Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kalvojen irrottelu oli synnytyksen kivuliain vaihe - onko normaalia?
22.07.2008 |
.
Kommentit (4)
yht´äkkiä "irrotella vähän kalvoja". Kipu oli helvetillinen.
Kuulemma olisi pitänyt nopeuttaa synnytyksen käynnistymistä...Mietin vain, kuinka yleinen tuollainen käytäntö on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ole ollut tietoakaan mistään kalvoista tai sellaisten irrottelusta, ja ihan normaalisti (tai no, cytotec-oksitosiini -avustettuna) olen synnyttänyt.
Alue: Aihe vapaa
ainakin mulla