Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on velho ei millään ole mitään väliä ja voi juoda hapotonta kuohuviiniä kalsareissa

velho
01.05.2019 |

Ulkona sataa ja pisarat ropisevat peltiseen ikkunalautaan. Se ärsyttää minua, mutta en jaksa tehdä asialle mitään. Välillä käännän katsetta ja mulkaisen vihaisesti kohti ikkunaa. Tästä itseilmaisun muodosta tyytyväisenä kohotan toisen käteni ja otan uuden kulauksen italialaista kympin kuoharia. Vielä muutama happopisara, jotka iskevät mahani pohjalle pudotessaan kuin ruusun piikki epäonnisen kosijan kättä.

Hauskaa vappua!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on velhonhiha. Olisimme loistava pari. 

Vierailija
42/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

velho kirjoitti:

Ylös kuin velhon magiikat kevätpurosta.

Ottaako velho siis tänään lauantain kunniaksi uudet nousut? Vappuna ainakin tuli hienoa ilmaisua, suorastaan runollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velholla taitaa olla virikelasti kehissä

Vierailija
44/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VElHo, eli vanha eltaantunut homo.

Tiedätkö, minulle ja monelle muulle samassa tilanteessa olevalle on ehdoteltu ihan vakavin naamoin siirtymistä miehiin. Tai epäilty että ehkä olemmekin vain kaapissa olevia homoja. Niin outo ja poikkeava on tilanteemme, että normaali ihminen ei suostu sitä uskomaan tai hyväksymään ja haluaa löytää selityksen jostakin, jopa oudosta suunnasta.

Minä en ole homo. Olen velho. Ja vaikka olisinkin niin miten sen tajuaminen helpottaisi tilannettani? Onko homoilta helpompi saada seksiä? Ovatko homot vähemmän epäileväisiä velhonikään päässeitä kohtaan?

Vierailija
45/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velho kirjoitti:

Näin yhden kuohuviinin ja puolikkaan oluen innoittamana aloin pohtimaan miksi velhous (tai yleisemmin kokemattomuus) koetaan aina ihmisestä itsestään johtuvaksi? Tai ennemmin miksi aina ajatellaan, että sen on pakko johtua huonosta ulkonäöstä, siisteyden puutteesta, vajavaisista sosiaalisista taidoista tai kotiin sulkeutumisesta? Onko niin, että ns. normaali ihminen ei voi ymmärtää poikkeukselliseen asemaan joutunutta ihmistä ja tämän takia heidät (meidät) on helpompi sulkea ahtaaseen friikkien karsinaan?

Itselläni tuo poikkeavuus näkyy varmaan vain sisäisenä tunteena. En usko, että yksikään joka minua vastaan kaupungilla kävelee arvaa tilannettani. Pidän itseäni muutenkin ihan normaalina tyyppinä, joka nyt vain tuolta osin poikkeaa valtavirrasta. Tietenkin sitä alkaa omaa ihmisarvoaan epäilemään, kun lukee ja kuulee puheita, mutta tämän asian ulkopuolella pystyn kyllä toimimaan maailmassa normaalisti, joten en kai ihan täysin outo-otus voi olla?

Miksikö luullaan niin? Koska se on 99% kohdalla totta. Sinäkin luultavasti olet sellainen et vaan näe sitä. Kokemattomuudelle on aina syy ja se syy ei oo miellyttävä. Kokemattomuus on myös 99% tapauksista oikeutettua ja syy on siinä kokemattomassa itsessään.

Ehkä olen, ehkä en. Minulla on kuitenkin ystäviä, hyvät välit sukulaisiin ja perheeseen, tulen toimeen työyhteisössä, pystyn toimimaan erilaisissa tilanteissa outojenkin ihmisten kanssa, en pelkää ihmisiä ja muutenkin olen ihmisten välisessä kanssakäymisessä ihan normaali tyyppi. Tai sitten en ole ja elän psykoosissa, jossa kuvittelen kaiken ja/tai ihmiset ovat valehdelleet minulle koko ikäni.

Tietenkin minussakin on vikaa, mutta protestoin vain sitä käsitystä vastaan, jonka mukaan kokematon aikuinen on aina jonkinlainen friikki.

Vierailija
46/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole tarkkana, se hapoton viinikalsareissa saattaa olla kusta

Ihan hauska irvailu. En kuitenkaan juonut kuoharia kalsareista vaan kalsareissa. Ihan hyvää oli.

Vierailija
47/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on velhonhiha. Olisimme loistava pari. 

Ai yksi vain? Eikö tule näillä keleillä kylmä?

Vierailija
48/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat symppikseltä :) Jotenkin kirjoitustapasi tuntuu tosi tutulta. Oletko tehnyt aloituksia palstalle ennenkin..?

