksi ei leikannut läheskään niin hyvin kuin normaalisti.
Se varmaan vaihtelee paljon, kuinka paljon kukin jännittää ja miten paljon se häiritsee.
Olen itse ajatellut samaa, mutta lähinnä sen pyörän osuudelta.
Televisio studioilla on suuret puvustusvarastot he saavat myös paljon vaatteita lainaksi. Jo pelkästään valaistuksen takia, joskus pitää vaihtaa vaate.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun muut kilpailijat eivät enää saa mitään palkintoa. Ennen palkittiin risteilyllä.
Nykyään risteily olisi rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään risteily olisi rangaistus.
Miten niin rangaistus? Minä lähtisin mielellään risteilylle.
Varmaan noissa visailuissa jännittää tosi paljon se tilanne. Joskus aikoinaan oli Megavisa-kilpailu tv:ssä. Mun tuttu oli siellä ja kysyttiin, että missä kaupungissa Tanskassa järjestetään iso rock-festivaali ja kaveri oli itse käynyt noilla festareilla, mutta jäätyi ihan täysin, eikä saanut kakaistua vastausta ulos. Kyllä sille porukka jaksoi kuittailla pitkään tuosta. (Vastaus: Roskilde).
Onks se onnenpyörä aito vai pyöriiks se itestään, ajattelin vaa ku välillä sieltä hyökkää niitä hirveitä merirosvoja kimppuun miekkoineen ja silmälappuinen.
p.s. Jetro pn PARAS.
Kaikki televisiosta tuleva viihde on jollain tasolla käsikirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mistä ne vaatteet sitten ja mikä taho antoi tai valitsi?
Sieltä tuotannosta tuli vaatteet ja kampauskin laitettiin heidän mielensä mukaan. Ei kilpailijan.
Aivan karmeaa kuunneltavaa, kun Jethro sinuttelee ja teitittelee samaa ihmistä ja lisäksi teitittelee muutenkin väärin "olette pyörittäneet". Voi hohhoijaa!
Toinen ärsyttävä piirre on se, että hän puhuu aikuisille kuin pikkutenaville. Yök!
Kolmas kammottavuus on se hölmönä heiluva vippihemmo kyltteineen.
Ohjelma muuten on sanasannalle kuitenkin niin mieluinen, että katsottavahan se on.
Korjaus, mieskilpailijalle.