Voi Meghan parkaa:(
Itellä meni esikoinen pari viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Siinä ei paljoa hengitelty ja sellanen trauma jäi että seuraavalla kerralla vaadin sektion. Olivat kyllä ymmärtäväisiä ja ongelmitta sen sain.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä kiinnostaa joku jota ette ole koskaan edes tavanneet?
Nämä valtion syöttiläät ovat niin turhaa porukkaa että pahaa tekee.Kyllä minua kiinnostaa huomattavasti enemmän kun joku naapurin matami jonka tapaan roskakatoksella harvase päivä.
Niin mutta miksi? Et tunne yhtään sen enempää kuin naapuriakaan eikä kyseessä lopulta ole sen kummempi ihminen kuin se naapuri, sinä tai minä. Joku titteli ei tee kenestäkään toista ihmistä yhtään kummallisempaa. Mua on aina huvittanut nämä keitä kiinnostaa yli kaiken näiden kuninkaallisten elämä; itseä ei voisi vähempää kiinnostaa joku itselleni tuntemattoman ihmisen arki.
Vielä ihmeellisempää on, että joku jaksaa intohimoisesti vihata näitä kuninkaallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä valtion syöttiläät ovat niin turhaa porukkaa että pahaa tekee.Kyllä minua kiinnostaa huomattavasti enemmän kun joku naapurin matami jonka tapaan roskakatoksella harvase päivä.
Niin mutta miksi? Et tunne yhtään sen enempää kuin naapuriakaan eikä kyseessä lopulta ole sen kummempi ihminen kuin se naapuri, sinä tai minä. Joku titteli ei tee kenestäkään toista ihmistä yhtään kummallisempaa. Mua on aina huvittanut nämä keitä kiinnostaa yli kaiken näiden kuninkaallisten elämä; itseä ei voisi vähempää kiinnostaa joku itselleni tuntemattoman ihmisen arki.
Vielä ihmeellisempää on, että joku jaksaa intohimoisesti vihata näitä kuninkaallisia.
Jos minuun viittaat (edellisen kommentin kirjoittaja) niin en minä ainakaan ketään vihaa, minua vaan ei voisi vähempää heidän elämänsä kiinnostaa. Voin ymmärtää näitä keitä ärsyttää jatkuva kuninkaallisista uutisointi, sitä on vaikea mennä pakoon kun uutisia on joka puolella. En nyt silti ihan vihaamisesta puhuisi; sehän on aika voimakas termi ja kukaan tuskin oikeasti vihaa ketään itselleen tuntematonta ihmistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti kuitenkin itseäsikin sen verran, että päätit lueskella ketjua ja kommentoitkin vielä 🤭
Minuakaan ei kiinnosta yhtään esimerkiksi jääkiekon SM-liiga, formulat tai Temptation Island Suomi. Siksi mä skippaan kaikki niihin liityvät uutiset ja keskustelut, joten ne ei häiritse minua. Ei tulisi mieleenikään mennä varta vasten johonkin jääkiekko-, formula- tai temppariketjuun kyselemään miten ihmeessä teitä muita voi kiinnostaa nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun suomalaisten ei tarvitse osallistua yhtään heidän menojensa maksamiseen, me voimme ihan vaan siivellä ihailla ja ihastella!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Onhan se söpö. Nenukka vaikuttaa kyllä Raglandin nenältä. Meghan on aika freessi.
Onhan Harryllä ja Charlesillakin iso nenä..
Prinssi Philipistä puhumattakaan.
Meghan ei näytä onnelliselta, vaan vaivaantuneelta. Lisäksi ei luota Harryyn vauvan pitämisessä. Äidin asuminen noiden kanssa täydentää katastrofin ja ennusteen: max. 5 vuotta, alle kymmenen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti kuitenkin itseäsikin sen verran, että päätit lueskella ketjua ja kommentoitkin vielä 🤭
Aina sama vanha kulahtanut argumentti. 🙄 Sulla on varmasti niin tosi fiksu olo nyt! Ei, aihe ei kiinnosta edelleenkään, hyppäsin suoraan viimeiselle sivulle kommentoidakseni aiheeseen liittyen oman mielipiteeni. Harmittaako, kun se ei vastaa omaasi?
