Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näyttää 175kg ja raskaustesti plussaa.. !!!

Vierailija
22.05.2006 |

Siis en voinut kuvitellaakkaan että painan näin paljon. Viime kesänä olen viimeksi käynyt puntarilla ja paino oli 148kg! Itse en ole huomannut painon nousua! Housut ja kaikki mahtuu ihan samanlailla päälle kun viime kesänäkin!

No kumminkin painon ottivat eka neuvolassa. Suosittelivat aborttia tän painon takia ja siksi että raskausajandiabetes on aika varmasti. :/

Jätimme ehkäisyn viime kesänä miehen kanssa kun lääkäri sanoi että voin hyvin yrittää raskautta vaikka painoa oli tuon 148kg. Terve kun olen/olin noin muuten.

Nyt oli sitten sokerit tosiaan koholla kun neuvolassa mittasivat. En tiedä mitä ihmettä teen! Voinko selviytyä raskaudesta tällä painolla?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut nähdä tän kokoista alasti? No tuskin haluatkaan, mutta tosiaan ihan takaapäinkin onnistuu. :D Miehelläni on ihan normaali " jorma" . :) En tiedäkkään asentoa missä emme voisi harrastaa seksiä. Olen aika taipuisa ja ei sen maha nyt niin iso ole. Vyötärö on 120cm.

Vierailija
82/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän päin tämä on mahdollista? Porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tosiaan hakeutua nyt yksityisellelääkärille.

Pitää varmaan vaihtaa th:takin jos tätä raskautta nyt saan jatkaa. Vaikea olisi olla yhteydessä tuon th:n kanssa kun tiedän mitä se koko ajan ajattelee..

Vierailija
84/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riskeistä selkeästi.

Vierailija
85/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai sun pitäisi saada jutella erikoislääkärin kanssa ennen kuin päätät esim abortista.

Eli soitapa itse tuonne äitiyspoliklinikalle, ja pyydä keskustella kätilön/hoitajan kanssa (ei sihteerin). Kysy häneltä, miten toimia, kun haluat keskustella asiasta ja riskeistä jne erikoislääkärin kanssa.

Näin kannattaa todellakin tehdä! Soitat heti huomenna!

t terkkari

Vierailija
86/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry!

Vierailija
87/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missäköhän päin tämä on mahdollista? Porvoossa?

Vierailija
88/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja auttaa pysymään niissä.

Minä painoin 102kg kun aloin esikoista odottamaan seurailin painoa. Puoli kiloa enemmän viimeisilläni. Ei tullut sokerin kanssa ongelmia mutta verenpaineen kanssa kyllä.

Oli mukavaa pari viikkoa synnytyksen jälkeen huomata että painoi yli 10kg vähemmän kuin raskaaksi tullessa.=)

Vierailija
89/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmiselvää että sinulle tulee raskausdiabetes, piilevä kakkosdiabetes ja metabolinen oireyhtymä selkeästi on jo, ja olet insuliiniherkkä.

Jos jätät rasvat minimiin, syöt väkisin valtavasti hiilihydraatteja, mikä ei ole insuliiniherkälle hyvä asia! Sitä paitsi lapsi tarvitsee rasvaa kehittyäkseen.

Ns. hyväkarppaus olisi oikeasti paras vaihtoehto. Normaalisti rasvaa ja proteiinia, ei niukistellen, luonnollisista lähteistä, TOSI PALJON kasviksia (jonkun ruokapäiväsi perusteella syöt niitä aivan liian vähän) ja normaalirasvaista lihaa tai kalaa. Vähän täysjyväviljaa saattaa mahtua mukaan, mutta peruna, maissi ja sokeri kokonaan pois raskauden ajaksi ja rasvaniukistelu unholaan.

Vierailija
90/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia muita paitsi Hermesetas.

Canderel, Pirkka, Rainbow kaikki turvallisia.

T: 1tyypin diabeetikko, joka käytti kaikkia turvallisia myös raskaanaollessaan.

Vierailija
91/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata luottaa jonkun terveydenhoitajan arvioihin, vaan vaadi päästä asiantuntijan puheille. Uskon, että oikeanlaisella dieetillä saat painosi jopa laskemaan raskausaikana.

Vierailija
92/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ylipainoinen, elopainoa 92 kiloa ja vyötärön ympärys 116 senttiä (lääkärin mittaamana) pituus 172 senttiä.

Olet sitten tosi hoikka tommoisilla kiloilla. ;-)

Tsemppiä raskauteen!!

Vierailija
93/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipällä paonoa 150kg kun odotti mua,vieläkin 28 vuoden jälkeen painoa 128kg,mut kummastipa se jaksaa kävellä ja töitä tehdä..ihan vaan sille joka ihmetteli mten noin pyöreä pääsee kävelee

Vierailija
94/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse ja reidet on muhkeet. Ja neljättä yritellään näilläkin kiloilla.

Vierailija
95/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on muuta väittää. Itse olen laihduttanut 22 kiloa ja ero entiseen on huikea, olo on energinen ja mahtava!

Ettekö halua kokea " normaalin" raskauden tunnetta? Yrittäkää edes vä' hän laihduttaa ennen raskaaksi tuloa. On taatusti mukavampi kantaa vauvamasua edes hitusen kevyempänä!

Vierailija
96/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on liikaa raskauteen se on epäterveellistä sikiölle ja äidille.. Todella harmi..

Vierailija
97/111 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaana vaan kyselen ,kun itsekin olen lähes samoissa mitoissa.. lapset on meillä jo tehty, ja hyvin on raskaudet menneet (6 lasta)

Nyt vaan pitäisi keskittyä hinaamaan tuota painoa alaspäin..meinasin startata ene-dietillä, kunhan saan imetyksen päätökseen.

Tsemppiä ja voimia sulle raskauteen ja painonpudotukseen!!

Vierailija
98/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoisia lukemia.

Vierailija
99/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilet

Vierailija
100/111 |