Vierailija
49/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velho kirjoitti:

Ylös kuin velhon magiikat kevätpurosta.

Ottaako velho siis tänään lauantain kunniaksi uudet nousut? Vappuna ainakin tuli hienoa ilmaisua, suorastaan runollista!

Kiitos kehusta kauniista. Joskus taisin runoanalyysistä kiitettävän saada sitä en vain valitettavasti muista. Filosofinen kysymys liittyy nousun problematiikkaan. Onko se hyvä, huono vai kumpikaan? Nyt edessäni on siis pulma. Lonkero vai kalja?

Vierailija
50/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat symppikseltä :) Jotenkin kirjoitustapasi tuntuu tosi tutulta. Oletko tehnyt aloituksia palstalle ennenkin..?

Symppis-velho? Kuulostaa joltain Pikku kakkosen uudelta lastensarjalta.

Aloituskysymykseen vastaan, että velhon tiet ovat tuntemattomat ja täynnä yllätyksiä.

Vierailija
51/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus yhden miehen jota epäilen kokemattomaksi. Ulkoisesti näytti ihan normaalilta. Oli töissäkin ja keskusteli ihmisten kanssa. Sitten kun puhui pidempään hänen kanssaan alkoi jutut kuulostaa oudoilta ja naisvihamielisiltä. Semmoista teinipojan juttua aikuisen miehen suusta. Ja se vielä tuoksuikin jotenkin oudolta. Ei varmaan pessyt kunnolla hampaitaan. 

Vierailija
52/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

velho kirjoitti:

Aloituskysymykseen vastaan, että velhon tiet ovat tuntemattomat ja täynnä yllätyksiä.

Kovin on salaperäistä :D Eipä siinä. Hyvää illanjatkoa mysteerivelholle.

Vierailija
53/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velho kirjoitti:

Kovin on salaperäistä :D Eipä siinä. Hyvää illanjatkoa mysteerivelholle.

Meinasin ottaa salaperäisyyden imagokseni erottuakseni massasta, mutta sitten viestin jälkeen muistin, että olen jo osa ryhmää, jonka jäseniä ei montaa Suomesta löydy. Ei tässä mitään salaperäisyyttä tarvita tämän nykyisen tilanteen lisäksi. Se olisi kuin lisäisi sokeria Coca-Colaan.

Kiitos silti kysymästä. Olisiko vastaus suuntaan tai toiseen aiheuttanut jotain toimenpiteitä tai tuonut vahvistusta jollekin teorialle?

Vierailija
54/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

velho kirjoitti:

Olisiko vastaus suuntaan tai toiseen aiheuttanut jotain toimenpiteitä tai tuonut vahvistusta jollekin teorialle?

Toimenpiteitä? :D En suunnitellut teoriaa enkä toteutusta, kunhan kiinnostuin viestiesi perusteella ja utelin. Kuulostit vaan jotenkin "tutulta", sikäli kun niin voi anonyymistä kirjoittajasta edes sanoa. 

Vierailija
55/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velho kirjoitti:

Olisiko vastaus suuntaan tai toiseen aiheuttanut jotain toimenpiteitä tai tuonut vahvistusta jollekin teorialle?

Toimenpiteitä? :D En suunnitellut teoriaa enkä toteutusta, kunhan kiinnostuin viestiesi perusteella ja utelin. Kuulostit vaan jotenkin "tutulta", sikäli kun niin voi anonyymistä kirjoittajasta edes sanoa. 

Okei.

Mietin vaan, että jos olisit saanut teoriallesi vahvistuksen olisi tämä ketju mennyt rakentamaasi yksityiskohtaiseen profiilikansioon vauva-palstalle kirjoittelevasta kokemattomasta miehestä? No, vitsit sikseen. Mua asia kiinnosti aikalailla samoista syistä, vaikka en tiedäkään onko sillä väliä anonyymillä palstalle kenen kanssa kirjoittelee - vanhan tutun anonyymin vai uuden anonyymin?

Vierailija
56/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

velho kirjoitti:

Okei.

Mietin vaan, että jos olisit saanut teoriallesi vahvistuksen olisi tämä ketju mennyt rakentamaasi yksityiskohtaiseen profiilikansioon vauva-palstalle kirjoittelevasta kokemattomasta miehestä? No, vitsit sikseen. Mua asia kiinnosti aikalailla samoista syistä, vaikka en tiedäkään onko sillä väliä anonyymillä palstalle kenen kanssa kirjoittelee - vanhan tutun anonyymin vai uuden anonyymin?

