Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on velho ei millään ole mitään väliä ja voi juoda hapotonta kuohuviiniä kalsareissa

velho
01.05.2019 |

Ulkona sataa ja pisarat ropisevat peltiseen ikkunalautaan. Se ärsyttää minua, mutta en jaksa tehdä asialle mitään. Välillä käännän katsetta ja mulkaisen vihaisesti kohti ikkunaa. Tästä itseilmaisun muodosta tyytyväisenä kohotan toisen käteni ja otan uuden kulauksen italialaista kympin kuoharia. Vielä muutama happopisara, jotka iskevät mahani pohjalle pudotessaan kuin ruusun piikki epäonnisen kosijan kättä.

Hauskaa vappua!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä jotenkin kateellinen velhoille ja muille hikkyille.

T. 3-kymppinen perheellinen nörttinainen

Vierailija
62/68 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä jotenkin kateellinen velhoille ja muille hikkyille.

T. 3-kymppinen perheellinen nörttinainen

Miksi ihmeessä? Sinä olet halunnut perheen ja olet sen saanut. Olet luultavasti toivottavasti myös saanut läheisyyttä, rakkautta, intohimoa, yhteisiä kokemuksia ja muistoja. 

Minäkin olisin noita halunnut, mutta ainuttakaan en ole päässyt kokemaan. En tietenkään väitä, että elämä olisi jotenkin parempaa, jos voisin matkustaa menneisyyteen kokemaan kaikki nuo jutut, mutta väitän, että ihminen ei voi koskaan olla täysin ehjä, jos häneltä puuttuu niin paljon oleellista siitä mikä tekee ihmiselämän kokemuksesta ainutlaatuisen ja arvokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on velho ja miksi silloin ei ole millään mitään väliä?

Velho=lesbo

Vierailija
64/68 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velho kirjoitti:

Kaksi asiaa:

1) Miten kokemattomuus voi olla sivuseikka, kun se on koko ketjun premissi? Miten se voi olla sivuseikka, kun se on asia, joka määrittelee minut?

2) Jos kirjoitustyylini paljastaa minut niin ehkä mun olisi aika löytää uusia harrastuksia?

Tarkoitus ei ollut millään muotoa mitätöidä kokemaasi tai ohittaa sinua ihmisenä. Jos siinä onnistuin, anteeksi. Se, mitä yritin sanoa, oli että erotuit eduksesi vastaustesi ja huumorisi perusteella ja siksi tuo kokemattomuus vaikutti vähemmän merkittävältä asialta – minulle lukijana, siis. En tarkoittanut, että se itsessään olisi sivuseikka. Se vain jäi mielenkiintoisen persoonasi varjoon.

Toisekseen, tarkoitukseni ei ollut olla creepy tunnistamisen suhteen, enkä todellakaan halua ajaa sinua pois palstalta. Olen varma, että viesteistäsi pitävät muutkin kuin allekirjoittanut eli älä toki yhden (muutaman?) heikosti ilmaistun kommenttini takia karkaa!

Vaikutit symppikseltä ja sen rohkaisemana ajattelin vaihtaa muutaman ajatuksen kanssasi, vaikken yleensä palstalle kirjoittelekaan. En taida osata ilmaista itseäni selkeästi joten en jää sotkemaan asioitasi tämän enempää. Hyvää kesän odotusta :)

Nyt ymmärrän paremmin. Tietenkin tässä on edelleen se oletus, että kokematon olisi oletusarvoisesti jotenkin kykenemätön kiinnostavaan keskusteluun tai olemaan persoonana mielenkiintoinen. On mukavaa, että olet minusta tätä mieltä, mutta uskon, että suurin osa kanssani samassa tilanteessa elävistä ovat myös aivan yhtä kiehtovia ja erottuvia persoonia. Tietenkin usealla meistä voi olla vaikeuksia ilmaista itseämme oikeassa elämässä ja niissä tilanteissa, joissa pariutuminen yleensä tapahtuu, mutta ei se poista sitä aitoa henkilöä, joka siellä sisällä edelleen on.

