14- vuotias ei suostu imuroimaan ja viemään roskia, vaatii 50€ jos tekee
En minäkään saa kotitöistä palkkaa.. Jätänkö porukan ruuatta ja vaatteitta, jos ei mulle joku maksa??
Kommentit (33)
Itse olet valinnut lasten hankinnan, joten sinulla on tietyt päävastuut. Jos 14v ei huonettaan siivoa niin silloin ei tarvi huonettakaan. Olkkarin nurkkaan nukkumaan.
Heitä tietsikan näyttö parvekkeelta parkkipaikalle. Ja oppii.
Sano sille, että maksat sen puhelinlaskun ja ruuat, kun on imuroinut kymmenen kertaa.
Opettakaa niille lapsukaisille, että ilmaisia lounaita ei ole.
Olisiko tuo 14-vuotias ollut 4-5 -vuotiaana ollut innokas 'avustamaan' sinua mutta olet kärsimättömänä torjunut hänen haparoivat yrityksensä?
Eiköhän olisi aika kakara laskea maanpinnalle, jos ei kotityöt kiinnosta, on turha pyytää pelikonsoleita ja muita kalliita juttuja.
No puhelin ja tietsikka pois, kunnes imuroi ja vie roskat.
Ei mitään maksua tavallisista kotitöistä. Kotityöt kuuluu kaikille siellä asuville.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet valinnut lasten hankinnan, joten sinulla on tietyt päävastuut. Jos 14v ei huonettaan siivoa niin silloin ei tarvi huonettakaan. Olkkarin nurkkaan nukkumaan.
Näin tuumaa Vanhapiika.
lähde leikkiin mukaan. autokyyti harrastukseen 20e, kännykän ja liittymän kk erä 35e, aamupala 5e, lounas 10e,
Vierailija kirjoitti:
Vetele remmillä
Laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän olisi aika kakara laskea maanpinnalle, jos ei kotityöt kiinnosta, on turha pyytää pelikonsoleita ja muita kalliita juttuja.
Niiikööööö????
Vierailija kirjoitti:
Heitä tietsikan näyttö parvekkeelta parkkipaikalle. Ja oppii.
Minkä heitän.......hupss...sinne meni.
Osta sille sen palapeli.... se auttaa kaikkeen.
Haista itte!
Helvetin hyvä merkki että kersa oppinut jo nuorella iällä kapitalismin perusidean! Ei niele mitään demarikommaripaskaa eikä ole kasvamassa miksikään saastaiseksi demariksi. Vaatii kurantin ja ostovoimaisen palkan työpanokselleen.
Pakko arvostaa junioria!
Vierailija kirjoitti:
lähde leikkiin mukaan. autokyyti harrastukseen 20e, kännykän ja liittymän kk erä 35e, aamupala 5e, lounas 10e,
Aikuisen pitää olla perheessä se aikuinen, keskenkasvuista lasta ei voi vaatia siihen.
Kukaan teistä ei tiedä että lailla pitää olla rajat. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Puhelinliittymä kiinni siihen asti että hommat hoituu. Ei tarvitse tehdä kuin kerran
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et nuole lavuaaria ja putsaa pyttyä joka käytön jälkeen, et tarvitse vessaa. Jos sulla on pölyä vähänkin huushollissasi, et tarvitse asuntoa. Miltä nyt tuntuu?
Saat valita kotisi siisteystason, niin miksi teini ei saa määrätä omasta huoneestaan ja sen siivoustasosta?
Kannattaa miettiä minuutti ennenkuin kirjoittelet mitään.
Ap. Mitä muuta kamalaa se lapsi tekee ???????🤭🤭🤭
Eli laskeudut kiukuttelevan teinin tasolle?