Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana tunne kun voi heittää rintsikat pois päältä kotiin tultua!

Vierailija
04.05.2019 |

Ah. Vaikka kuinka on oikea koko niin kyllä ne pois pitää ottaa kun käy ruokalevolle tähän sohvalle.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen välillä rintsikat paidan/topin päälle ja ne on paljon mukavammat niin 😂😂 tukee yhtä hyvin kuin perinteisesti puettavat mutta en kehtaa ihan ihmisten ilmoille lähteä.

Vierailija
22/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän aina rintsikoita, paitsi yöllä ja peseytyessä. Mulla on eripariset rinnat, eivät ole terhakat tai kauniit. Tuollaiset rumat olleet aina. Ilman rintsikoita näytän typerältä, kun toinen rinta on isompi ja roikkuu alempana. Tunnekin on outo. Rintsikat päällä eroa ei juuri huomaa.

Ai niin, mies riisuu rintsikat välillä seksin yhteydessä. Ei aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin eläkkeelle ja saman tien rintsikoiden käyttö väheni dramaattisesti. Ja ei, tisuni eivät roiku. Sopivan kokoiset ja ryhtinsä säilyttäneet ovat yhä. 

Vierailija
24/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teillä ei ole rintoja? Itse rakastan pitää rintaliivejä ja pidän usein yölläkin, koska ne tukevat! 

Mulla on isot tissit ja aina olen kotona ilman liivejä. Liivini ovat mukavia enkä niitä esim työpäivän aikana edes ajattele tai huomaa, mutta kotona vaihdan aina yöpaitaan, aamutakkiin ja otan liivit veks.

Miksi ihmeessä alapeukkuja? :D

Vierailija
25/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vahva merkki siitä, että liivinne eivät ole oikeaa kokoantai muuten vaan istu.

Vierailija
26/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä nainen on: pitää vasstenmielistä ja rajoittavaa vaatekappaletta koska... Niin miksi??

Minusta tuntuu, että ne joilla rintaliivit ovat vastenmieliset ja rajoittavat, käyttävät ihan väärää kokoa ja/tai mallia. Itse en viihdy ilman rintsikoita kuin yöllä.

80DD

Minusta tuntuu että sinä et vain tiedä miltä tuntuu kun on isot rinnat. Tottakai ne rinnat ovat painavat, olkaimet painavat hartioita ja on pakko olla esim.kaarituet että rinnat saavat tarpeeksi tukea ja muotoa. Ne kaarituet taas painavat joskus jopa ihan haavoja tai mustelmia ihoon. Pakko olla napakka ympärys että tukea tulee riittävästi. Puristaa ja painaa.

T. 75J

Vierailija
27/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo vahva merkki siitä, että liivinne eivät ole oikeaa kokoantai muuten vaan istu.

Oikea koko on kyllä. Vähän sama kuin farkuissa, tykkään käyttää ja ovat mukavat päällä mutta kotona puen päälle aina pyjamahousut tai jotkut olohousut.

Ap

Vierailija
28/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne hölskää kuin nurmella kirmaavan kuolabulldogin posket....

Vierailija
29/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä nainen on: pitää vasstenmielistä ja rajoittavaa vaatekappaletta koska... Niin miksi??

Minusta tuntuu, että ne joilla rintaliivit ovat vastenmieliset ja rajoittavat, käyttävät ihan väärää kokoa ja/tai mallia. Itse en viihdy ilman rintsikoita kuin yöllä.

80DD

Minusta tuntuu että sinä et vain tiedä miltä tuntuu kun on isot rinnat. Tottakai ne rinnat ovat painavat, olkaimet painavat hartioita ja on pakko olla esim.kaarituet että rinnat saavat tarpeeksi tukea ja muotoa. Ne kaarituet taas painavat joskus jopa ihan haavoja tai mustelmia ihoon. Pakko olla napakka ympärys että tukea tulee riittävästi. Puristaa ja painaa.

T. 75J

Apua. Väärä malli kaarituissa ja varmaan myös liivikoko kaipaa tarkistusta, ei niiden kuulu mitään haavoja ja mustelmia tehdä tai painaa olkapäitä. Mulla on yhden kuppikoon pienempi koko kuin sinulla (noin 70J EU-kokoa) ja liivini ovat hyvät päällä. Liivikauppojen ns ammattilaisista ei muuten ollut aikoinaan mitään hyötyä oikean kuppikoon etsinnässä, joten heihinkään ei kannata sokeasti luottaa.

Vierailija
30/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin eläkkeelle ja saman tien rintsikoiden käyttö väheni dramaattisesti. Ja ei, tisuni eivät roiku. Sopivan kokoiset ja ryhtinsä säilyttäneet ovat yhä. 

Ihan kuin minun tabletiltani tuo teksti. Tyttäreni aina kyselee, että miten mamma olet saanut rinnat pysymään noin kauniina, vaikka olet imettänyt kaksi lasta, molempia 13 kk. Minulla on D-kupin rinnat, eivät roiku ja olivat erinomaiset maidontuottajat, mikä on tietysti tärkeintä.

Vierailija
31/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta heittää rintsikoita pois heti kun kotiin pääsee.

Pidän niitä aina ja otan pois illalla suihkuun mennessä. 

Rinnat ovat suht isot ja roikkuvat, nännit herkät ilman liivejä oleminen sattuu juuri nänneihin.

Vierailija
32/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte rintsikoita, jos ette oikeasti tarvitse niitä?

Vierailija
33/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni varmaan käyttää siksi että nykyään naisen nännin erottuminen vaatteen alta on kauhistus.

Vierailija
34/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin olla ilmankin mutta liikkuva kangas saisi ne nöpöttämään. En viitsi asiakaspalvelussa osoitella ihmisiä nänneilläni.

Vierailija
35/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän rintaliivejä vain työpäivän ajan. Ja ihan vain siksi, että työasustani huomaisi hävettävän helposti, jos ei olisi rintaliivejä. En halua, että työkaverini ja asiakkaat ihmettelisivät nännejäni. Vapaa-ajalla mun vaatteet ovat sellaisia, ettei nännit vilku läpi. Se on jostain syystä muista ihmisistä närkästyttävää tai sitten epämielyttävän kiinnostavaa, jos nännit kuultaa vaatteiden läpi.

Vierailija
36/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten moni kommenteista päätellen ei selvästi tiedä, että rintaliivit estävät rintojen luonnollisen tuen kehittymistä/edistää sen surkastumista, ja ilman rintaliivejä rinnat pysyvät ns. terhakampina, jos sitä sanaa haluaa käyttää.

Lähde: googlatkaa itse, muistaakseni alunperin ranskalainen tutkimus aiheesta jota muinoin toisteltiin suomalaisissakin lehdissä

Vierailija
37/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehellesi kaunista katseltavaa kun tissit roikkuu navassa! 😁

Koska pakko uhrata oma mukavuus jotta miehellä olisi esteettisempi elämys. Tervettä.

Vierailija
38/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorattakaapa rypsiöljyä löllittimiinne ja hierokaa reippaasti. Kuvia näkyville tästä toimituksesta kiitos.

Asko 62

Taidanpa tällä kertaa säästää teidät tuolta hirvittävältä näyltä.

Vierailija
39/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan voi olla ilman liivejä edes öisin, sattuu. Mutta ehkä siksi suuret rintani eivät nelikymppisenäkään roiku yhtään.

Koko 90 K

Vierailija
40/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten moni kommenteista päätellen ei selvästi tiedä, että rintaliivit estävät rintojen luonnollisen tuen kehittymistä/edistää sen surkastumista, ja ilman rintaliivejä rinnat pysyvät ns. terhakampina, jos sitä sanaa haluaa käyttää.

Lähde: googlatkaa itse, muistaakseni alunperin ranskalainen tutkimus aiheesta jota muinoin toisteltiin suomalaisissakin lehdissä

Jännä miten sä et tiedä, että monilla rinnat voi olla esim niin arat tai painavat että liivejä on pakko käyttää. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta paskan vertaa joku surkastuminen tai ”terhakkuus” (yök toi termi).