Kiitos keskustelusta ja mukavaa kesää (jos se joskus vielä tulee) sinnekin.

Vierailija
65/68 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottainen päivitys:

a) En ole löytänyt seuraa. En elokuviin tai elämään.

b) Luvattuja velhonvoimia ei edelleenkään ole näkynyt - pastakin kiehui yli al dentestä.

c) Missä kesä?

d) Yritän päästä pois ajatusmaailmasta, jossa kaipaan elämää toisen ihmisen kanssa. Se on terveellisintä, koska en usko, että kykenisin sellaiseen enää sopeutumaan. Kaikki se yhteiselämä, läheisyys, seksi ja muu mikä siihen liittyy tuntuu mun mieleen täysin absurdilta ajatuksenkin tasolla eikä ole terveellistä elätellä ajatusta tulevaisuudesta, joka ei toteudu. Silloin vain altistaa itsensä pettymykselle ja vie aikaa sekä energiaa pois asioilta joihin mulla on mahdollisuus.

Vierailija
66/68 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin joskus yhden miehen jota epäilen kokemattomaksi. Ulkoisesti näytti ihan normaalilta. Oli töissäkin ja keskusteli ihmisten kanssa. Sitten kun puhui pidempään hänen kanssaan alkoi jutut kuulostaa oudoilta ja naisvihamielisiltä. Semmoista teinipojan juttua aikuisen miehen suusta. Ja se vielä tuoksuikin jotenkin oudolta. Ei varmaan pessyt kunnolla hampaitaan. 

Kokemattomia ja huonosti naisten kanssa menestyviä miehiä tuntuu yhdistävän naisviha, huono hygienia ja mielenterveyden ongelmat. Itse he eivät tietenkään tätä huomaa vaan kuvittelevat olevan jumalan valittuja naisille. En tiedä miks kukaan ei sano näille mitään tai miten heillä on edes kavereita, jos ovat tuommoisia jatkuvasti. Ovatko aina olleet vai ovatka muodostuneet tuommoisiksi, kun ovat aina yksin?

Vierailija
67/68 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin joskus yhden miehen jota epäilen kokemattomaksi. Ulkoisesti näytti ihan normaalilta. Oli töissäkin ja keskusteli ihmisten kanssa. Sitten kun puhui pidempään hänen kanssaan alkoi jutut kuulostaa oudoilta ja naisvihamielisiltä. Semmoista teinipojan juttua aikuisen miehen suusta. Ja se vielä tuoksuikin jotenkin oudolta. Ei varmaan pessyt kunnolla hampaitaan. 

Kokemattomia ja huonosti naisten kanssa menestyviä miehiä tuntuu yhdistävän naisviha, huono hygienia ja mielenterveyden ongelmat. Itse he eivät tietenkään tätä huomaa vaan kuvittelevat olevan jumalan valittuja naisille. En tiedä miks kukaan ei sano näille mitään tai miten heillä on edes kavereita, jos ovat tuommoisia jatkuvasti. Ovatko aina olleet vai ovatka muodostuneet tuommoisiksi, kun ovat aina yksin?

Onko näin? En tunne ketään toista kokematonta aikuista miestä niin en osaa sanoa. Itsessäni tunnistan vain viimeisen kohdan. Naisia en vihaa ja ja huono hygienia on kohdallani sitä, että joskus vain nukahdan unohtaen suorittaa iltaisen hammaspesun. Mielenterveyden ongelmia pidän tässä tilanteessa olevilla oikeastaan pakollisina. En nyt puhu mistään mielisairauksista, mutta kyllähän tämmöinen yksinäisyys, läheisyyden puute ja unelmien kaatuminen aiheuttaa väkisinkin melankoliaa, jonkinasteista masennusta ja ajoittaista toivottomuutta. Se miten noita kykenee käsittelemään on sitten yksilöstä itsestään kiinni. Itse kykenen välillä paremmin ja välillä tuntuu kuin katto sortuisi päälle.

Vierailija
68/68 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi