Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näyttää 175kg ja raskaustesti plussaa.. !!!

Vierailija
22.05.2006 |

Siis en voinut kuvitellaakkaan että painan näin paljon. Viime kesänä olen viimeksi käynyt puntarilla ja paino oli 148kg! Itse en ole huomannut painon nousua! Housut ja kaikki mahtuu ihan samanlailla päälle kun viime kesänäkin!

No kumminkin painon ottivat eka neuvolassa. Suosittelivat aborttia tän painon takia ja siksi että raskausajandiabetes on aika varmasti. :/

Jätimme ehkäisyn viime kesänä miehen kanssa kun lääkäri sanoi että voin hyvin yrittää raskautta vaikka painoa oli tuon 148kg. Terve kun olen/olin noin muuten.

Nyt oli sitten sokerit tosiaan koholla kun neuvolassa mittasivat. En tiedä mitä ihmettä teen! Voinko selviytyä raskaudesta tällä painolla?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voihan olla että vuoden aikana on muutoksia tullut. Olo on kyllä ollut tosi väsynyt välillä ja on palellut. Pitääkin pyytää että tarkistavat asian nyt uudestaan! Mulla on kyllä tosi pieni se annostus.

Vierailija
62/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä tai muuten lihovat. Sinä voit olla sellainen AP ja kilpirauhasen toiminta kannattaa testata. Arvo ei voi olla kohdallaan kun painon lisäys vuodessa on noin valtava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syöt vähemmän ja terveelisemmin kuin minä. Olen 172cm ja 52kg. Ihan totta. Sulla on pakko olla joku sairaus koska tuolla ruokavaliolla et voi millään saada noin paljon kiloja. Syön makeaa päivittäin. Lääkäriin ja tee päätös sen perusteella. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat luvan jatkaa raskautta. Jos se ei onnistu niin sit painoa pudottamaan ja sen jälkeen raskautta yrittämään. Älä anna asian lannistaa sinua. Joku tarkoitus tällä täytyy olla !

Vierailija
64/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa alkaa tästä taistelee kanssanne. Kerroin miten syön ja se pitää paikkaansa. Eipä mulla ole mitään salattavaa. Jos minulla olisi syömishäiriö niin miksen kertoisi siitä täällä ja pyytäisi apua? Ei minulla ole mitään syytä valehdella syömisistäni. Rehellinen olen jotta saisin oikeanlaista apua.

Vierailija
65/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos painat noin paljon. Muistathan nyt nostaa tyroksiiniannosta, kun olet raskaana? ELi t4v arvo pitäisi saada yli 16, ja tsh alle 2. Avuksi voisi olal myös Liothyron-valmiste tai Armour-valmiste (liothyron synteettistä t3-valmistetta, ja armour on eläinperäistä kilpirauhashormonia, lue www. kilpirauhas. info sivuilta)

Sinulla voisi olla joku muukin aineenvaihduntasairaus (tunnetaan muutamia, jotka voi aiheuttaa kovan painonnousun). Mene lihavuuteen erikoistuneelle endokrinologille! Täytyy tutkia !

Ja heti ravitsemusterapeutille myös-lähete neuvolasta esim. Pidä ennen tuonne menoa REHELLISTÄ ruokapäiväkirjaa (eli jopa ketsuppi ja sokeripala merkataan). Kaikki tämä vauvan parhaaksi.

Ja totta kai äitiyspolin seuranta heti alusta!!! Synnytys vaatii suunnittelua.

Voit nyt raskausaikaan ihan hyvin laihtua 10-20 kiloa, mutta ruokavalio vaatii ammattilaisen suunnittelun.

Synnytyksen jälkeen (imetyyksen loputtua) aloitat lääkkeiden avulla laihduttamaan. On olemassa mm. Reductil-valmiste sekä syksyllä tulee uusi valmiste markkinoille (Rimonabant - niminen vaikuttava aine, tee googlehaku suomalaisista sivuista, lääkkeen kauppanimeä en muista). Tämä uusi ontehokas juuri metabolisessa oireyhtymässä (iso vatsa, insuliiniresistenssi), ja tämä reductil taas vähentää ruokahalua merkitsevästi ja nopeuttaa pikkasen aineenvaihduntaa.

TSEMPPIÄ!!!

Vierailija
66/111 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko kysyä, sillä se on askarruttanut minua kauan: onko miehelläsi toooosi pitkä muna vai miten pystytte panemaan kun sitä massaa sinulle on kertynyt kuitenkin aika mukavasti, niin eikö se kaikki liha ole tiellä? Miten saatte sen ulottumaan sinne asti?

Vierailija
67/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että samat vaatteet sopivat vielä päällesi. En usko tota. Sä et edes syö mitenkään erityisen paljon ja silti oot lihonut. Tämä on joko provo tai sitten sulla on joku sairaus.

Vierailija
68/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä joka ihmettelit voiko tuolla painolla olla hengissä, niin olihan esim. 4D dokumentissa n. 400kg painavia naisia, jotka vielä toistaiseksi olivat hengissä. Että eiköhän 175-kiloinen hengissä pysy..

Vierailija
69/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina sanonut että jokin pitää olla pielessä elimistössäni, mutta lääkärit eivät lähde tutkimaan.

Kannattaisiko minun hakeutua yksityiselle? Tosiaan julkisella puolella minua on pomputeltu lääkäriltä lääkärille ja mitään eivät tee. Ottavta kyllä näitä tava kokeita, mutta eivät lähde tutkimaan esim. tätä aineenvaihdunnallista vaihtoehtoa. Ruoansulatuksessa minulla on kyllä vikaa ja pahastikki, mutta sille ei kai mitään voi.

Vierailija
70/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka elimistöön tuo raskaushormonia. Näitäkin on, onneksi ovat kyllä aika harvinaisia juttuja.

Vierailija
71/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin parin vuoden ajan ja vasta sitten yrittäisin raskauttta. Eli sinuna miettisin sitä aborttia valitettavasti.. Onneksi omalla kohdallani tuollainen paino ei ole mahdollista ikinä..

Vierailija
72/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä pysy sen lapsen perässä ollenkaan kun se juoksee vaikka auton alle pihalla! Ja sähän voit tappaa miehesi jos kierähdät sen päälle yöllä=/

Vierailija
73/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasva-aineenvaihdunta? tai joku semmonen, yhellä tutulla on siinä kai jotain, ei laihdu vaikka söis vähän.

Vierailija
74/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

labrakokeet ei erota onko kyseessä normaali raskaudesta johtuva hcg (eli raskaushormonin) nousu vai sairaudesta johtuva. Siksi ultraaminenkin olisi paikallaan. Se saattaisi selittää myös runsaan ylipainon, jos löytyy jotain muuta vikaa. Toivon kuitenkin että kyse olisi normaalista raskaudesta, ja näin ollen pystyt " laihduttamaan" raskausaikanakin.

Vierailija
75/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin yksityiselle, jossa on sentään pakko saada palvelua!

54

Vierailija
76/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan niin olen päässyt lihomaan tässä 23vuoden aikana.

Niin mitä mieheni on kiloistani? Olen kaunis ihminen, pidän itsestäni niin myös pitää miehenikin. Terveyden takia olen koko ajan yrittänyt laihduttaa, en ulkonäön takia.

Vierailija
77/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessa apua. Moni on valmis auttamaan sinua. Mene yksityiselle ja kunnalliseen jos on tarvis. Pyydä vaikka sairaalaan että pääset alkuun ja ravintoterapetti on tosi tärkeä. Sä olet vielä niin nuori ja sulla on kaikki edessä. Onneksi kaikkea ei mitata kiloissa. Tietekin aina löytyy typeriä negatiivisia ihmisiä mutta niistä ei kannata välittää.

Vierailija
78/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna varaisin ajan yksityiselle. LIhavuuteesi voisi löytyä syy ja pääsisit ylimääräisistä kiloista, ainakin suurimmasta osasta niitä.

Ihanaa että olet onnellisessa parisuhteessa ja vaikutat muutenkin täyspäiseltä ihmiseltä. Onnea odotukselle!

Vierailija
79/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hakeudu ihmeessä yksityiselle sisätautilääkärille, jolla endokrinologian pätevyys. Mene esim lääkärikeskusten sivuille, ja etsi sieltä lihavuuteen erikoistuneita lääkäreitä.

Noilla kiloilla olet ilman muuta myös oikeutettu pääsemään sisätautipolille tutkimuksiin (ihan terkkarilääkärin lähetteellä). Myös se lähete äitiyspolille voi riittää, he voivat sieltä sitten laittaa sut sisätautipolille, kun keskustelet asiasta. ja esim Naistenklinikalla on myös oma sisätautilääkäri äitiyspuolella.

Varmaan terkkari jo kirjoitti sulle lähetteen?

t terkkari itsekin

Vierailija
80/111 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme