Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näyttää 175kg ja raskaustesti plussaa.. !!!

Vierailija
22.05.2006 |

Siis en voinut kuvitellaakkaan että painan näin paljon. Viime kesänä olen viimeksi käynyt puntarilla ja paino oli 148kg! Itse en ole huomannut painon nousua! Housut ja kaikki mahtuu ihan samanlailla päälle kun viime kesänäkin!

No kumminkin painon ottivat eka neuvolassa. Suosittelivat aborttia tän painon takia ja siksi että raskausajandiabetes on aika varmasti. :/

Jätimme ehkäisyn viime kesänä miehen kanssa kun lääkäri sanoi että voin hyvin yrittää raskautta vaikka painoa oli tuon 148kg. Terve kun olen/olin noin muuten.

Nyt oli sitten sokerit tosiaan koholla kun neuvolassa mittasivat. En tiedä mitä ihmettä teen! Voinko selviytyä raskaudesta tällä painolla?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tullut viestejä. :)

Niin minun vyötärö on tosiaan sen 120cm. Viime kesänä se oli 112cm. Mulla on kilot tulleet aika tasaisesti vartaloon. Jonkun näköinen vyötärö on silti pysynyt ihme kyllä. Minulla on sellainen liituraitajakku joka on muotoon ommeltu niin monet ovat kyllä ihmitelleet miten selkeä vyötärö minulla on. Mutta tosiaan se jakku tietysti sitä korostaa.

Joku kysyi että eikö minun ole paha olla. No kaikkeen tottuu. Tietysti eläminen kevyempänä on varmasti helpompaa ja siihenhän tässä koko ajan pyrinkin. Mutta en voi sanoa että minulla olisi kovin pahakaan olla. Jaksan kävellä 4-5kilometrin lenkkejä, jaksan touhuta koiran kanssa, käydä shoppailemassa, nukun hyvin jne.

Minulla on pituutta 172cm.

Vierailija
102/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta nousi 10kg kun arvot olivat tsh 4 ja t4v 10. Söin tosi vähän,ei edes ollut nälkä ja paino nousi. raskausaikana paino nousi vielä 20kg,josta jäi 10kg. silloin tsh 5 ja t4v 8. Siis äippäpolilla sanottiin,että hyvät arvot ja ei tarvi lääkitystä. Olisinpa tiennyt,että lääkitys pitää olla jo paljon paremmilla arvoilla. Myöhemmin sain lääkäriltä rukoilemalla lääkkeet,kun nukahtelin enkä jaksanut vauvaa hoitaa ja arvot oli tsh 7 t4v6. 5. Eli tarkista ne arvot ellet ole provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemuksesta voin sanoa että ns. yleislääkärit eivät ymmärrä noiden kilpirauhasarvojen päälle yhtään mitään. Toki poikkeuksiakin voi löytyä! Jos esim. T4V on alle 14 niin se on huono juttu raskauden kannalta ja tietty aineenvaihduntakaan ei toimi vältämättä kovin hyvin. Vajis aiheuttaa monesti turvotusta ja aina sitä ei edes huomaa. On sekin mahdollista että sulla on sitä paljon ja jossain vaiheessa se lähteekin pois ja samalla paino laskee huimasti!

Ja Ap, älä nyt abortteja mieti! Mitenköhän esim. amerikassa nämä 200 kiloiset voivat tehdä lapsia ja täällä suomessa se ei sitten ole mahdollista? Sieltä löytyy tosi paljon odottajia joiden paino on lähelle 200kg!!!! Onnea Ap:lle odotukseen :)

Vierailija
104/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä seuraavan kerran neuvolassa mihin asti siellä digivaakat riittää. Yleensä niitten punnituskyky on 180kg, mutta jotkut on jopa 200kg asti. Kaupastakin saa vaakoja 180kg saakka. Käykääpä vaikka katsomassa citymarketin puntari valikoimat.

Itse tiedän isona ihmisenä että noin suuria ihmisiä on paljon. Kyllä niille sopii ihan kaupan vaatteet päälle. Jos katsoitte esim. suurta pudottajaa niin siinä oli jopa 148kiloinen nainen ja ihan kauniit vaatteet sillä oli päällä. mm. farkut. Enpä ole yhtään alastonta lihavaa kaupungilla nähnyt. Monissa kaupoissa on kokoja tonne neljään x:ään saakka, kyllä niihin mahtuu jo tosi iso ihminen. Ja ottakaa huomioon että yleensä kaikki isojen ihmisten vaatteet tehdään joustavasta kankaasta. Katsokaapas seuraavan vaikka elloksen kuvastossa niin siellä on vaatteita kokoon 60asti.

Onnea ap:lle. Uskon että kaikki menee hyvin.

Vierailija
105/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet?

Vierailija:

No jos laitan eilisen esimerkin:

aamulla pari leipää(ruispala), päällä leikkelettä(gotler) ja kurkkua. Niin ja oivariinia sipaukset(käytän tosi vähän voita leivällä), sit lasi tuore mehua ja kahvi(kasvissa vain maitoa)

Sit taisin syödä 12 aikaan makaroonilaatikkoa puoli lautasellista ja puolet oli fetasalaaattia, maitoa juomana

Sit join taas kahvia ja söin yhden leivän. Oliskohan ollut kolmen aikaan.

Viiden maissa söin puolikkaan maksalaatikon ja jälkkäriksi marjarahkaa.

Illalla syötiin lämpimiä voileipiä(päällä tonnikalaa ja juustoa). Ne oli vaaleasta leivästä. Söin niitä kaksi ja sitten yhden omenan.

Herkuttelen kerran-kaksi viikossa ja sillon syön pussin salmiakkia tai suklaalevyn.

Vierailija
106/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskauteesi!!!!

Vierailija
107/111 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kätilö, en koskaan sanonut, ettei ylipaino olisi riski. Synnytysosastolla on myöhäistä antaa dieettiohjeita ja mitä itse ehdotata, että ap tekee abortin??? Ruokavalio raskausaikana kaikille kunniaan!

Vierailija
108/111 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut koko ketjun.. Kiva että näin moni on/oli asiasta kiinnostunut.

Valitettavasti meni kesken. Mutta hyvä asia on nyt se että sain kunnon " sykähdyksen" laihdutukseen ja nyt on lähtenyt jo 10kiloa. :)

Kiitoksen vielä kaikille tuesta. Nyt vaan yritän pudottaa painoa ja jospa se uusikin raskaus sitten ilmoittaisi tulostaa. :)

Vierailija
109/111 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nosti itse ketjun, että saa vastata itselleen......

Vierailija
110/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu. Juteltiin miehen kanssa ja päätettiin että jos lääkäri antaa luvan jatkaa raskautta niin jatkamme sitä.

Olen jo nyt aloittanut pienen ruokavalio remontin, joten jospa paino nyt lähtisi laskuun kun jätän ne karkkipäivät kokonaan ja vaihdan noita juustoja makkaroita kevyempiin tai jätän kokonaan pois. :)

Maanantaina on sitten neuvolaan se aika ja pitää sitten kertoa päätös th:lle. Hän sitten kirjoittaa sen lähetteen äippäpolille.

Saa pitää peukkuja että kaikki menee hyvin. :)

Vierailija
111/111 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerros kuulumisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi