Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
581/614 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.aamulehti.fi/a/d866f431-ea0e-4e35-8cd7-944dde91a839

Tämä artikkeli sopii ketjun teemaan. 

Vierailija
582/614 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ystäväni meni viisikymppisenä naimisiin vaihtarivuoden ensirakkautensa kanssa. He sattuivat ottamaan yhteyttä toisiinsa vuosikymmenten jälkeen. 

Myös itselläni iso ensirakkaus ulkomailla enkä tiedä hänestä mitään 25 vuoteen, mutta en ole unohtanut häntä. Joskus olen kokeillut googlea, mutta ei mitään osumaa. Surffailin eräänä iltana netissä ja osuin erään firman sivuille noin 25 km päässä hänen silloisesta kotipaikastaan. Kuvat varastivat jostain syystä mielenkiintoni ja scrollasin ne kaikki 365 kappaletta. Hän oli viimeisessä kuvassa. 

Oho, oletko saanut häneen mitään yhteyttä? Vai koetko enää tarvetta siihen? AP

Tästä on vasta hetki. Olen ihan kahden vaiheilla, kun jotenkin tuntuu että ei sitä kuvaa nenäni eteen ihan aiheetta johdatettu, mutta en ole varma. Jossain muutossa kaikki hänen valokuvansa ja kirjeensä katosivat ja en nyt ole ihan varma, oliko tämän kaiken tarkoitus antaa minulle edes yksi kuva hänestä vai minulle mahdollisuus kokeilla kepillä jäätä, saisinko sanottua mieltäni painamaan jääneet sanomattomat sanat (pelkkää hyvää hänestä, yhteytemme katkesi vähän rujosti minun osaltani).

Niinku monet on minulle sanoneet, mitä siinä oikeasti menettää jos edes yrittää? Ja ihan taatusti sinun oli tarkoituskin nähdä se kuva. Tämä minun juttu etenee sen verran hitaasti että olisi mahtava jos muutkin kertoisivat täällä omiensa etenemisestä :D AP

Tämä asia ei ole jättänyt minua rauhaan, mutta minulla ei ole vieläkään hänen yhteystietojaan. Yritän saada ne ja sitten otan yhteyttä. En menetä siinä mitään, mutta saan mielenrauhan takaisin jo vaikka silläkin, että pitäisi minua ei-toivottuna ja epätoivoisena hulluna menneisyydestä. Toivottavasti nyt vaan onnistun muodostamaan sen yhteyden jotenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
583/614 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki oikein hyvin :) Tässä on vielä reilu viikko yhteistä aikaa edessä ja yritetään ottaa siitä kaikki irti. Huomenna suuntaamme viettämään mökkijuhannusta, saa nähdä mitä mieltä mies on siitä :D Oikein rentouttavaa kesää kaikille teille!

AP

Vierailija
584/614 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko vielä päivittää tilannetta, MallaM? :)

585/614 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olisi hauska kuulla jotain 

Vierailija
586/614 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko kukaan tämän ketjun lukeneista exiin yhteyttä? Haluaisin lisää onnellisia tarinoita :)

Itse siis suunnittelin aikaisemmin ketjussa, että laittaisin onnittelut synttäreinä+kyselisin kuulumisia, mutta mitä lähemmäs se päivä tuli, sitä kaukaisemmaksi muuttui ajatus yhteydenotosta. Ei vain tuntunut oikealta. Toivottavasti ei myöhemmin harmita!

Nro30

Mie sorruin ja otin (olen se, joka on varattu ja niin on toinenkin osapuoli). Oli ihanaa jutella, ja molemmilla on lämpimiä tunteita jäljellä - mutta eipä tässä voi edetä asiassa mitenkään, tilanne on mikä on. Ihana, haikea ja kaunis kohtaaminen vuosien jälkeenkin, vaikka vain viestien vaihdon välityksellä.

Miten Mallan romanssi, olisi hauskaa tosiaan vielä kuulla jotain. 😊

Vierailija
587/614 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
588/614 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu, Malla?

Vierailija
589/614 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
590/614 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuuuu

Vierailija
591/614 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
592/614 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
593/614 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks malla ei vastaa

594/614 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Pahoittelut hiljaisuudesta! Jossain kohtaa kyllä taisin mainita että en tule tänne enää kovin paljon asioita päivittelemään.

Meillä on edelleen kaikki hyvin :) Valitettavasti nyt on töiden vuoksi sellainen tilanne että ollaan viimeksi nähty heinäkuun lopussa. Ensi viikolla asiaan tulee onneksi muutos kun minä lennän hänen luokse reiluksi viikoksi. Ja minä olen sitten myöhemmin syksyllä jäämässä hänen luokse pidemmäksi aikaa.

Ja ensi vuoden puolella hän muuttaa sitten Suomeen :)

AP

Vierailija
595/614 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletteko

Vierailija
596/614 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Malla!