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan ei kiinnosta yhtään esimerkiksi jääkiekon SM-liiga, formulat tai Temptation Island Suomi. Siksi mä skippaan kaikki niihin liityvät uutiset ja keskustelut, joten ne ei häiritse minua. Ei tulisi mieleenikään mennä varta vasten johonkin jääkiekko-, formula- tai temppariketjuun kyselemään miten ihmeessä teitä muita voi kiinnostaa nämä asiat.
Jos olet somessa ja seuraat uutisia, et voi välttyä näkemästä aiheeseen liittyviä otsikoita koska niitä on joka puolella. Ihminen voi myös ilmaista mielipiteensä jostain asiasta vaikka varsinaisesti sen sisältö ei koskettaisi hänen elämäänsä. Käsittääkseni keskustelupalstat ovat juuri sitä varten, että jokaisella on mahdollisuus keskustella asiasta; oli se sitten ihailua tai kritiikkiä.
^ Ei otsikoita ole pakko klikata auki vaan voi jatkaa sivun rullaamista alaspäin. Sieltä varmaan löytyy sinulle jotain kiinnostavampaakin :)
Synnytin itse aikoinaan Jenkeissä. Kaikkien rotujen vastasyntyneet näyttää ihan samalle, vaalea iho viirut silmät. Tummaihoisen äidin lasta ei voinut erottaa omastani. Tukkakin oli mustien vauvoilla melko sileä vauvatukka, afrotukka tulee kai myöhemmin kuten muillakin vauvoilla hiuslaati vaihtuu.
Archie Harrison Mountbatten-Windsor on pojan nimi!
Voi aloittaja parka, sanoisin. Meghanissa ei ole mitään sellaista, että kannattaisi säälitellä. Tahtonainen. Et taida tietää miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Archie siitä sitten tuli. Ei Archibald. Vaan Archie. Kuten Archie Bunker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatiesynnytyksen jälkeen on jo vauvan kanssa kotona ennen kuin sektiosta toipuva pääsee edes ekaa kertaa sängystä ylös.
Nousin kävelemään kuusi tuntia kiireellisen sektion jälkeen ja olin sairaalassa kaksi yötä. Olen vieläpä mummoäitiensisynnyttäjä.
Mä kävelin heti synnytyksen jälkeen itse suihkuun.
Mä kävin synnytyksen ollessa käynnissä hakemassa mäkkäriltä hiukopalaa. Tietty salaa ja nopeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archie siitä sitten tuli. Ei Archibald. Vaan Archie. Kuten Archie Bunker.
Ja Bunker taisi olla kovastikin ul komaa ais vastainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Onhan se söpö. Nenukka vaikuttaa kyllä Raglandin nenältä. Meghan on aika freessi.
Onhan Harryllä ja Charlesillakin iso nenä..
Prinssi Philipistä puhumattakaan.
Diana kärsi isosta nenästään. Suuri nokkasta porukkaa puolin ja toisin.
Mun käy Meghania tosi sääliksi. Ei voi koskaan enää tehdä vapaasti omaa uraa tai valita seuraansa. Ja miehenä tuo Harry... No, mutta oma valintansa oli ja ehkä jopa unelman täyttyminen saada jallitettua prinssi naimisiin. Toisaalta sitä säälimpi jos on näin. Eipä ole enää elämältä odotettavissa kuin virallisia tapahtumia muitten pillien mukaan.
Sen tietää että toi poika rupeaa kaljuuntumaan parikymppisenä niin toi ArhieBALD oli ollut kun pilkkanimi.
Meghan näyttää ihanalta, etureppu iso niin kuin meillä suurimmalla osalla vastasynnyttäneitä on ollut ja tukka ihana rennosti, ei niin just. Kaverini sai vauvan mu lattimiehen kanssa (isä puoliksi värillinen siis) ja vauvan ihosta ei vielä ristiäisten (n. 2kk) aikaankaan voinut vielä sanoa juuta eikä jaata. Oikein kaunis maitokahvin värinen tyttö kasvoi.