Että ihan profiilikansio! Kuulostaa kovalta työltä, pyrin välttelemään sellaista työelämän ulkopuolella :D Ei vais. Ei olla ennestään tuttuja, en nimittäin kovin montaa viestiä ole tälle palstalle viskonut, vaikka ahkeraan luenkin. Uusi anonyymi siis :) Ajattelin vain, että olen varmaankin jossain vaiheessa lukenut viestejäsi, mikäli siis olet aiemmin kirjoitellut. Kokemattomuusteema on mulle ollut tässä sivuseikka (vaikka juuri siitähän tämäkin ketju alun perin lähti, sori), lähinnä laitoin merkille huumorisi ja tapasi vastailla viesteihin.

Vierailija
57/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvältä tyypiltä, ap. En ole vapaa, mutta jos olisin niin lähtisin treffeille ihan vaan näiden tekstien perusteella. Tsemppiä <3

Vierailija
58/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

velho kirjoitti:

Okei.

Että ihan profiilikansio! Kuulostaa kovalta työltä, pyrin välttelemään sellaista työelämän ulkopuolella :D Ei vais. Ei olla ennestään tuttuja, en nimittäin kovin montaa viestiä ole tälle palstalle viskonut, vaikka ahkeraan luenkin. Uusi anonyymi siis :) Ajattelin vain, että olen varmaankin jossain vaiheessa lukenut viestejäsi, mikäli siis olet aiemmin kirjoitellut. Kokemattomuusteema on mulle ollut tässä sivuseikka (vaikka juuri siitähän tämäkin ketju alun perin lähti, sori), lähinnä laitoin merkille huumorisi ja tapasi vastailla viesteihin.

Kaksi asiaa:

1) Miten kokemattomuus voi olla sivuseikka, kun se on koko ketjun premissi? Miten se voi olla sivuseikka, kun se on asia, joka määrittelee minut?

2) Jos kirjoitustyylini paljastaa minut niin ehkä mun olisi aika löytää uusia harrastuksia?

Vierailija
59/68 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hyvältä tyypiltä, ap. En ole vapaa, mutta jos olisin niin lähtisin treffeille ihan vaan näiden tekstien perusteella. Tsemppiä <3

Kiitos. En mä ole koskaan epäillyt (tai ehkä joskus), että olisin jotenkin keskimääräistä huonompi tyyppi. Jos olisin niin olisin varmaan täysin eristäytynyt ja kaikottanut kaikki ihmiset ympäriltäni. Näin ei ole tapahtunut, joten minunkin päättelykyvylläni tämän on oltava merkki jostain.

Se mitä en ole on kiinnostava seksuaalisesti tai parisuhdemielessä. Jos olisin en olisi tässä tilanteessa. Tämä tilanne, kun ei ole oma valinta. Hyvä tyyppi harvoin kiinnosta noissa edellämainituissa jutuissa. Ei se hyvyys tyyppinä mikään turn-off tietenkään ole, mutta jotta sen hyvyyden kykenee tuomaan esille pitää ensin olla jotain muuta, jotain joka iskee tajuntaan ja erottaa sinut massasta. Kun tuo puuttuu voi kohtalo olla tämä. Olen varmaan hyvänä tyyppinä hyvä kaveri, mutta kuka haluaa seurustella kaverinsa kanssa?

Vierailija
60/68 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

velho kirjoitti:

Kaksi asiaa:

1) Miten kokemattomuus voi olla sivuseikka, kun se on koko ketjun premissi? Miten se voi olla sivuseikka, kun se on asia, joka määrittelee minut?

2) Jos kirjoitustyylini paljastaa minut niin ehkä mun olisi aika löytää uusia harrastuksia?

Tarkoitus ei ollut millään muotoa mitätöidä kokemaasi tai ohittaa sinua ihmisenä. Jos siinä onnistuin, anteeksi. Se, mitä yritin sanoa, oli että erotuit eduksesi vastaustesi ja huumorisi perusteella ja siksi tuo kokemattomuus vaikutti vähemmän merkittävältä asialta – minulle lukijana, siis. En tarkoittanut, että se itsessään olisi sivuseikka. Se vain jäi mielenkiintoisen persoonasi varjoon.

Toisekseen, tarkoitukseni ei ollut olla creepy tunnistamisen suhteen, enkä todellakaan halua ajaa sinua pois palstalta. Olen varma, että viesteistäsi pitävät muutkin kuin allekirjoittanut eli älä toki yhden (muutaman?) heikosti ilmaistun kommenttini takia karkaa!

Vaikutit symppikseltä ja sen rohkaisemana ajattelin vaihtaa muutaman ajatuksen kanssasi, vaikken yleensä palstalle kirjoittelekaan. En taida osata ilmaista itseäni selkeästi joten en jää sotkemaan asioitasi tämän enempää. Hyvää kesän odotusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän