Pystyisitkö olemaan viikon kesälomalla mökillä jossa vesi pitää kantaa järvestä sisälle ja jossa on vain ulkohuussi?
Mä pystyisin. Musta olis vaan ihana päästä vähäksi aikaa ihan luonnon rauhaan kauas nykymukavuuksista.
Kommentit (131)
Olen ollut montakin viikkoa. Tosin mökissä on sähköt ja sekä ulkohuusiin että saunaan tulee vesi sähköpumpulla.
Miksei nössö laita vesipumppua? Seksikin on hauskempaa kun hygienia on parempi.
No tottakai pystyisin. Ei ole mitenkään outoa tai ihmeellistä.
Mä en koskaan kyselijöille jaksa selitellä jaksamisiani ja perustella sitä miksi menen tai mitä teen mökillä jossa ei ole nykyajan mukavuuksia. Olen lapsesta asti siellä käynyt ja viihdyn siellä, vaikkakaan en viikkoa paria / kesä kauempaa. Kaikki aina kysyy, kalastanko. No en kalasta ja silti viihdyn siellä. Alkaa aina vituttamaan tämä keskustelu tässä vaiheessa. Luen ***** kirjaa, saunon, uin, syön ja olen. Katson tv:tä, koska aurinkopaneeleilla ja hyvällä akulla sekin onnistuu. Paskalla käyn kuivakäymälässä.
Sen vaan niin näkee näistä kyselijöistä etteivät ne ymmärrä tästä mökkeilystä yhtään mitään enkä jaksa niiden kanssa asiasta vängätä, niillä pitäisi olla joku linna/huvila verkkovirtasähköllä, jahdilla, moottoriveneillä, mönkijöillä ja vesiskoottereilla ja omilla metsästystiluksilla ja jousiammunta radalla, ennenkuin hyväksyisivät mökkeilyn merkityksen. Ei kiinnosta.
Mä oon 24-vuotias kaupunkilainen hienohelma ja vietän tuollaisella mökillä yhteensä useita viikkoja ympäri vuoden. Oon kasvanut viettäen kesät mökillä niin en pidä sitä lainkaan epämukavana.
Pystyisin, mutta jos saa valita, niin jättäisin menemättä. Kun on yliaktiivinen rakko ja helposti sekaisin menevä maha, niin huussi ei ole mikään mieluisin paikka viettää aikaa. Vielä vähemmän, jos sattuisi olemaan kuukautisetkin samaan aikaan. Oikeastaan saattaisi jopa öisin pelottaa lähteä hiiviskelemään johonkin tontin nurkalla olevalle huussille, vaikka olen asunut yli puolet elämästäni lähestulkoon metsässä.
Pystyisin. Talvellakin otamme mökillä veden kaivosta ja biovessa on käytössä. Pisimmillään talvella on oltu kolme viikkoa mökillä näissä olosuhteissa. Kesällä on vielä helpompaa.
Pystyisin, ja olinkin pääsiäisenä. Oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin, ja olinkin pääsiäisenä. Oli ihanaa.
Saitko siellä pääsiäismunaa?
Helposti. Oon pärjännyt viikon teltassakin.