Pystyisitkö olemaan viikon kesälomalla mökillä jossa vesi pitää kantaa järvestä sisälle ja jossa on vain ulkohuussi?
Mä pystyisin. Musta olis vaan ihana päästä vähäksi aikaa ihan luonnon rauhaan kauas nykymukavuuksista.
Kommentit (131)
Pystyn toki, mut juomavettä pitää olla ja sähköjääkaappi.
Pystyisin M61, taidat olla sinäkin varttunutta ikäluokkaa!
En. En halua eikä tarvitse, nykyajan mukavuudet ovat nimenomaan MUKAVUUKSIA.
No eiköhän jokainen terve ihminen pystyis. Toinen asia haluaako. Mä haluan!
Voisin olla mutta paremmin viihdyn meidän kaikilla mukavuuksilla varustellulla huvilalla. Ja luonnon rauhassa sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin M61, taidat olla sinäkin varttunutta ikäluokkaa!
Noo-o, varttunutta ja varttunutta. N36v ap
En jos kaikki järven vesi pitäisi kantaa sisälle.
Oltiin just viime kesänä. Paikka oli muuten todella idyllinen ja kaunis, järven rannalla eikä ketään muuta missään. Eli veden kanto ja ulkohuussi ei tuntuneet missään. Toisin sanoen juoksevan veden puute pitää kompensoitua jollain todella merkittävällä, kuten meidän tapauksessa kävi. Minnekään kuivanmaan mökkiin en lähtisi noilla ominaisuuksilla.
Voisin viettä tuollaisella mökillä aikaani useammankin viikon. Ja varmasti myös nauttienkin olostani.
Pystyisin toki, mutta en keksi yhtään syytä miksi haluaisin.
Pystyn. Meillä on just sellanen mökki, eikä sähköä. Aurinkopaneelien avulla saa puhelimet ladattua ja illalla valoa, mut siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Juomavettä ja kaasujääkaappi.
Aika onneton tyyppi saa olla, jos ei pystyisi sellaisessa paikassa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomavettä ja kaasujääkaappi.
Joo mä en pidä kaasusta, se ei oo turvallista.
Olen pystynyt ja eiköhän tuo vieläkin sujuisi.
Joo, mutta omaan pitäisi hommata vesipumppu ja erotteleva vessa, joka olisi mielellään sisällä. Hajun takia ne huussit on siellä jossain tontin nurkassa.
Pystyisin mutta en halua. Suoli ei ole kuten nuorena.
Joo mutta en halua.
Haluan kunnon vessan kaikilla toiminnoilla ja juomavettä hanasta.
Olen ollut, ei kiitos. Kiva pestä lapsen peppu kakkavaipan jälkeen kylmällä vedellä. Toki se pitää ensin hakea järvestä. Ulkohuussiista muistan hämähäkit, paskakärpäset ja kylmyyden. No thanks.
Vietin suunnilleen kaikki kesät lapsena tuollaisessa ympäristössä, joten eiköhän se edelleenkin onnistuisi.